Қазақстан Республикасы ғылым және жоғары білім министрілігі Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы ғылым және жоғары білім министрілігі Абай
атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Филология институы

Жоба жұмысы
Тақырыбы: Қанатты сөздер мен
афоризмдер
6В01701 - «Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін
даярлау»

Орындаған:
1 курс, 4 жылдық
Жомартстуденттер
Аида, Қанатқызы Ақбота,
Есембетқызы Жайдары, Жұбан
Қабылдаған:
Камшат
PhD докторы
С.Қ.Сыздықов
Алматы 2024
ҚАНАТТЫ СӨЗДЕР
"ТОҚСАН АУЫЗ СӨЗДІҢ ТОБЫҚТАЙ ТҮЙІНІ"
Коммуникативтік қарым-қатынас құралының Халықтың өткен өмірі мен бүгінгі өмірін және
бір элементі; оның болашағын жалғастыратын рухани көпір
ретіндегі
(кумулятивтік) қызметі
Адамдардың өзара пікір алысуын көп созбен Жай сөзбен айтып жеткізе алмайтын ой-
емес, әрі қысқа, әрі нұсқа түрінде жүзеге тұжырымды көркем сөз өрнегімен,
асыру қызметі; эмоционалды-экспрессивті жеткізу қызметі

көбіне егіз, өлең түрінде
жалқы, кейде 3 мақал- авторлары де, қара сөз
– 4 шумақтан мәтелдерге белгілі түрінде де
тұрады. ұқсас келеді. болады. кездеседі.

« Аяз әлін, құмырсқа жолын білгені жақсы » «Жауызға айтқан жақсы сөз – суға жазған сертпен тең.»
«Аяз би» М.Әуезов
ертегісінен
«Кей адамнан ит ілгері, достықты ұмытпайды, адал қызмет етеді.»
Ш.Құдайбердіұлы
«Есте болар сөздер»
Афоризмдер

Қысқа сөзбен түйінделген
тиянақты, бейнелі ой М. Әуезов том

• Нысап пен ұят әділеттен Ш. Құдайбердиев А.
шығады.
Байтұрсынов
Пайда ойлама - ар
ойла.
• Жеңілістің өзінен «Мәнді сөз»
де
• ұяты жаман.
«Абай Құнанбаев»
• Рухы мен намысы атты
• сөнген ел - өлген ел. монографиясы

Аристотель
«бір-екі өлең жолының бойына сыйған тұжырымды Плато Геракли
көркем сөз Абайда көбінесе афоризм боп
қалыптасқанын» айта келіп, Афоризмнің өр түрлі н т
жайлардан «түйіп айтқан нақыл, ақыл, терең
ойлар»
Шын Жалға
н
Кадр
тәсілі
Айна тәсілі

.ыдйамлоб ағуанас пед мада
іттеинедәм ,ыттауас
ыно ,асамалағаб ,асамалйыс нітеибедә
ңінізө ,ніліт ана аттықау ігрізақ мік-едміК
Айна тәсілі

.қылйаб зіспесе – ісішніке ,кілиб роз –
ісішніріб :керек есрән ілрүт іке ағмада
негеж мақ пед німйезүт ,мереб лықа
аққазаҚ

Ұқсас жұмыстар
Тұлғаның өзін - өзі дамытуын педагогикалық қолдау пәнінен практикалық емтихан
Қазақстанның ұлы математиктері
Дыбыс пен фонема
Қайым Мұхамедхановтың көркем туындылары
Қазақ ономастарының персоналииі
Педагогика ғылымының салалары
Қайым Мұхамедханов өмірі мен шығармашылығы
Педагогикалық құзыреттілік туралы түсінік
SAM мәні мен мақсаты
Абай мен Ыбырайдың педагогикалық - теориялық негіздері
Пәндер