Тұлғаның өзін - өзі дамытуын педагогикалық қолдау пәнінен практикалық емтихан




Презентация қосу
Осы критерий бойынша жасаймыз
ҚР ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
ABAI UNIVERSITY

Тұлғаның өзін-өзі дамытуын педагогикалық қолдау
пәнінен практикалық емтихан

Емтихан өткізу формасы
(Практикалық)

2023-2024 оқу жылы
ҚР ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
ABAI UNIVERSITY

«Мектеп жасына дейінгі балалардың
ойындары мен ойын әрекеттері»
пәнінен практикалық емтихан

Емтихан өткізу формасы
(Практикалық)

2023-2024 оқу жылы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Педагогика және психология институты
Мектепке дейінгі білім беру және әлеуметтік педагогика кафедрасы

Баяндама тақырыбы:

Тұлғаның өзін-өзі дамыту
ұстанымдары

Әшірбек Аружан
1 курс (4 жылдық)
6В01801 – «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану»

Қабылдаған:
п.ғ.к., қауымд. профессор Ширинбаева Гульмира Койбагаровна
Баяндама мазмұнында қаралатын мәселелер:

Жоспары:
Кіріспе
Негізгі бөлім
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Қосымшалар
Негізгі бөлім

Кіріспе. Тақырыптың өзектілігі.............

Тақырыптың өзектілігін ашатын
видео, фото, дәйек сөздер, статистикалық деректер
1-ші жоспар бойынша

шығармашылық тәсілге

Тақырып өзектілігі бойынша статистикалық деректер көрсетіп,
диаграмма түрде ашып кетуге болады.

Мысалы:
Әлемдік статитистикалық деректерге сүйенсек,
балалардың 100% -да ноутбук немесе ұялы телефон бар;
49% үнемі әлеуметтік желілерде сыныптастармен
байланыста аккаунттар жүргізеді; 21%-да онлайн ойында
отырады, ұялы телефондарға арналған бірнеше сим-
карталар, бірнеше электрондық пошта жәшіктері,
бірнеше Банктік карталар бар; 4% Mail.ru отырады, 26%
желіде тұрақты отыратыны зерттеу нәтижелері
көрсетеді.
1-ші жоспар бойынша

Ғылыми терминология дәлме дәл қолданылған:

Мысалы:
"Медиа" термині (латын тілінен -medium‖ - құрал, делдал) medium сөзінің көпше түрінен шыққан,
"орта, аралық, делдал" дегенді білдіреді.
Қазіргі қолданыста бұл терминнің бірнеше мағынасы бар.

Біріншіден, "медиа" сөзі бұқаралық ақпарат құралдарымен - мысалы, газеттермен, теледидармен,
радиомен, кітаптармен және Интернетпен байланысты.

Екіншіден, ол медиа мазмұнға сілтеме жасау үшін қолданылады: жаңалықтар, жарнамалар,
электронды ойындар және Фильмдер.

Үшіншіден, медиа контент өндірушілерін білдіруі мүмкін: репортерлар, фотографтар, медиа
компаниялар және т. б.
1-ші жоспар бойынша
Шығармашылық тәсілге:

Тақырып бойынша қолданылатын Нормативтік құжаттар, бағдарламалар,
қаулылар, үлгілік бағдарламалар, стандарттарды кіргізу

Мысалы:
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы. 27.07.2007 ж., №319-III Қазақстан Республикасының
Заңы (2015.21.07. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен). - Астана. Ақорда.

«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты» Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығына өзгерістер
мен толықтырулар енгізілген (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 05.05.2020 № 182
бұйрығы)

«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы» Қазақстан Республикасы Білім және
ғылым министрінің 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығына өзгеріс енгізілген (Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 қыркүйектегі № 412 бұйрығы).

"Демократиялық қоғамдағы бұқаралық ақпарат құралдары туралы Декларация" (1994 ж.),
Ғалымдар еңбектерін талдау

Ұқсастығы

Айырмашылығы

Ерекшелігі

Ең бастысын
бөліп шығар
2-ші жоспар бойынша
3-ші жоспар бойынша
Қорытынды
Пайдаланылатын әдебиеттер:
ҚОСЫМША

Тақырыпты ашуда педагогикалық
тәжірибені пайдалана алуы

педагогикалық тәжірибені
фото
қоя береміз

.....Сол тәжірибені байланыстырып
кетеміз жазып...
Тыңдағандарыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Жеке тұлғаға бағдарлап оқыту технологиясы
Оқу сабақтарының ерекшеліктері. Сыныптан тыс оқу
Шығармашыл белсенді тұлға мұғалім
Педагогикалық қарым - қатынас психологиясы
Педагогикалық құзыреттілік ұғымы
Мұғалім тұлғасы
Психологиялық - педагогикалық қолдау
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА БІЛІМ
Мeктeптeгі пcихологиялық қызмeтті бacқaру жәнe ұйымдacтыру
Баланың жеке қабілеттерін дамыту - өмір талабы
Пәндер