ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫН ҚҰРАСТЫРУ АЛГОРИТМІ



Микрофонды сөндіру/
өзі сөйлеген кезде қосу
Дәл қазір және дәл осында
Тайм-менеджмент
Уақытты басқару
Чатта белсенділік таныту
Спикерге
көмектесу
КОУЧИНГКЕ ҚАТЫСУ ЕРЕЖЕЛЕРІ

Тақырыбы: «Бөлім/ортақ тақырып және тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу алгоритмдері»

Жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу үшін мұғалім нені білуі керек?
Тапсырманы қалай әзірлеу керек және тапсырма әзірлеу барысында нені ескеру керек?

Жиынтық бағалау бойынша балл және баға туралы шешімді мұғалім бағалау критерийлеріне сәйкес қабылдайды. Сонымен қатар мұғалімнің әр оқушының орындаған жұмысы бойынша объективті шешім қабылдауына бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларына құрастырылған дескрипторлар, тоқсандық бағалау тапсырмалары бойынша құрастырылған балл қою кестелері көмектеседі. Жиынтық бағалау нәтижесінде алынған деректер қалыптастырушы бағалаудағыдай жоспарлау, түзету және оқу процесіне талдау жасау үшін қолданылады.

Бөлім және тоқсан бойынша жиынтық бағалау процедуралары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығымен бекітілген және 2019 жылғы 26 қарашадағы №509 бұйрығымен толықтырылған «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларына» сәйкес жүреді. Айта кететін жай, аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде бөлім бойынша жиынтық бағалау қажет болған жағдайда бөлімдерді біріктіре отырып тоқсанына екі реттен артық жүргізілмейді, қорытынды баға жартыжылдыққа қойылады. Бөлім бойынша жиынтық бағалау тоқсанына үш реттен артық өткізілмейді. Бөлімдер/ортақ тақырыптар тоқсанына төрт және одан да көп бөлімдерді/ортақ тақырыптарды оқып-зерделеген жағдайда тақырыптардың ерекшеліктерін және оқу мақсаттарының санын ескере отырып біріктіріледі. Оны екі кезеңде өткізуге болады.

6
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау
Бөлім
Оқу мақсаттары
Бағалау
критерийлері
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Түрлі деңгейдегі
тапсырмалар
Дескрипторлар,
балдар
Рубрикалар

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау процедурасын қарастырайық.
1
2
3
4
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың міндеті - оқушылардың ағымдағы оқу жетістігін, аралық нәтижелерін белгілеу. Оның нәтижесі бойынша білім алушыларға тоқсандық баға қою кезінде есепке алынатын балл қойылады.
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын мұғалім оқу бағдарламасындағы өтілген материалдың күрделілік деңгейі мен мазмұнын есепке ала отырып құрастырады.
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау оқу бағдарламасына, оқу жоспарына сәйкес бөлім немесе ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде өткізіледі.
Тапсырмалар оқу мақсаттары, бағалау критерийлері мен ойлау дағдылары деңгейлеріне сәйкес болуы тиіс.

5) білім алушыларға, олардың ата-аналарына жиынтық бағалау нәтижелерін ұсыну үшін бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау рубрикасын құрастыру, бағалау критерийлеріне сәйкес деңгейлерлерді сипаттау.
2) жиынтық бағалауда тексерілетін оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анықтау, оларды ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру;
1) оқу бағдарламасын, бөлім/ортақ тақырыптар бойынша оқу мақсаттарын талдау;
Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу алгоритмі келесі кезеңдерден тұрады:
3) ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келетін тексерілетін критерийлердің, оқу мақсаттарының мазмұнын қамтитын бір немесе бірнеше тапсырма дайындау;
4) әр тапсырмаға дескрипторлар құрастыру және балл белгілеу;

Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу алгоритмі
Оқу бағдарламасына шолу жасау
Бағалау критерийлері
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Тапсырмалар
Дескрипторлар және балдар
Оқу жетістіктерінің деңгейлері


Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын әзірлеу алгоритмінің дескрипторын құрастыру
4
Дескрипторлар қалыптастырушы бағалау мен бөлім бойынша жиынтық бағалау процесінде қолданылады
1
2
3
Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларында әрбір
дескриптор 1 балмен бағаланады.
Дескрипторлар тапсырмамен қатар әзірленеді. Бұл тапсырманың, бағалаудың сенімділігі мен валидтілігін қамтамасыз етеді.
Мұғалімге объективті және дұрыс бағалауына көмектеседі.

Тапсырмалардың дескрипторлары бағалау кезінде мұғалімнің шешімі объективті болуы үшін анық, нақты болуы қажет.
Дескриптор оқушының қиындықтарын анықтауға және оған кері байланыс ұсынуға көмектесуі қажет.
Дескрипторларды тұжырымдау кезінде «біледі», «түсінеді», «жасайды» сияқты сөздерді қолданбаған жөн.
Дескриптор құрастырғанда нені ескеру керек?


ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫН ҚҰРАСТЫРУ АЛГОРИТМІ
Ағымдағы тоқсанның жиынтық бағалауларына және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасына шолу жасау және өзгерістер енгізу
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын
(нұсқалары) құрастыру
Тапсырмаларға балл қою кестесін
әзірлеу
Обзор долгосрочного плана учебной программы
Оқу бағдарламасындағы ұзақ мерзімді жоспарға шолу жасау
Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясына шолу жасау

Пән бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы
тоқсанды аяқтау бойынша бағалау рәсімдерінің мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптарды анықтайды
бір параллельдегі барлық сыныптар үшін бірыңғай талаптар белгіленеді
тапсырманың мақсатын, күтілетін нәтижесін, деңгейін, орындау уақытын, құрылымын, сипаттамасын анықтайды
тапсырмалар мен балл қою кестесінің үлгілері ұсынылған
ТЖБ спецификациясы -
бұл құжат

Пән бойынша тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясының мазмұны:
тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты;
пән бойынша күтілетін нәтижелер;
пән бойынша ойлау дағдылары деңгейлерінің сипаты;
ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды әр тоқсан бойынша бөлу;
тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі;
тоқсандық жиынтық бағалауға шолу;
тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы;
тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының үлгілері;
тапсырмалардың балл қою кестелері.

Балл қою кестесінде жауап үлгілерін дескриптор түрінде жазуға болмайды, себебі балл қою кестесінде тапсырманы орындау қадамдары емес, балл тағайындалған дұрыс (болжамды) жауап үлгілерін көрсету керек.
Балл қою кестесіндегі қосымша ақпарат әртүрлі маңызды ақпаратты қамтуы мүмкін, мысалы:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz