Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып математика пәніндегі сабақтың тиімділігін арттыру


Slide 1

Шебер класс

Жумагулова Лаура Курмангалиевна

Математика пәні мұғалімі.

Slide 2

Шебер класс тақырыбы:

2

«Математика пәнінен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру»

Slide 3

Жоспар:

Тренинг “2023 мен үшін . . . ”

1. https://adisteme. stem-hub. kz/?page_id=14 . Платформалар жиынтығы Жумагулова Л. К

Топқа бөлу, математикалық лайфхак дайындау

2. №28 ОМ « Joyteka платформасын қолдану» Издикова А . Е

3. «Менің сабағымдағы тиімді платформалар» шеберхана мүшелері (практикалық бөлім)

4. Рефлексия: “Mentimeter” платформасы арқылы

Slide 4

АКТ

4

Ақпараттық - коммуникациялық технология құралдары оқушыларға жаңа ақпарат көздеріне жол ашады, жеке жұмыс пен білім алудың нәтижелілігін, тиімділігін көтереді, кәсіби дағдыларды қабылдау және бекіту үшін мүмкіндіктер береді, қашықтықтан оқытудың жаңа формалары мен әдістерін жүзеге асыруға мүмкіндіктер ұсынады.

Slide 5

Ақпараттық- коммуникациялық технология

Ақпараттық - коммуникациялық технология - мұғалімнің өз жұмыстарының әдістері мен ұйымдастыру түрлерін түбегейлі өзгертуге, оқушылардың жеке қабілеттілігін дамытуға, оқудағы пәнаралық байланысты күшейтуге, оқу процесін ұйымдастыруды үнемі жаңартып отыруға мүмкіндік береді.

Ақпараттық- коммуникациялық технология жағдайындағы жалпы оқыту үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпараттық болжамдау және шығармашылық қабілеттерін дамытумен анықталады

Slide 6

Жаңа ақпараттық -

коммуникациялық технология

Бағыттары

1. Электронды оқулықтар

2. Телекоммуникациялық

технологиялар

3. Мультимедиалық және гипермәтіндік технологиялар

4. Қашықтан оқыту

(басқару) (Internet)

Мақсаттары

1. Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік Web-сайттар ашу

2. Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану

3. Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау

4. Өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету

Slide 7

Біз қабылдаймыз

10% оқығанымыздан

20% естігенімізден

30% көргенімізден

50% көріп, естігенімізден

70% басқалармен бірге талқылағанымыздан

80% өзіміз сезінгенімізден

95% басқа біреуге үйреткенімізден

Уильям Глассер

Slide 8

Қабылдау күшейеді

дыбыс

Мәтін

бейне

анимация

графика

Оқушы

Қабылдау түрлері

Slide 9

Интерактивті тақтаны қолданудың тиімділігі

Slide 10

Білім сапасы

Slide 11

ДОБАВИТЬ НИЖНИЙ КОЛОНТИТУЛ

11

Slide 12

Шебер класта . . .

ДОБАВИТЬ НИЖНИЙ КОЛОНТИТУЛ

12


Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып білім сапасын арттыру жолдары
Математика сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыру
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу және оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
Химия пәнінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Информатика сабағында заманауи педагогикалық технологияларды ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен интеграциялау
Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың педагогикалық негіздері
Бастауыш сыныпта ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып оқушылардың танымдық ойлау мен шығармашылығын дамыту: Ғылым таппай мақтанба сабағы мысалындағы тәжірибелік жоба
Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды енгізу арқылы білім сапасын арттыру жолдары
Білім беру жүйесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу: мұғалімдердің дайындығы мен іс-тәжірибесі
Білім беру жүйесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу: қашықтан оқыту, мультимедиа және инфрақұрылымдық мәселелер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz