Сарқылмайтын ресурстарды пайдалану


Slide 1

Табиғи ресурстарды адам қолдануындағы пайдасы

Slide 2

Адамзаттың тіршілік етуіне қажетті заттар - табиғи ресурстар деп аталады. Мысалға : Су, жер, өсімдік, қазба-байлық және де, өндіріске қажетті дүниелердің бәрі Табиғи ресурстарға жатады . Табиғи ресурстары сарқылмайтын және сарқылатын болып екі түрге бөлінеді Сарқылмайтын ресурс - ешқашан таусылмайтын шексіз энергия . Мұндай ресурстарға жел, күн, күн энергиясы, толқындар және геотермалдық энергия кіреді. Олар негізінен табиғи ресурстар, сондықтан олар табиғи түрде қайта пайда болады. Бұл ресурстарды қалпына келтіруге және тиімді пайдалануға болады.

Slide 3

Сарқылмайтын табиғи ресурстар - Таусылмас энергия ресурстары болашақта сарқылмайтын көздер. Бұл шектеусіз. Мысалдар - ауа, су және Күн энергиясы табиғатта шексіз мөлшерде бар. Сарқылмайтын ресурстарды пайдалану* Электр энергиясын өндіру: жел, су және күн энергиясын электр энергиясын өндіру үшін пайдалануға болады. . . . * Тасымалдау: Күн энергиясы қазір пойыздар мен басқа көліктерді қуаттандыру үшін пайдаланылады. . . . * Ауылшаруашылық мақсаты: Өсімдіктер мен жануарлардың өсіп-өнуінде тұщы су мен күн энергиясының маңызы өте зор.

Slide 4

ТАБИҒИ РЕСУРСТАР

ЖӘНЕ ТАБИҒАТТЫ ПАЙДАЛАНУ

ТАБИҒИ РЕСУРСТАРДЫҢ

ЖҮЙЕСІ

ТАБИҒАТТЫ ТИІМДІ

ПАЙДАЛАНУ

Slide 5 Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10

V. Табиғи ресурстардың мөлшеріне қарай жіктелуі.

Slide 11

Пайдалануына, орын басуына қарай:

Алмастырылатын (метал орнына -пластмасса, шыны -пластик. )

Алмастырылмайтын (ауа, су т. б. )

Slide 12

Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану

Өңдеу

Тіл

Бақылау

Өңдеу

Адамзат ежелгі уақыттардан бері экологиялық шараларды аңғармай жүзеге асырды. Өсімдіктерді сақтап қалу мақсатында бір аумақтан екіншісіне мал айдап көшті; балық аулайтын орындарда балықтарды жемге үйретті; аумақты дауыл құлатқан ағаштан және арамшөптерден тазартты; құстарды ұя салу кезінде, кәсіптік жануарлардың төлдеуі немесе кәсіптік балықтардың уылдырық шашқан кезінде аулауға тыйым салды

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».

В школьном курсе экологии учащиеся ознакомятся с такими интересными направлениями современной экологии, как классическая экология, глобальная экология, социальная экология, геоэкология, экология человека, прикладная экология (промышленная экология, агроэкология, урбоэкология (экология города), радиоэкология), мониторинг окружающей среды.

Slide 13

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

Ғылыми-техникалық төңкеріс адамның табиғатқа ықпал ету қарқынын шұғыл күшейтті. Сондықтан адамның іс-әрекетін табиғатпен өзара әсер кезінде қатаң реттеу қажеттігі туды. Барлық елдерде адамның табиғи ортаны реттеу бойынша және табиғатты қорғау мен табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану бойынша сансыз көп заңнамалық актілер қабылданды. Әр түрлі экологиялық шараларды жүзеге асыру үшін ең алдымен белгілі уақыт кезеңінде литосфера, гидросфера және атмосфераның терең де жан-жақты экологиялық зерттеулерін жүргізу қажет. Мұндай зерттеулер мониторинг (бақылау) деп аталады. Белгілі уақыт аралықтары арқылы бақылау, зерттеулерін салыстыру қоршаған ортадағы экологиялық өзгерістер қозғалыстарының зерзаттық көрінісін береді.

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».

В школьном курсе экологии учащиеся ознакомятся с такими интересными направлениями современной экологии, как классическая экология, глобальная экология, социальная экология, геоэкология, экология человека, прикладная экология (промышленная экология, агроэкология, урбоэкология (экология города), радиоэкология), мониторинг окружающей среды.

Slide 14

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

Табиғи ресурстарды пайдаланудың тиімді және экологиялық таза жолдары

жел энергиясын тұтыну

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».


Ұқсас жұмыстар
Сарқылатын ресурстар
Ресурстардың жіктелуі
Табиғи ресурстар
Сарқылмайтын ресурстарға күн энергиясы
Жасыл экономиканың ғаламдық тенденциялары
Био ресурстар
Жасыл экономика мәнісі
Ресурстардың жіктелуі туралы
Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану
Сарқылмайтын ресурстар энергиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz