Ерекше білімді қажет ететін балаларға арналған ойын терапиясы




Презентация қосу
Ерекше білімді қажет ететін балаларға
арналған ойын терапиясы
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар (ЕБҚ) -
даму ерекшеліктеріне, мінез-құлық және эмоциялық проблемалары-
на, орталық факторларына (әлеуметтік, психологиялық,физиологиялық)
байланысты тиісті деңгейде білім алатын, тұрақты немесе уақытша
қиындықтары бар балалар.
Ерекше білімді қажет
ететін балаларға Есту қабілетінің
келесідей топтар бұзылыстары
жатады.

Сөйлеу қабілетінің
бұзылыстары

Ақыл-ой Церебралды сал
бұзылыстары ауруы

ЗПР
Эмоционалды,мінез-
Аутизм құлық бұзылыстары

Басқа да ауытқумен
бұзылыстарды қамтиды
Ерекше білім беру процессінде көптеген мамандар
жұдырықтай жұмылып жұмыс жасау арқылы
ғана жақсы бір нәтижеге қол жеткізіп жатады.
Психологиялық-педагогикалық қолдау
көрсету қызметінің құрамына кіретін
мамандар:

Педагог-психолог
Педагог-психолог Логопед
Логопед

Педагог-ассистент,тьютор,
Педагог-ассистент,тьютор,
Дефектолог
Дефектолог жетелеуші
жетелеуші мамандар
мамандар
Психолог жұмыс барысында түрлі психокорекциялық
яғни түзету-дамыту жұмыстарын қолданады.Соның бірі
ойын терапиясы туралы атап өтсек.

Ойын
Ойын
терапиясы
терапиясы

Ойын терапиясы- арт-терапияның бір
түрі. Бұл терапияның жүргізу арқылы
балалардың әлеуметтік және
психологиялық мәселелерді жеңу
үшін, жеке және эмоционалды дамуы
үшін ықпал тигізеді. Ойын балаларға
белгілі дағдыларды меңгеруін,
сонымен қатар қарым - қатынасты,
өмірге деген құлшыныстарын
арттырады, эмоционалды және
физиологиялық жағдайын
жақсартып,танымдық процесстеріне
жақсы ықпал етеді.
Ойын терапиясын ерекше білімді
қажет ететін балаларға қолдану
арқылы,біз баланың оқуға деген
ынтасын арттырамыз.Сол себепті
баланың қызығушылығын арттыру
үшін,материалды сіңіріп,күйзелістің
алдын алу үшін қолданғанымыз жөн.
Ойындарды
Ойындарды балалардың
балалардың:есту,көру,сипап-сезу
:есту,көру,сипап-сезумүшелеріне
мүшелерінеәсер
әсеретеніндер
етеніндер
етіп
етіпбөліп
бөліпқарастырамыз:
қарастырамыз:

