Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға ойын терапиясының әдістері мен тиімділігі


Slide 1

Ерекше білімді қажет ететін балаларға арналған ойын терапиясы

Slide 2

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар (ЕБҚ) -

даму ерекшеліктеріне, мінез-құлық және эмоциялық проблемалары-

на, орталық факторларына (әлеуметтік, психологиялық, физиологиялық) байланысты тиісті деңгейде білім алатын, тұрақты немесе уақытша қиындықтары бар балалар.

Slide 3

Ерекше білімді қажет ететін балаларға келесідей топтар жатады.

Сөйлеу қабілетінің бұзылыстары

Церебралды сал ауруы

Есту қабілетінің бұзылыстары

ЗПР

Эмоционалды, мінез-құлық бұзылыстары

Басқа да ауытқумен бұзылыстарды қамтиды

Ақыл-ой бұзылыстары

Аутизм

Slide 4

Ерекше білім беру процессінде көптеген мамандар жұдырықтай жұмылып жұмыс жасау арқылы ғана жақсы бір нәтижеге қол жеткізіп жатады.

Slide 5

Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметінің құрамына кіретін мамандар:

Педагог-психолог

Логопед

Дефектолог

Педагог-ассистент, тьютор, жетелеуші мамандар

Slide 6

Психолог жұмыс барысында түрлі психокорекциялық яғни түзету-дамыту жұмыстарын қолданады. Соның бірі ойын терапиясы туралы атап өтсек.

Ойын терапиясы

Ойын терапиясы- арт-терапияның бір түрі. Бұл терапияның жүргізу арқылы балалардың әлеуметтік және психологиялық мәселелерді жеңу үшін, жеке және эмоционалды дамуы үшін ықпал тигізеді. Ойын балаларға белгілі дағдыларды меңгеруін, сонымен қатар қарым - қатынасты, өмірге деген құлшыныстарын арттырады, эмоционалды және физиологиялық жағдайын жақсартып, танымдық процесстеріне жақсы ықпал етеді.

Slide 7

Ойын терапиясын ерекше білімді қажет ететін балаларға қолдану арқылы, біз баланың оқуға деген ынтасын арттырамыз. Сол себепті баланың қызығушылығын арттыру үшін, материалды сіңіріп, күйзелістің алдын алу үшін қолданғанымыз жөн.

Slide 8

Ойындарды балалардың :есту, көру, сипап-сезу мүшелеріне әсер етеніндер етіп бөліп қарастырамыз:

Мысалы, есту мүшесіне әсер ететін ойындар:

1. Сөздерді мұғалім айтады, ал оқушы оны жаттап алады. Кейін педагогқа жылдамдыққа жатқа айтады.

2. Оқушының көзін байлаймыз:жануарладың дыбысын қосып, бұл қандай жануар екенін сұраймыз.

3. Дөңгелек болып тұрамыз. Педагог бастап бір баланың қлағына қысқа сөз айтады, ал бала келесі баланың құлағына сыбдырлап айтады. Және осылай кезек-кезек жалғасады.

Slide 9

Көру мүшесін қамтитын ойындар:

1. Қорапты жап:Әртүрлі пішінді қораптарға қақпақтар береміз. Балаға қайсысына келетінін тауып, жылдам жабу қажет.

2. Жұбын тап:әртүрлі суреттегі карточкаларды шашып қоямыз, бала болса әрқасының жұп суреттерін тауып, үсті-үстіне қояды.

3. Кім жылдам?Әртүрлі пішінді, түрлі-түсті кілемшелерді жерге төсейміз. 2 топқа бөлініп, әр топқа бір ғана түспен жылжып отыру керектігін айтып, мәреге жеткіземіз.

Slide 10

Сипап-сезу мүшесіне қатысты ойындар:

1. Балалардың көзін байлаймыз. Қолына бір затты береміз, бала тек сипау арқылы ғана оның не екенін табады.

2. Саусақтарға арналған бояулар қоясыз. Және 2 командаға бөлінеміз. Әр топқа плакат беріп саусақтарымен сурет салу тапсырмасын береміз.

3. Әртүрлі кішкентай ойыншықтар, дәнді дақылдарды кең, үлкен ыдысқа салып, үстінен құм себеміз, ойыншықтарымыз көрінбейтін етіп. Кейін балалар қолдарын сол ыдысқа салу арқылы педагог айтқан затты табу керек болады.

Slide 11

Назарларыңызға рақмет!!!

Психолог ерекше балалармен жұмыс жасауда ойын терапиясын қолдану арқылы:бабалардың материалды қызықты қабылдауларына, ортаға тез сіңіп, үйреніп кетулеріне, педагогтармен жақсы қарым-қатынасқа түсуіне ықпал етеды. Әрі балалар ойынды жақсы көргендіктенде, сол күнге балаға позитив сыйлайды.


Ұқсас жұмыстар
Ерекше білім беруді қажет ететін тұлғалардың әлеуметтік бейімделуі мен психологиялық-педагогикалық қолдауы
Қазіргі әлеуметтік терапияда дельфин терапиясының әдістері мен тиімділігі
Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқыту, тәрбиелеу және реабилитациялау: арнайы білім беру және психолого-педагогикалық сүйемелдеу
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы және инклюзивті білім беруді жүзеге асыру шарттары
Бастауыш білім беруді мониторингілеу және критериалды бағалау: теория мен практика
Ойын технологиясы: педагогикалық негіздері, түрлері және тиімділігі
Білім беруді ақпараттандыру және интерактивтік тақталарды қолдану
Аутизмі бар балаларға арналған анималотерапия: канис-, фелино-, дельфино- және иппотерапияның тиімділігі мен қарсы көрсеткіштері
Қазақстандағы инклюзивті білім беруді дамыту: теориялық, әдістемелік және институционалдық аспектілер
Қазақстанда инклюзивті оқыту мен ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz