ТАҚЫРЫП ДИАГНОСТИКА




Презентация қосу
ТАҚЫРЫП: ДИАГНОСТИКА
ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ. ЖАС
ЕРЕКШЕЛІГІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ
ҚАЖЕТТІ ДИАГНОСТИКАЛАУ ӘДІСІН
ТАЛДАУ
ГЛОССАРИЙ
ПСИХОДИАГНОСТИКА - нақты міндеттерді шешуге
арналған практикалық немесе теориялық меңгеру
операцияларының біртекті амалдарының жиынтық әдісі.
ПСИХОДИАГНОСТИКА – отрасль психологии,
разрабатывающая теорию, принципы и инструменты
оценки и измерения индивидуально-психологических
особенностей личности.
ЖАС ЕРЕКШЕЛІК – жаңа механизмдердің, процестердің,
құрылымдардың жаңадан туындауы немесе сапалық
өзгеруі.
ВОЗРАСТНАЯ ПСИХОЛОГИЯ – это отрасль
психоогической науки, изу
Психологиялық қызмет жүйесінде психодиагностиканың біршама
ерекшеліктері бар.
ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫҢ

Ғылыми-практикалық
Ғылыми-зерттеуші Міндеті:
Міндеті: психологиялық психодиагностиканың
даму заңдылықтарын мақсаты нақты
зеттеу, алдын алу, күресу психологиялық
жұмыстарын анықтау бұзылыстың себебін
анықтау, тәжірибе
барысында көмек көрстеу.
Балалардың жеке психологиялық
ПСИХОДИАГНОСТИКА ерекшеліктері туралы ақпаратты
оқушылардың тәрбиеде, жинақтау К.М Гуревичтің
оқу барысындағы анықтамасы бойынша,
қиыншылықтардың, психодиагностиканың негізгі
қабілеттердің даму міндеті болып табылады. Бұл
ерекшеліктерін зерттеуде ақпараттар оқушылармен жұмыс
үлкен рөл атқарады. істейтін адамдар үшін өте
пайдалы.
ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР

Зейінді қалыптастыру;
Есту қабілетін жақсару мақсатында;
Тірек-қимыл аппараттарын жақсатру;
Ақыл-ойы тежелген балаларға жүргізілетін
коррекциялау;
Оқушылар және олардың отбасылармен
жүргізілетін жұмыстар болып бөлінеді.
o Жалпы қандай да болмасын
диагностикалық жұмыстар балалардың
қабілеттерін,дүниетанымын және т.б жақсарту
мақсатында жүргізіледі.
ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ ДИАГНОСТИКА

МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ
ДИАГНОСТИКАСЫ;

3-4 СЫНЫП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ДИАГНОСТИКАЛАУ;

ЖЕТКІНШЕК, ЖАСӨСПІРІМ ШАҚТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ
ДИАГНОСТИКАЛУ;
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫ
ПСИХОДИАГНОСТИКАЛАУ РАМКАСЫНА МЫНАЛАРДЫ
ЕНГІЗУ КЕРЕК

- БАЛАНЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ЖАЛПЫ БАҒДАРЛАУ
АЛУЫ;
- БАЛАНЫҢ МЕКТЕПКЕ, ОҚУҒА ДЕГЕН ҚАТЫНАСЫ;
- ЗЕЙІНІ;
- ЕС ПРОЦЕСІ;
- ОЙЛАУЫ;
- СӨЙЛЕУ ҚАБІЛЕТІ;
- ШЫҒАРМАШЫЛҚ ҚАБІЛЕТ;
- ЕҢБЕК ДАҒДЫСЫ МЕН ИКЕМДІЛІГІ;
- ТАБЫС ЖЕТІСТІГІНІҢ МОТИВАЦИЯСЫ.
ЖОҒАРЫДАҒЫ ПАРАМЕТРЛЕР БОЙЫНША
ЖҮРГІЗІЛЕТІН ДИАГНОСТИКА НӘТИЖЕСІНДЕ
ОСЫНДАЙ МӘСЕЛЕЛЕР АНЫҚТАЛАДЫ:

БАЛАНЫ ДАМУ ДЕҢГЕЙІ АНЫҚТАЛАДЫ;
ӨЗ УАҚЫТЫНДА БАЛАНЫҢ ЕПТІЛІК ПЕНҚАБІЛЕТІ
АНЫҚТАЛАДЫ;
БАЛАНЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕ КЕНЖЕ ҚАЛУ СЕБЕБІ
НЕМЕСЕ ТӘЛІМ-ТӘРБИЕСІНІҢ НАШАР БОЛУЫ СЕБЕБІ
АНЫҚТАЛАДЫ;
БАЛАҒА, АТА-АНАҒА, МҰҒАЛІМГЕ БОЛАШАҚ
МАМАНДЫҚҚА ДАЯРЛЫҚ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕЛГЕН
БАҒЫТ ҰСЫНЫЛАДЫ.

Ұқсас жұмыстар
Классификациялау программасы. Ықтималды тұжырымдау. Жуықты тұжырымдау
Диагностикалық бағалау
Визуалды диагностика
Дифтерия мұрында
Бейорганикалық дәрілердің жіктелуі
Дәстүрлі емес сабақтар
Қазіргі мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі
Киім педикулезі
Машинамен тексеру
ДЭЕМ – ніңбағдарламалық жабдықтары
Пәндер