1.Сөздерді
1.Сөздерді мұғалім
мұғалімайтады,ал
айтады,ал
оқушы
оқушы оны
оны жаттап
жаттапалады.Кейін
алады.Кейін
Мысалы,есту
Мысалы,есту мүшесіне
мүшесіне педагогқа
педагогқа жылдамдыққа
жылдамдыққажатқажатқа
әсер ететін айтады.
айтады.
ететін ойындар:
ойындар:
2.Оқушының
2.Оқушыныңкөзінкөзін
байлаймыз:жануарладың
байлаймыз:жануарладың
дыбысын
дыбысын қосып,бұл
қосып,бұлқандай
қандай
жануар
жануар екенін
екенін сұраймыз.
сұраймыз.
3.Дөңгелек
3.Дөңгелек болып
болып
тұрамыз.Педагог
тұрамыз.Педагогбастап
бастапбір
бір
баланың қлағына қысқа
баланың қлағына қысқа сөз сөз
айтады,ал
айтады,ал бала
бала келесі
келесібаланың
баланың
құлағына сыбдырлап
құлағына сыбдырлап
айтады.Және
айтады.Және осылай
осылайкезек-
кезек-
кезек жалғасады.
кезек жалғасады.
1.Қорапты
1.Қорапты жап:Әртүрлі
жап:Әртүрлі
пішінді
пішінді қораптарға
қораптарға
Көру мүшесін
мүшесін қамтитын
қамтитын қақпақтар
қақпақтар береміз.Балаға
береміз.Балаға
ойындар:
ойындар: қайсысына
қайсысына келетінін
келетінін
тауып,жылдам
тауып,жылдам жабу жабуқажет.
қажет.
2.Жұбын
2.Жұбын тап:әртүрлі
тап:әртүрлі
суреттегі
суреттегі карточкаларды
карточкаларды
шашып
шашып қоямыз,бала
қоямыз,балаболса
болса
әрқасының
әрқасының жұп жұп суреттерін
суреттерін
тауып
тауып ,үсті-үстіне
,үсті-үстінеқояды.
қояды.
3.Кім
3.Кім жылдам?Әртүрлі
жылдам?Әртүрлі
пішінді,түрлі-түсті
пішінді,түрлі-түсті
кілемшелерді
кілемшелерді жерге
жерге
төсейміз.2 топқа бөлініп,әр
төсейміз.2 топқа бөлініп,әр
топқа
топқа бір
бір ғана
ғана түспен
түспен
жылжып отыру керектігін
жылжып отыру керектігін
айтып,мәреге жеткіземіз.
айтып,мәреге жеткіземіз.
1.Балалардың
1.Балалардың көзін
көзін
байлаймыз.Қолына
байлаймыз.Қолынабір бір
Сипап-сезу
Сипап-сезу мүшесіне
мүшесіне затты
затты береміз,бала
береміз,балатек
тек
қатысты
қатысты ойындар:
ойындар: сипау
сипау арқылы
арқылы ғана
ғана оның
оныңне не
екенін
екенін табады.
табады.
2.Саусақтарға
2.Саусақтарға арналған
арналған
бояулар
бояулар қоясыз.Және
қоясыз.Және22
командаға
командаға бөлінеміз.Әр
бөлінеміз.Әр
топқа
топқа плакат
плакат беріп
беріп
саусақтарымен
саусақтарымен сурет
суретсалу
салу
тапсырмасын береміз.
тапсырмасын береміз.
3.Әртүрлі
3.Әртүрлі кішкентай
кішкентай
ойыншықтар,дәнді
ойыншықтар,дәнді
дақылдарды
дақылдарды кең,үлкен
кең,үлкен
ыдысқа
ыдысқа салып,үстіненқұм
салып,үстінен құм
себеміз,ойыншықтарымыз
себеміз,ойыншықтарымыз
көрінбейтін етіп.Кейін
көрінбейтін етіп.Кейін
балалар қолдарын сол
балалар қолдарын сол
ыдысқа салу арқылы
ыдысқа салу арқылы
педагог айтқан затты табу
педагог айтқан затты табу
керек болады.
керек болады.
Психолог
Психолог ерекше
ерекше балалармен
балаларменжұмыс
жұмысжасауда
жасаудаойын
ойын
терапиясын
терапиясын қолдану
қолдануарқылы:бабалардың
арқылы:бабалардыңматериалды
материалды
қызықты
қызықты қабылдауларына,ортаға
қабылдауларына,ортағатез
тезсіңіп,үйреніп
сіңіп,үйреніп
кетулеріне,педагогтармен
кетулеріне,педагогтарменжақсы
жақсықарым-қатынасқа
қарым-қатынасқа
түсуіне
түсуіне ықпал
ықпал етеды.Әрі
етеды.Әрібалалар
балаларойынды
ойындыжақсы
жақсы
көргендіктенде,сол
көргендіктенде,сол күнге
күнгебалаға
балағапозитив
позитивсыйлайды
сыйлайды. .

Назарларыңызға
Назарларыңызға рақмет!!!
рақмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Мүмкіншілігі шектелген балаларды оқыту және тәрбиелеу жүйесі жалпы білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі
Тәсілдерді меңгеру
Күлкі терапиясы
Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Белгісін тап жаттығуы
Дене тәрбиесі ерекшеліктері
Құм терапияның түрлері
Мүмкіндігі шектеулі оқушылар
Қазіргі кездегі әлеуметтік терапия және оның жүзеге асыру әдістері
Тірек - қимыл аппараты зақымдалған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
Пәндер