Жас ерекшелігіне байланысты психодиагностиканың ұйымдастырылуы мен әдістерін талдау


Slide 1

ТАҚЫРЫП: ДИАГНОСТИКА ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ. ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ ҚАЖЕТТІ ДИАГНОСТИКАЛАУ ӘДІСІН ТАЛДАУ

Slide 2

ГЛОССАРИЙ

ПСИХОДИАГНОСТИКА - нақты міндеттерді шешуге арналған практикалық немесе теориялық меңгеру операцияларының біртекті амалдарының жиынтық әдісі.

ПСИХОДИАГНОСТИКА - отрасль психологии, разрабатывающая теорию, принципы и инструменты оценки и измерения индивидуально-психологических особенностей личности.

ЖАС ЕРЕКШЕЛІК - жаңа механизмдердің, процестердің, құрылымдардың жаңадан туындауы немесе сапалық өзгеруі.

ВОЗРАСТНАЯ ПСИХОЛОГИЯ - это отрасль психоогической науки, изу

Slide 3

Психологиялық қызмет жүйесінде психодиагностиканың біршама ерекшеліктері бар.

ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫҢ

Ғылыми-зерттеуші

Міндеті: психологиялық даму заңдылықтарын зеттеу, алдын алу, күресу жұмыстарын анықтау

Ғылыми-практикалық

Міндеті: психодиагностиканың мақсаты нақты психологиялық бұзылыстың себебін анықтау, тәжірибе барысында көмек көрстеу.

Slide 4

ПСИХОДИАГНОСТИКА оқушылардың тәрбиеде, оқу барысындағы қиыншылықтардың, қабілеттердің даму ерекшеліктерін зерттеуде үлкен рөл атқарады.

Балалардың жеке психологиялық ерекшеліктері туралы ақпаратты жинақтау К. М Гуревичтің анықтамасы бойынша, психодиагностиканың негізгі міндеті болып табылады. Бұл ақпараттар оқушылармен жұмыс істейтін адамдар үшін өте пайдалы.

Slide 5

ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР

Зейінді қалыптастыру;

Есту қабілетін жақсару мақсатында;

Тірек-қимыл аппараттарын жақсатру;

Ақыл-ойы тежелген балаларға жүргізілетін коррекциялау;

Оқушылар және олардың отбасылармен жүргізілетін жұмыстар болып бөлінеді.

Жалпы қандай да болмасын диагностикалық жұмыстар балалардың қабілеттерін, дүниетанымын және т. б жақсарту мақсатында жүргізіледі.

Slide 6

ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ ДИАГНОСТИКА

МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ;

3-4 СЫНЫП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ДИАГНОСТИКАЛАУ;

ЖЕТКІНШЕК, ЖАСӨСПІРІМ ШАҚТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ДИАГНОСТИКАЛУ;

Slide 7

КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОДИАГНОСТИКАЛАУ РАМКАСЫНА МЫНАЛАРДЫ ЕНГІЗУ КЕРЕК

БАЛАНЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ЖАЛПЫ БАҒДАРЛАУ АЛУЫ;

БАЛАНЫҢ МЕКТЕПКЕ, ОҚУҒА ДЕГЕН ҚАТЫНАСЫ;

ЗЕЙІНІ;

ЕС ПРОЦЕСІ;

ОЙЛАУЫ;

СӨЙЛЕУ ҚАБІЛЕТІ;

ШЫҒАРМАШЫЛҚ ҚАБІЛЕТ;

ЕҢБЕК ДАҒДЫСЫ МЕН ИКЕМДІЛІГІ;

ТАБЫС ЖЕТІСТІГІНІҢ МОТИВАЦИЯСЫ.

Slide 8

ЖОҒАРЫДАҒЫ ПАРАМЕТРЛЕР БОЙЫНША ЖҮРГІЗІЛЕТІН ДИАГНОСТИКА НӘТИЖЕСІНДЕ ОСЫНДАЙ МӘСЕЛЕЛЕР АНЫҚТАЛАДЫ:

БАЛАНЫ ДАМУ ДЕҢГЕЙІ АНЫҚТАЛАДЫ;

ӨЗ УАҚЫТЫНДА БАЛАНЫҢ ЕПТІЛІК ПЕНҚАБІЛЕТІ АНЫҚТАЛАДЫ;

БАЛАНЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕ КЕНЖЕ ҚАЛУ СЕБЕБІ НЕМЕСЕ ТӘЛІМ-ТӘРБИЕСІНІҢ НАШАР БОЛУЫ СЕБЕБІ АНЫҚТАЛАДЫ;

БАЛАҒА, АТА-АНАҒА, МҰҒАЛІМГЕ БОЛАШАҚ МАМАНДЫҚҚА ДАЯРЛЫҚ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕЛГЕН БАҒЫТ ҰСЫНЫЛАДЫ.


Ұқсас жұмыстар
Жас ерекшелігіне қарай оқыту: психологиялық және педагогикалық тәсілдер
Ұйқы безінің гистологиясы және жас пен тамақтануға байланысты ерекшеліктері
Психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздері және диференциалдық психология мен психометриямен байланысы
Психодиагностиканың қалыптасу тарихы және психометриялық әдістердің дамуы
Жас кезеңдеріне байланысты жүйке жүйесінің мүшелерінің морфологиялық және функционалдық өзгерістері
Қазіргі психодиагностиканың дамуы: компьютерлік құралдар және статистикалық-клиникалық бағыттар
Психодиагностиканың революцияға дейінгі дамуы және психологиялық бағалаудың қалыптасуы
Ведомствалық мұрағаттың ұйымдастырылуы мен қызметі
Оқыту әдістерін тиімді пайдалану: классификациясы және практикалық қолданылуы
Қазақстан Республикасындағы коммерциялық банктердің ұйымдастырылуы мен іс-әрекетін талдау: мәселелер және жетілдіру ұсыныстары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz