Компания мақсаты


Slide 1

samsung group

Орындаған: А. Санжар, Ә. Алтынай, М. Аружан

Группа: СС-20-1К

Тексерген: Усембаева Ғайни

Slide 2

Жоспар

Samsung тарихы

Компания мақсаты

Samsung логотипі

Компания бәсекелестері

Samsung өнімдері

Компанияның қаржылық есебі

Қорытынды

Slide 3

Samsung тарихы

Samsung Group -өнеркәсіптік концерн (компаниялар тобы), Оңтүстік Кореядағы ең ірілерінің бірі. Ол 1938 жылы ішкі нарықта жұмыс істейтін тауарлық сауда компаниясы ретінде құрылды. Басқарманың қазіргі төрағасы (компанияның негізін қалаушының кенже ұлы) 1980 жылдардың басында Samsung-ты халықаралық нарыққа шығарды.

«Самсунг» сөзі корей тілінде «үш жұлдыз» дегенді білдіреді. Бұл есімнің Samsung негізін қалаушы Ли Бён Чолдың үш ұлымен байланысты болуы мүмкін, оның кіші ұлы Ли Гонг Хи компанияны 2008 жылдың сәуіріне дейін басқарды.

Slide 4

Компания мақсаты

Біз жоғары сапалы тауар жасау мен қызмет көрсету үшін қоғамның жаһандану жағдайының жақсаруына өз үлесімізді қоса отырып, компанияның адами және технологиялық ресурстарын пайдаланамыз.

Slide 5

Samsung логотипі

Компанияның алғашқы екі логотипінде үш қызыл жұлдыз бейнеленген. Бірақ Samsung басшылығы бұрынғы логотипті халықаралық корпорацияның имиджіне сай емес деп есептеп, оны ауыстыруға шешім қабылдады. Дәл сол кезде заманауи эмблема жарық көрді - ішінде компанияның аты жазылған динамикалық көлбеу көк эллипс. Керемет дизайн және ауқымды жарнамалық науқан өз жұмысын жасады: логотип әлемдегі ең танымалдардың біріне айналды. Бұл өте сәтті ребрендингтің мысалы.

Slide 6

Компания бәсекелестері

Samsung-тың ұялы телефон нарығындағы негізгі бәсекелестері Huawei, OPPO және Apple, тұрмыстық техника нарығында - BOSCH, ZANUSSI, INDESIT, электроника нарығында - LG, SONY. Бұл компаниялар арасындағы бәсеке екі бағытта жүргізіледі: баға және сапа. Сапа өнімнің құндылығымен және тұтынушыға пайдалылығымен байланысты. Жоғары сапалы заттарды сатып алу ықтималдығы жоғары.

Slide 7

Samsung Group концерінінің құрамына кіретін компаниялар электроника және микроэлектроника, химиялық өнеркәсіп, құрылыс, автомобиль жасау, ауыр өнеркәсіп, қаржы және несие, сақтандыру сынды істермен айналысады.

Slide 8

Samsung өнімдері

Samsung нарықтағы айтарлықтай үлеске ие. Оның әлемнің 46 елінде кең өнеркәсіптік және бөлшек сауда инфрақұрылымы бар: компанияның Корея Республикасы Сеул қаласындағы бас кеңсесінен басқа Францияда, Ұлыбританияда, Германияда, АҚШ-та, Ресейде (барлығы 53 сату) сату кеңселері бар. кеңселер), АҚШ, Португалия, Мексика, Қытай, Таиландтағы зауыттар (барлығы 21 зауыт), АҚШ, Ресей және Жапониядағы ғылыми зертханалар. Барлығы 200-ге жуық кеңсе бар, оларда 65 000 адам жұмыс істейді.

Концерннің негізгі табысы электроника өнеркәсібінен келеді. Компанияның сатылымының 70%-дан астамы электроника өнеркәсібіне тиесілі.

Химия өнеркәсібі жылына 5 миллиард долларға жуық алаңдаушылық әкеледі. Samsung Total Petrochemicals химия өнеркәсібімен айналысатын ең ірі компания болып табылады, ол Samsung Group пен француздық Total Group компаниясының бірлескен кәсіпорны болып табылады.

Slide 9

Компанияның қаржылық есебі

Оңтүстік кореялық алпауыттың кірісі шамамен 55, 6 миллиард долларды құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 20%-ға көп. Бұл Samsung екінші тоқсандағы рекордтық табысы.

Операциялық кіріс шамамен 11 млрд долларды құрады, бұл бір жыл бұрынғыдан 34%-ға көп. Таза табыс 73%-ға өсіп, 8, 4 млрд долларды құрады.

Жылдық көрсеткіште барлық бөлімшелер өсім көрсетті. Samsung жартылай өткізгіштер бизнесінен түсетін табыстың күшті өсуін көріп отыр, бұл жоғары жөнелтілімдер мен жад чиптерінің қымбаттауына байланысты. Бірақ смартфондардың сатылымы тоқсан сайын құрамдас бөліктердің тапшылығына байланысты төмендеді.

Slide 10

Қорытынды

Samsung - әлемдік деңгейдегі компания. Шағын сауда компаниясынан Samsung озық технологияларды, жартылай өткізгіштерді өндіруді, зәулім ғимараттар мен зауыттарды, мұнай-химия, сән, медицина, қаржы, қонақжайлылық және т. б. салаларын қамтитын бизнесі бар әлемдік деңгейдегі корпорацияға айналды. Олардың ашқан жаңалықтары, өнертабыстары және инновациялық өнімдері оларға осы салаларда көшбасшы болуға мүмкіндік берді.

Samsung біздің өмірімізде - күнделікті жағдайды жақсарту. Тұтынушы электроникасының инновацияларынан биофармацевтикалық әзірлемелерге дейін Samsung өзінің баға жетпес тәжірибесін дүние жүзіндегі адамдармен үнемі бөліседі. Бизнестің барлық салаларында жоғары сапалы өнімдер мен қызметтерді жасауға ұмтылатын олар адамдардың өмірін жақсартуға және қоршаған әлемге оң өзгерістер әкелуге тырысады.

Slide 11

Назарыңызға рахмет !


Ұқсас жұмыстар
Холдинг
Холдингтік компания
Нарық мүмкіндіктері Нарық қауіптері
Кәсіпорын стратегиясы
Маркетингті стратегиялық жоспарлау
ЖАҺАНДЫҚ БРЕНД - МЕНЕДЖМЕНТ СҰРАҚТАРЫ
Корона макарон фабрикасының маркетингтік ортасын талдау
NETFLIX компаниясының дамуындағы өзгерістерді зерттеу
АТФ БАНК БАСШЫЛЫГЫ,
Дағдарысты басқарудың түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz