БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ




Презентация қосу
ТАҚЫРЫБЫ:
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ
ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
Мақсаты:
мектеп оқушыларының жас
ерекшелігіне қарай және жеке басына тән
ерекшеліктер туралы түсінік
қалыптастыру.
Міндеттері:
мектеп оқушыларының жас
ерекшелігінің кезеңдеріне сипаттама
беру,;
мектеп оқушысының жеке тұлғасының
өзіндік ерекшеліктерін ашу
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІ

Белгілі бір шақтық кезеңге тән
анатомиялық-физиологиялық
және психологиялық
ерекшеліктерді әдетте жас
ерекшеліктері деп атайды.
Қазіргі заманғы ғылымда адамның жас
ерекшелігіне қарай оның даму
кезеңдерін төмендегідей бөледі:
Туғаннан
1 жасқа
дейінгі
бөбектік 1 мен 3
кезең жас
арасындағ
ы сәбилік 3 пен 7 жас
кезең; арасындағы
мектеп жасына
дейінгі кезең.
№ Кезеңдер Жас Сыныптар

1. Бастауыш 6- 10 1-4
оқушылар
2. Орта (жеткіншек) 11-14-15 5-9

3. Жоғары 15-18 10-12
Жас кезеңдерінің бұдан
кейінгілері

Кемелден Егделік Кәрілік
у 22-60 61-74 жас 75-90
жас аралығы жас
аралығы (II кезең) аралығы
(IIкезең)
Бастауыш сынып жасында
Бастауыш сынып
жасындағы баланың салмағы
бір жылда 2-2,7 кг өседі. 6
жастан 12 жасқа дейінгі
аралықта бала денесінің
салмағы екі есе артып, 18
килограмнан 36 килограмға
дейін артады.

Осы жаста бала миының көлемі де ұлғаяды,
яғни, ол 5 жаста үлкен адам миының 90
пайызындай болса, 10 жаста 95 пайызына тең
болады.
Бастауыш мектеп оқушыларының
психика – педагогикалық ерекшеліктері:

Жүйке жүйесі жетіле Психикасы жедел дамуға
түседі келеді.
Тежелу кемде Зейіні ырықсыз,
де,қозуы күшті. тұрақтылығы
кем, шектелген.

Танымдық іс-әрекеті тікелей Қабылдау тұрақсыз, ұйымдаспаған,
оқумен байланысты. көрнекі қызығушылық басым.

.
Бала еңбегін ойын үдерісімен байланыстыра
ұйымдастырған ұтымды.
Баланың ең негізгі іс-
әрекеті әлі де
ойын, сурет салу,
ойыншықтарды
құрастыру болып
қала береді.
Оқу іс-әрекеті әлі
де дамуды қажет
ететін деңгейде
болады.
Нақыл сөздер
1.Адамды тәрбиелеу-демек оның
ертенгі қуанышқа ие болатын келешек
жолына тәрбиелеу.(А.С.Макаренко)
2.Бүкіл азаматтың келешегі-жас
жеткіншектердің қандай идеал негізінде
тәрбиеленуіне,қалай өсуіне,
кемелденуіне байланысты. (Ғ.Мүсіров)
Пайдаланған әдебиеттер:
1. « Балалар психологиясы » Ж.Қ.Дүйсенова, Қ.Н.Нығметов. Алматы
2012 ж
2. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте.
М., 1968.
3. «Педагогика» Дуйсембекова Ш.Д. Оқулық , 2015 ж.
4. Измайлов А.З. Народная педагогика: педагогические воззрения
народов Азии и Казахстана. М., 1991.
5. Керимов Л.К. Педагогические основы индивидуализации
перевоспитания трудных подростков. Алматы. 1994.
6. Кон И.С. Психология подростка. М., 1981.
7. Кон И.С. Психология ранней юности. М., 1989.

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып окушыларының психологиялық ерекшеліктері
Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктеріне психологиялық- педагогикалық сипаттама
Бастауыш оқушыларының адамгершілік тәрбиесі
Жас ерекшеліктер туралы ұғым
Негізгі шағын жинақты мектеп
5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу
Бастауыш мектеп
КІШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНЕТИВТІ АЙМАҒЫНЫҢ ДАМУЫ
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Критериалды бағалау моделі Ішкі жиынтық бағалау
Пәндер