Құрастыру Қорытынды аттестаттау тапсырмаларына қойылатын талаптар



«Қазақ тілі мен әдебиеті»
пәні бойынша қорытынды аттестаттау тапсырмаларын құрастыру
(9-сыныптарды қорытынды аттестаттау бойынша) »

Нормативтік және әдістемелік-нұсқау құжаттармен танысу

3
Стандарт
Оқу бағдарламасы
Ұзақ мерзімді жоспар
Орта мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар
2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-нұсқау хат
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N125 Бұйрығы (2019 жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен)
2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы
Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық
Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Орта білім беру ұйымдарында 9-сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттаудан өткізу тәртібі туралы нұсқаулық
Нормативтік, нұсқаулық-әдістемелік құжаттар

Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы
өзгерістер мен толықтырулар
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы (2019 жылдың 26 қарашасындағы №509 өзгерістермен)

№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26. 11. 2019 ж. )
Ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) - жазбаша жұмыс (эссе), гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп оқушылары үшін жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе) .
Математикадан (алгебрадан) жазбаша емтихан.
Орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан.
Таңдау пәні (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика) бойынша жазбаша емтихан.
9 (10) - сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттау

№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26. 11. 2019 ж. )
9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын (тапсырмалар мен балдарды қою схемасы) облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары (бұдан әрі - білім басқармалары), республикалық мектептердің 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) дайындайды.
Қорытынды аттестаттаудың мазмұнын анықтайтын талаптар және күтілетін нәтижелер әр пән мен оқыту тілі бөлінісінде ерекшелікпен регламенттеледі.
Бір және екі пәннен жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптардың білім алушыларына қорытынды аттестаттау өткенге дейін сол пәндерден оқу жылы бойынша қосымша жиынтық бағалау жүргізіледі.
9 (10) сыныпта жазбаша жұмыстарды орындауға - 2 астрономиялық сағат, математикаға (алгебраға) (жазбаша) - 3 астрономиялық сағат (физика-математикалық бағыттағы мамандандырылған мектептерде - 4 сағат) бөлінеді.
9 (10) - сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттау

№125 бұйрық өзгерістермен (№509 26. 11. 2019 ж. )
Жазбаша емтихан және тестілеу аяқталғаннан кейін Комиссия мүшелері мектеп ғимаратында жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестаттарын алуға үміткерлердің жұмыстарынан басқа білім алушылардың жұмыстарын тексереді.
Тексерілмеген жұмыстар мектеп басшысына сақтау үшін тапсырылады. Тексеру кезінде қателердің асты сызылады. Жалпы орта білім курсы бойынша эсседе қателердің саны жеке көрсетіледі.
Математика (алгебра) пәні бойынша «2» және «5» деген бағалар қойылған жазбаша жұмыстарға мектеп Комиссиясы пікір жазады. 9 (10) сыныпта жұмыстар балл қою кестесіне сәйкес тексеріледі.
9 (10) сынып білім алушыларының пәндер бойынша қорытынды аттестаттау нәтижелері балл түрінде журналға (қағаз/электрондық) қойылады және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес емтихан балдарын емтихан бағасына ауыстыру шәкілі бойынша ауыстырылады.
9 (10) сыныпта пән бойынша қорытынды бағаларды шығару кезінде қорытынды баға емтихан нәтижелері (бес балдық шәкіл бойынша) және оқу жылындағы тоқсандық бағалар (бес балдық шәкіл бойынша) 30%-70% пайыздық арақатынаста қойылады. Қорытынды бағаны дөңгелектеу ең жақын бүтіндікке қарай жүргізіледі.
9 (10) - сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттау

Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы
өзгерістер мен толықтырулар
2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы
Ментальді карта «Құжаттар»

Оқу үдерісіне қатысты қажетті құжаттар
«Қазақ тілі», «Қазақ әдебиеті», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндері бойынша оқу бағдарламасы -
Ұзақ мерзімді жоспар - (күнтізбелік-тақырыптық жоспарға негіз болады. )
Орта мерзімді жоспар -
Қысқа мерзімді жоспар - күнделікті сабақ жоспары. Сабақтың мақсаты бағдарламада көрсетілген оқу мақсаттарынан алынады.
2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-нұсқау хат -
Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидалары -
Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық -
Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы -
(тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуге негіз болады. )
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар -
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы -
міндетті.
міндетті.
ұсыныс
міндетті.
міндетті.
міндетті.
ұсыныс.
міндетті.
ұсыныс
ұсыныс

Білім алушыларды қорытынды аттестаттау
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында қарастырылған білім деңгейіне сәйкес білім алушылардың оқу пәндерінің көлемін меңгеру деңгейін анықтау үшін өткізілетін шара.
пән бойынша оқу бағдарламасының мазмұнын қамтиды және оқушылардың білімдері мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартындағы күтілетін нәтижелермен анықталады.
қорытынды аттестация тапсырмалары пән бойынша тест спецификациясына сүйеніп жасалады.

Емтихан материалдарын құрастыру мен сараптамадан өткізу кезеңдері
Notes: Емтихан материалдарын құрастыру және сараптамадан өткізу екі жылдық уақытты алады. Бұл секцияда біз емтихан материалдарын құрастыру мен сараптамадан өткізудің талаптарын қарастырамыз (технологиялық матрицаны құрастыру, балл қою кестесі мен тапсырмаларды құрастыру) .
Регламент - 1-2 минут.


9-сыныпқа арналған қорытынды аттестаттау спецификациясы
Емтихан жұмыстарын бағалау балдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және балға пайыздық қатынасты анықтау арқылы тиісті баға қойылады
Емтихан жұмыстарының мазмұны пән бойынша оқу бағдарламасының күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге бағытталған және білім алушы меңгеруі тиіс дағдыларды қамтиды.
Тест спецификациясы қорытынды аттестацияның мазмұнына, құрылымына және өткізілуіне қойылатын талаптарды қамтиды.
Қорытынды аттестация спецификациясы жаңартылған білім мазмұнының оқу бағдарламалары мен критериалды бағалау жүйесінің арасындағы тығыз байланысқа негізделіп құрастырылған.

14
Қорытынды аттестаттауды өткізу формасы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығымен бекітілген Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларына сәйкес, 2018 жылғы 25 қыркүйектегі №494 өзгерістермен
9 (10) -сынып
Қорытынды бітіру емтихандары
4 емтихан, оның 1-еуі таңдау пәні
ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) - жазба жұмысы (эссе), гуманитарлық циклдағы пәндерді тереңдетіп оқытатын мектеп білім алушылары үшін - жазба жұмысы (мақала, әңгіме, эссе) ;
математика бойынша жазба жұмысы (алгебра) ;
3) орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан;
4) таңдау пәні бойынша жазбаша емтихан (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика) »;

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен (оқыту қазақ тілінде емес) қорытынды аттестаттау спецификациясына шолу

Бағалау міндеттері (БМ)

Бағалау міндеттері бойынша балдарды бөлу
Емтихан жұмысы үшін балдар мен бағаларды қою үдерісі

Бағалау міндеттері бойынша балдарды бөлу
Емтихан жұмысы үшін балдар мен бағаларды қою үдерісі

19
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz