БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Презентация қосу
ТАҚЫРЫБЫ:
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ
ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
Мақсаты:
мектеп оқушыларының жас
ерекшелігіне қарай және жеке басына тән
ерекшеліктер туралы түсінік
қалыптастыру.
Міндеттері:
мектеп оқушыларының жас
ерекшелігінің кезеңдеріне сипаттама
беру,;
мектеп оқушысының жеке тұлғасының
өзіндік ерекшеліктерін ашу
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІ
Белгілі бір шақтық кезеңге тән
анатомиялық-физиологиялық
және психологиялық
ерекшеліктерді әдетте жас
ерекшеліктері деп атайды.
Қазіргі заманғы ғылымда адамның жас
ерекшелігіне қарай оның даму
кезеңдерін төмендегідей бөледі:
Туғаннан
1 жасқа
дейінгі
бөбектік 1 мен 3
кезең жас
арасындағ
ы сәбилік 3 пен 7 жас
кезең; арасындағы
мектеп жасына
дейінгі кезең.
№ Кезеңдер Жас Сыныптар
1. Бастауыш 6- 10 1-4
оқушылар
2. Орта (жеткіншек) 11-14-15 5-9
3. Жоғары 15-18 10-12
Жас кезеңдерінің бұдан
кейінгілері
Кемелден Егделік Кәрілік
у 22-60 61-74 жас 75-90
жас аралығы жас
аралығы (II кезең) аралығы
(IIкезең)
Бастауыш сынып жасында
Бастауыш сынып
жасындағы баланың салмағы
бір жылда 2-2,7 кг өседі. 6
жастан 12 жасқа дейінгі
аралықта бала денесінің
салмағы екі есе артып, 18
килограмнан 36 килограмға
дейін артады.
Осы жаста бала миының көлемі де ұлғаяды,
яғни, ол 5 жаста үлкен адам миының 90
пайызындай болса, 10 жаста 95 пайызына тең
болады.
Бастауыш мектеп оқушыларының
психика – педагогикалық ерекшеліктері:
Жүйке жүйесі жетіле Психикасы жедел дамуға
түседі келеді.
Тежелу кемде Зейіні ырықсыз,
де,қозуы күшті. тұрақтылығы
кем, шектелген.
Танымдық іс-әрекеті тікелей Қабылдау тұрақсыз, ұйымдаспаған,
оқумен байланысты. көрнекі қызығушылық басым.
.
Бала еңбегін ойын үдерісімен байланыстыра
ұйымдастырған ұтымды.
Баланың ең негізгі іс-
әрекеті әлі де
ойын, сурет салу,
ойыншықтарды
құрастыру болып
қала береді.
Оқу іс-әрекеті әлі
де дамуды қажет
ететін деңгейде
болады.
Нақыл сөздер
1.Адамды тәрбиелеу-демек оның
ертенгі қуанышқа ие болатын келешек
жолына тәрбиелеу.(А.С.Макаренко)
2.Бүкіл азаматтың келешегі-жас
жеткіншектердің қандай идеал негізінде
тәрбиеленуіне,қалай өсуіне,
кемелденуіне байланысты. (Ғ.Мүсіров)
Пайдаланған әдебиеттер:
1. « Балалар психологиясы » Ж.Қ.Дүйсенова, Қ.Н.Нығметов. Алматы
2012 ж
2. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте.
М., 1968.
3. «Педагогика» Дуйсембекова Ш.Д. Оқулық , 2015 ж.
4. Измайлов А.З. Народная педагогика: педагогические воззрения
народов Азии и Казахстана. М., 1991.
5. Керимов Л.К. Педагогические основы индивидуализации
перевоспитания трудных подростков. Алматы. 1994.
6. Кон И.С. Психология подростка. М., 1981.
7. Кон И.С. Психология ранней юности. М., 1989.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz