БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ


Slide 1

ТАҚЫРЫБЫ:

БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.

Slide 2

Мақсаты:

мектеп оқушыларының жас ерекшелігіне қарай және жеке басына тән ерекшеліктер туралы түсінік қалыптастыру.

Міндеттері:

мектеп оқушыларының жас ерекшелігінің кезеңдеріне сипаттама беру, ;

мектеп оқушысының жеке тұлғасының өзіндік ерекшеліктерін ашу

Slide 3 Slide 4

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІ

Белгілі бір шақтық кезеңге тән анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерді әдетте жас ерекшеліктері деп атайды.

Slide 5

Туғаннан

1 жасқа дейінгі бөбектік кезең

1 мен 3 жас арасындағы сәбилік кезең;

Қазіргі заманғы ғылымда адамның жас ерекшелігіне қарай оның даму кезеңдерін төмендегідей бөледі:

3 пен 7 жас арасындағы мектеп жасына дейінгі кезең.

Slide 6

Кезеңдер

Жас

Сыныптар

1.

Бастауыш оқушылар

6- 10

1-4

2.

Орта (жеткіншек)

11-14-15

5-9

3.

Жоғары

15-18

10-12

Slide 7

Жас кезеңдерінің бұдан кейінгілері

Кемелдену 22-60 жас аралығы

Егделік 61-74 жас аралығы

(II кезең)

Кәрілік 75-90 жас аралығы

(IIкезең)

Slide 8 Slide 9

Бастауыш сынып жасында

Осы жаста бала миының көлемі де ұлғаяды, яғни, ол 5 жаста үлкен адам миының 90 пайызындай болса, 10 жаста 95 пайызына тең болады.

Бастауыш сынып жасындағы баланың салмағы бір жылда 2-2, 7 кг өседі. 6 жастан 12 жасқа дейінгі аралықта бала денесінің салмағы екі есе артып, 18 килограмнан 36 килограмға дейін артады.

Slide 10

.

Бастауыш мектеп оқушыларының

психика - педагогикалық ерекшеліктері:

Жүйке жүйесі жетіле түседі

Психикасы жедел дамуға келеді.

Тежелу кемде де, қозуы күшті.

Танымдық іс-әрекеті тікелей

оқумен байланысты.

Қабылдау тұрақсыз, ұйымдаспаған,

көрнекі қызығушылық басым.

Зейіні ырықсыз, тұрақтылығы

кем, шектелген.

Бала еңбегін ойын үдерісімен байланыстыра ұйымдастырған ұтымды.

Slide 11

Баланың ең негізгі іс-әрекеті әлі де ойын, сурет салу, ойыншықтарды құрастыру болып қала береді. Оқу іс-әрекеті әлі де дамуды қажет ететін деңгейде болады.

Slide 12

Нақыл сөздер

1. Адамды тәрбиелеу-демек оның ертенгі қуанышқа ие болатын келешек жолына тәрбиелеу. (А. С. Макаренко)

2. Бүкіл азаматтың келешегі-жас жеткіншектердің қандай идеал негізінде тәрбиеленуіне, қалай өсуіне, кемелденуіне байланысты. (Ғ. Мүсіров)

Slide 13

Пайдаланған әдебиеттер:

« Балалар психологиясы » Ж. Қ. Дүйсенова, Қ. Н. Нығметов. Алматы 2012 ж

Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте. М., 1968.

«Педагогика» Дуйсембекова Ш. Д. Оқулық, 2015 ж.

Измайлов А. З. Народная педагогика: педагогические воззрения народов Азии и Казахстана. М., 1991.

Керимов Л. К. Педагогические основы индивидуализации перевоспитания трудных подростков. Алматы. 1994.

Кон И. С. Психология подростка. М., 1981.

Кон И. С. Психология ранней юности. М., 1989.


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып окушыларының психологиялық ерекшеліктері
Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктеріне психологиялық- педагогикалық сипаттама
Бастауыш оқушыларының адамгершілік тәрбиесі
Жас ерекшеліктер туралы ұғым
Негізгі шағын жинақты мектеп
5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу
Бастауыш мектеп
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
КІШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНЕТИВТІ АЙМАҒЫНЫҢ ДАМУЫ
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz