Модульдік оқытудың мақсаты мен ұтымдылығының шарты




Презентация қосу
Модульдік оқытудың мақсаты
мен ұтымдылығының шарты
Тарихы
Модульді оқыту идеясының пайда блуы шетел зерттеушілері 1960
жылдың аяқ кезі мен 1970 жылдың бас кездеріне саяды. Америкалық
психолог С.Н.Послезвайт оқыту мазмұнының бірлік тұжырымдамасын
жасаған.

Ресейде модульді оқытудың алғашқы
белгілері 1920-1930 жылдары Еңбек
институты орталығы жасаған кәсіби
оқыту тұжырымдамасында модульді
принципке негізделген еңбек процесіндегі
қарапайым операциялар мен жүйелі
қозғалыстарды бөлу керектігін жүзеге
асыру ұсынылған.
Модульді оқыту технологиясының
тұжырымдамасын американ зертттеушісі
Дж.Расель жасаған. Ол модуль деп – білім
алушылардың әрекетін бірізділеу және оқу
материалының тұжырымды бөлігін
қамтыған оқу жиынтығы (пакет) дейді.

Модуль дегеніміз – қандай
да бір жүйенің, ұйымның
анықталатын, біршама
дербес бөлігі.
(С.И.Ожегов).
Бұл технологияның мақсаты:
1. Тіл үйренушінің өзін-өзі дамытуына қолайлы жағдайлар туғызу. Өз
бетінше білім ала білуі, өзін-өзі басқара алуы;
2. Өзін-өзі анықтай алуы;
3. Өзін-өзі реттей білуі;
4. Өзіне-өзі сенімді болуға тәрбиелеу;
5. Өзіне-өзі баға бере білуі;

Міндеттері:
6. Тіл үйренушілердің жас ерекшеліктерін ескере отырып, кешенді жұмыс
жүргізу;
7. Тіл үйренушілерге өзіне сын тұрғысынан қарау түсінігін қалыптастыру.
Әңгіме, пікірталас, іскерлік ойындарды, тәрбиелік жұмыстарды кеңінен
пайдалану.
Модульді оқыту теориясы мына
қағидаларға негізделеді:

- модульдік;
- Оқыту мазмұнынан жеке элементтерді бөлу;
- Динамикалылық;
- Білім мен оның жүйесінің әрекеттілігі мен
жеделдігі (оперативтілігі);
- Икемділік;
- Саналы болашақтық;
- Әдістемелік кеңесінің жан-жақтылығы;
- Тепе-теңдік (паритеттілігі).

Ұқсас жұмыстар
Мультимедиалық оқыту технологиясы
Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы
Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі
Оқу әдістері жәні құралжабдықтары
Модульдік оқытудың құрылымы
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
ТЕХНОЛОГИЯ технологиясы
Модульдік оқыту технологиясының мақсаты
Информатика сабақтарында жаңа информациялық технологияларды пайдалану
Оқытудың түрлері
Пәндер