Шебер класс тақырыбы



Шебер класс
Жумагулова Лаура Курмангалиевна
Математика пәні мұғалімі.

Шебер класс тақырыбы:
2
«Математика пәнінен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру»

Жоспар:
Тренинг “2023 мен үшін. . . . . ”
1. https://adisteme. stem-hub. kz/?page_id=14 . Платформалар жиынтығы Жумагулова Л. К
Топқа бөлу, математикалық лайфхак дайындау
2. №28 ОМ « Joyteka платформасын қолдану» Издикова А . Е
3. «Менің сабағымдағы тиімді платформалар» шеберхана мүшелері (практикалық бөлім)
4. Рефлексия: “Mentimeter” платформасы арқылы

АКТ
4
Ақпараттық - коммуникациялық технология құралдары оқушыларға жаңа ақпарат көздеріне жол ашады, жеке жұмыс пен білім алудың нәтижелілігін, тиімділігін көтереді, кәсіби дағдыларды қабылдау және бекіту үшін мүмкіндіктер береді, қашықтықтан оқытудың жаңа формалары мен әдістерін жүзеге асыруға мүмкіндіктер ұсынады.

Ақпараттық- коммуникациялық технология
Ақпараттық - коммуникациялық технология - мұғалімнің өз жұмыстарының әдістері мен ұйымдастыру түрлерін түбегейлі өзгертуге, оқушылардың жеке қабілеттілігін дамытуға, оқудағы пәнаралық байланысты күшейтуге, оқу процесін ұйымдастыруды үнемі жаңартып отыруға мүмкіндік береді.
Ақпараттық- коммуникациялық технология жағдайындағы жалпы оқыту үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпараттық болжамдау және шығармашылық қабілеттерін дамытумен анықталады

Жаңа ақпараттық -
коммуникациялық технология
Бағыттары
1. Электронды оқулықтар
2. Телекоммуникациялық
технологиялар
3. Мультимедиалық және гипермәтіндік технологиялар
4. Қашықтан оқыту
(басқару) (Internet)
Мақсаттары
1. Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік Web-сайттар ашу
2. Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану
3. Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау
4. Өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету

Біз қабылдаймыз
10% оқығанымыздан
20% естігенімізден
30% көргенімізден
50% көріп, естігенімізден
70% басқалармен бірге талқылағанымыздан
80% өзіміз сезінгенімізден
95% басқа біреуге үйреткенімізден
Уильям Глассер

Қабылдау күшейеді
дыбыс
Мәтін
бейне
анимация
графика
Оқушы
Қабылдау түрлері

Интерактивті тақтаны қолданудың тиімділігі

Білім сапасы

ДОБАВИТЬ НИЖНИЙ КОЛОНТИТУЛ
11

Шебер класта. . .
ДОБАВИТЬ НИЖНИЙ КОЛОНТИТУЛ
12
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz