Мектепке дейінгі мекеме мен мектептің ерекшеліктері




Презентация қосу
Мектепке дейінгі
мекеме мен мектептің
ерекшеліктері
Мектепке дейінгі мекеме мен бастауыш сынып арасындағы сабақтастықтың негіздемесі:

балалардың білуге деген құмарлығын дамыту;

балалардың өздігінен шығармашылық жұмыс тапсырмаларын шеше білу қабілетін дамыту;

балалардың интеллектуалдық және тұлғалық дамуына бағытталған шығармашылық қиялын дамыту;

тілдік қарым-қатынасын дамыту (құрбы-құрдастарымен, ересектермен тіл табысып, сөйлесе білу)
Сабақтастық үрдісін 2 жақтан қарауға
болады.
• Мектепке дейінгі буын • Мектеп өз жұмысын жоқтан
сатысында мектепке дейінгі құрмайды. Мектепке дейінгі
балалық шақтың өзіндік балалардың жетістігін
құндылығы қысқартылады қапсырып алып, балалардың
және балалардың жеке жинақтаған әлеуетін
тұлғалық сапасының негізі педагогикалық практиканы
қалыптасады. ұйымдастыра отыра
дамытады. Сабақтастықтың
осындай түсінігі балалардың
дамуы мен оқып үйренуін
үздіксіз іске асырып отырады.
Бұл:
Мектепке дейінгі мекеме мен мектептегі білім үрдісінің мақсатын, міндетін,
мазмұнын, бағыттап отырады;
әр баланың дамуына жағдай жасайды (денсаулығын сақтау, эмоционалдық
саулығы)

Балабақша мен бастауыш білім сатысының сабақтастығын тек баланы мектепке дайындау деп
түсінбеу керек, мұнда педагогтар мектепке дейінгі ұйымдарда білім берудің формалары, әдіс-
тәсілдерімен жете танысып, 6 жас пен 7 жас аралығындағы психологиялық ерекшелікті анықтай
отырып мектепке біртіндеп жеңіл бейімделуіне жағдай жасау шарт.
• салауатты өмір сүру салтының
Мектепке дейінгі
құндылығына балаларды қатыстыру;
мекеменің
міндеттері:
• эмоционалдық аман-саулығын
қамтамасыз ету, әр түрлі көркемдік
іс-әрекет түріне жағдай жасау;

• талабын, білуге құмарлығын,
еркіндігін дамыту;

• айналадағы әлем жайында білімін
қалыптастыру;
• салауатты өмір сүру салтының құндылығын
қалыптастыру және өзінің тәртібін осыған сай
Бастауыш мектептің реттеу;
міндеттері:
• қоршаған ортамен белсенді қарым-қатынас
дайындығын дамыту. (эмоционалды,
интеллектуалды, коммуникативті және іскери)

• мектепте оқуға үйрену деген тілегін қалыптастыру;

• әр түрлі әрекетте бірлесе жұмыс істей білуі мен
өздігінен жұмыс істеуін дамыту;

• мектепке дейінгі мекемедегі жетістігін жетілдіру,
мектепке дейінгі мекемеде дамуында
қалыптаспаған сапасына арнайы көмек көрсету;
Мектепке дейінгі мекеме мен мектептің ерекшеліктері:

Балаларды мектепке даярлау кезеңінде назардан тыс
қалатын жағдайлар да болып жатады:

баланың дене бітімімен бірге, саусақ сүйектерінің дамуы
мен көру қабілеті т.б.

іс-әрекетін жүйелі ұйымдастыра білуі;

құрбыларымен, үлкендермен қарым-қатынасы;

қоршаған ортасын қабылдау бейімі т.б
Сондықтан алты жасар балаларға жағдай туғызудың
негізгі жолдарын алдын —ала жан-жақты талдап, нақты
шешімдер қабылдауды қажет ететін талаптар бар. Олардың
ең бастылары арнайы білім беру кеңістігін құратын орта:

оқу, ойын, жатын бөлмелері;

жас ерекшеліктеріне сай оқуға, жазу-сызуға арналған
парталар;

гигиеналық талапқа сай асхана;

сынып бөлмесінде әр баланың оқу-ойын құралдары
сақталатын арнайы орын;

баланың бойына ескеріліп құрылған сынып тақтасы.
Мектепке дейінгі білім беру мекемесі мен бастауыш мектеп
сатысында мынадай жағдайлар туындайды: Бастауыш
мектеп мектепалды дайындық тобында берілетін тәрбиелену,
білім беру және дамыту моделінен оқытудың мектептік
моделіне үздіксіз байланыста өтуін қамтамасыз ету керек. Бұл
жерде білім, білік, дағдылардың сабақтастығынан да
балалармен жұмыс істеудегі әдіс-тәсілдердің сабақтастығы
жоғары рөл атқарады. Басты мақсат мектепалды дайындық
тобынан бастауыш мектепке көшудегі балалармен жұмыс
түрлерінің тығыз сабақтастығы.
Көбіне бастауыш мектепте мектепалды дайындық
тобының әдіс-тәсілдерін, жұмыс түрлерін қолданғысы
келмейді, ал даярлық тобы тәрбиешілері көбіне бастауыш
мектеп моделін пайдалануға мәжбүр болады. Балаларды
оқытудағы бастауыш мектеп моделі даярлық тобындағы
балалардың мектеп талаптарына сай білім, білік,
дағдылары қалыптасқан, ұйымдастырылған оқушыны
алғысы келеді. Мұндай сабақтастықтың нәтижесінде
мектепке дейінгі балалықты бағалау түсіністігі жоғалады
және баланың даярлық тобына баруы мектепке дайындық
ретінде ғана қарастырылады. Мектепалды дайындық
тобының мұғалімдері мен тәрбиешілері «Баланы мектепке
даярлау» мақсатында балаларды партаға отырғызып,
мектептік типте сабақтар жүргізеді.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың мектептегі мінез - құлық ережелері
Балалардың мектепке психологиялық дайындығы
Отбасы мен бала бақша арасындағы байланыс
К.Д.Ушинскийдің халықтық ойын туралы пікірі
Психологиялық - педагогикалық қолдауда кеңінен енгізу проблемалары
Ойын материалдарының түрлері
Балабақшадағы әдістемелік жұмыстың формасы
Бастауыш мектептегі педагогикалық коррекция
Балалардың практикалық психологиясы
Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім берудің даму тарихы
Пәндер