Чек лист


Slide 1

Ю. Гагарин атындағы №8 мамандандырылған лицей

География пәнің оқытудың түйінді мәселелерін бірлесіп шешу жолдары

Ахметқанов Аманжол Жарасұлы география пәні мұғалімі

Slide 2

География пәніндегі оқу-әдістемелік зерттеу тақырыптар

Дидактиканың негізгі мәселесі

«нені оқыту және қалай оқыту»

Сын тұрғысынан ойлау

География пәнін сындарлы (құзіретті) оқыту теориясына негізделген оқыту технологиялары пайдалану.

Сындарлылық теориясына негізделген оқытудың мақсаты - оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. (ФС)

Осы мақсаттарға қол жеткізу үшін мұғалім қандай іс әрекеттер жасау керек?

Проблемалық бағыттау

арқылы оқыту

Рефлекциялық оқу

тәсілдері

Диалогтық оқу тәсілдері

Slide 3

Ұтымдылық: ең жақсы түсініктемені табуға ұмтылу; үзілді-кесілді жауаптарды іздеудің орнына сұрақ қою; дәлелдерді талап етіп, кез келген дәлелді есепке алып отыру; эмоцияға емес, себепке негізделу (бірақ төменде айтылатын өзіндік сана-сезімге қатысты эмоция да болуы ықтимал) .

Сыңаржақтылықтың болмауы: барлық қорытындыларды бағалау; болжамды көзқарастар мен мүмкіндіктердің барлығын қарастыру; баламалы интерпретацияларға ашық болуға ұмтылу.

Пайым: дәлелдердің деңгейі мен маңызын мойындау; балама жорамалдар мен мүмкіндіктердің орынды екендігін немесе артықшылығын мойындау.

Тәртіп: тиянақты, нақты және жан-жақты болу (барлық дәлелдерді есепке алып, барлық

көзқарастарға көңіл бөлу) .

Өзіндік сана-сезім: өзіміздің эмоциямыз бен көзқарасымыздың, сеніміміз бен болжамдарымыздың субъективті екенін сезіну.

Жалпы сын тұрғысынан ойлайтын оқушылар белсенді болады, олар сұрақ қойып, дәлелдерді талдайды, мағынаны анықтау үшін саналы түрде стратегиялар қолданады; олар ауызша, жазбаша, көзбен шолу дәлелдеріне сенімсіздікпен қарай отырып, ештеңеге сенбейді, мұндай адамдар жаңашыл идеялар мен келешекке ашық болады.

Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктері

Slide 4

Сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту жолдары

Мерсердің зерттеуіне сәйкес, әңгімелесу оқушылардың оқуының ажырамас бөлшегі болып табылады және әңгіменің үш түрі бар.

• Әңгіме-дебат;

• Кумулятивтік әңгіме;

• Зерттеушілік әңгіме.

Slide 5

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту құралдары

Блум таксономиясы

Блум танымдық салада алты деңгейді бөлді, ол ең төменгі деңгей ретінде фактілерді қарапайым қабылдау мен танудан бастап анағұрлым күрделі және абстрактілі психикалық деңгейлерге қарай жылжи отырып, ең күрделісі бағалау деп жіктеді.

Ақылдың алты қалпағы

Дананың кілттері

Ойлау карталары

Ойлау бутерброды

Slide 6

Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге көмектесу

Сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлар мыналар: мұғалімнің

балалардың қалай оқитынын түсінуі;

(2) нені оқыту керектігін түсінуі;

(3) тізбектелген

сабақтар топтамасын қалай құрылымдау туралы ұғым қалыптасуы;

(4) сонымен қатар оқу

нәтижелілігін бағалау мүмкіндігін игеруі

Slide 7

Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге көмектесу

Нені оқыту керек

Slide 8

Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге көмектесу

Оқу реттілігін қалай құрылымдау керек

Slide 9

Балаларға қалай оқу керектігін үйренуге көмектесге болады?

«Скаффолдинг» - тиімді оқытудағы метатәсіл

Чек-лист - ол орындалуға тиісті іс-әрекеттердің белгіленген тізімі. Уақытты үнемдеп, қажетті шараларды іске асыруға оң жағдай туғызатын құрал.

Балалар қалай оқиды

Slide 10

1. Оқушылардың өз білімін жетілдіруде қарастырылып отырған мәселеге жан жақты қырынан қарай отырып, өзіне керекті ақпараттарды таңдап, танып оны өз бетінше меңгеру үшін жетекші құрал.

2. Оқудағы «көпіршелер» немесе «тіреу бағаналар» оқушыларға көмек ретінде уақытша жасалған мұғалімнің әр түрлі іс - әрекетінің жиынтық аталуы. . .

«Скаффолдинг» - тиімді оқытудағы метатәсіл

Карлсон кейпіндегі

ұстаз бейнесі

Миссия

Мазмұн

Мән

Slide 11

Скаффолдинг тәсілін қалай жүзеге асыруға болады?

Көрнекілік қолдану, графикалық бейнелер мен сызбалар, диаграммалар оқушыларға көзбен көру (визуальды) түйсіну арқылы қандай идеяға жүрулері керек екендігін түсіндіреді. Құралдар арқылы оқушылар атқарылатын әрекеттердің бірізділігін, осы әрекеттерден туындайтын себеп-салдардың байланысын ұғады. Графикалық ұйымдастырушы құралдар - оқушылардың ой қалыптастырушы құралы болып табылады.

Оқушыларға жаңа материалдарды (күрделі мәтіндерді) ұсынбастан бұрын осы мәтіннің құрлымы тұралы оқушыларға мағлұмат береміз, бұл оқушылардың қызығушылығын артырады, мәтінмен жұмысқа уәждейді.

Slide 12

Чек лист

Slide 13

Чек лист

Қазақстанның физикалық-геогарфиялық аудандары

Мазмұны

Орындадым -

Қиындық -

балл

бағалау

1

Картада 1 санымен берілген географиялық ауданның негізгі байлығы

2

Территориясы толығымен Қазақстан аумағында орналасқан географиялық аудан

3

Картадағы 3 санымен берілген физикалық географиялық ауданды солтүстікке және оңтүстікке бөліп тұрған өзен

4

Алтай ірі географиялық ауданының Қазақстанға кіретін бөлігі

5

Сарыарқамен шектеспейтін географиялық аудан

Slide 14

Чек лист - ол орындалуға тиісті іс-әрекеттердің белгіленген тізімі. Уақытты үнемдеп, қажетті шараларды іске асыруға оң жағдай туғызатын құрал.

Басымдылықтары:

Үлкен тақырыптарды градациялар арқылы ықшамдауға, шынайы бағалау жүргізуге мүмкіндік береді.

Ақпарат жазба түрінде сақталады, жаңа жоспарлауға «азық болады»

Іс-әрекетке бағыт береді.


Ұқсас жұмыстар
Бірінші бет Блок нөмірі
Ақша туралы
Ақша қаржаттарының есебі
Ақша айналымы
Италия стиліндегі “Милано”кафесі
Ақша қаражаттары есебі
Қаптамаларға басылатын маркировка ассортименті
Ақша қаражаттарының есебі туралы ақпарат
Ақша қаражаттары және инвестициялар есебі
Табыстар және ақшалай қаржылар есебі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz