БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ



ТАҚЫРЫБЫ:
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.

Мақсаты:
мектеп оқушыларының жас ерекшелігіне қарай және жеке басына тән ерекшеліктер туралы түсінік қалыптастыру.
Міндеттері:
мектеп оқушыларының жас ерекшелігінің кезеңдеріне сипаттама беру, ;
мектеп оқушысының жеке тұлғасының өзіндік ерекшеліктерін ашу


ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІ
Белгілі бір шақтық кезеңге тән анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерді әдетте жас ерекшеліктері деп атайды.

Туғаннан
1 жасқа дейінгі бөбектік кезең
1 мен 3 жас арасындағы сәбилік кезең;
Қазіргі заманғы ғылымда адамның жас ерекшелігіне қарай оның даму кезеңдерін төмендегідей бөледі:
3 пен 7 жас арасындағы мектеп жасына дейінгі кезең.

№
Кезеңдер
Жас
Сыныптар
1.
Бастауыш оқушылар
6- 10
1-4
2.
Орта (жеткіншек)
11-14-15
5-9
3.
Жоғары
15-18
10-12

Жас кезеңдерінің бұдан кейінгілері
Кемелдену 22-60 жас аралығы
Егделік 61-74 жас аралығы
(II кезең)
Кәрілік 75-90 жас аралығы
(IIкезең)


Бастауыш сынып жасында
Осы жаста бала миының көлемі де ұлғаяды, яғни, ол 5 жаста үлкен адам миының 90 пайызындай болса, 10 жаста 95 пайызына тең болады.
Бастауыш сынып жасындағы баланың салмағы бір жылда 2-2, 7 кг өседі. 6 жастан 12 жасқа дейінгі аралықта бала денесінің салмағы екі есе артып, 18 килограмнан 36 килограмға дейін артады.

.
Бастауыш мектеп оқушыларының
психика - педагогикалық ерекшеліктері:
Жүйке жүйесі жетіле түседі
Психикасы жедел дамуға келеді.
Тежелу кемде де, қозуы күшті.
Танымдық іс-әрекеті тікелей
оқумен байланысты.
Қабылдау тұрақсыз, ұйымдаспаған,
көрнекі қызығушылық басым.
Зейіні ырықсыз, тұрақтылығы
кем, шектелген.
Бала еңбегін ойын үдерісімен байланыстыра ұйымдастырған ұтымды.

Баланың ең негізгі іс-әрекеті әлі де ойын, сурет салу, ойыншықтарды құрастыру болып қала береді. Оқу іс-әрекеті әлі де дамуды қажет ететін деңгейде болады.

Нақыл сөздер
1. Адамды тәрбиелеу-демек оның ертенгі қуанышқа ие болатын келешек жолына тәрбиелеу. (А. С. Макаренко)
2. Бүкіл азаматтың келешегі-жас жеткіншектердің қандай идеал негізінде тәрбиеленуіне, қалай өсуіне, кемелденуіне байланысты. (Ғ. Мүсіров)

Пайдаланған әдебиеттер:
« Балалар психологиясы » Ж. Қ. Дүйсенова, Қ. Н. Нығметов. Алматы 2012 ж
Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте. М., 1968.
«Педагогика» Дуйсембекова Ш. Д. Оқулық, 2015 ж.
Измайлов А. З. Народная педагогика: педагогические воззрения народов Азии и Казахстана. М., 1991.
Керимов Л. К. Педагогические основы индивидуализации перевоспитания трудных подростков. Алматы. 1994.
Кон И. С. Психология подростка. М., 1981.
Кон И. С. Психология ранней юности. М., 1989.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz