Ұлы Дала тарихи - географиялық аймағын анықтау
Презентация қосу
Нұрсұлтан қаласы, Білім беруді жаңғырту орталығы
«Ұлы Дала»: тарихи-географиялық сипаттамасы (1 сабақ)
Қазақстан тарихы, 10-сынып
№49 мектеп КММ
Нұржанова Мадина Абсадиковна
Оқу мақсаты:
10.1.2.1 – картаны пайдаланып «Ұлы Дала» тарихи-
географиялық аймағын анықтау.
Сабақтың мақсаты:
«Ұлы Дала» мен «Еуразия даласы» ұғымдарының
айырмашылығын анықтау; Ұлы Даланың географиялық
сипаттамасын түсіндіру.
Үй тапсырмасы:
«Ақиқат/Жалған» әдісі арқылы үй тапсырмасын қайталау
Хорезм – Сыдарияның төменгі сағасында орналасқан ірі аймақ
Ақиқат/Жалған
Маргуш – б.з.б. ХҮІІІ-ХІІІ ғ. қола дәуірінде, Орталық азияның оңтүстігінде
Мурғаб жазирасында Маргуш қалалық мәдениеті пайда болды. Ақиқат
/Жалған
Соғды – Әмудария мен Сырдария аралығында пайда болды.Ақиқат/Жалған
Ферғана – теңіздің ортасында орналасқан аралАқиқат/ Жалған
Шығыс Түркістан – Тянь-Шань тауынан басталып шығысқа ағатын Тарым
өзені алқабындағы Ақиқат\Жалған
Тірек сөздер.
Экологиялық орны
Әскери-cаяси тарихы
Тілдік топ
Көлік дәлізі
“Ұлы Дала” ұғымының тарихи-географиялық сипаттамасы
Ұлы Дала –
географиялық
емес тарихи-
мәдени ұғым
Ұлы Дала атауы Географиялық
мұсылман деректерде
Дешті Қыпшақ деп атауы– Еуразия
аталады. даласы
Оңтүстігі өзен Дунайдан Алтайға,
көлдер, теңіздер одан
мен биік тауларға Манъчжурияға
барып тіреледі. дейінгі аймақ
Ұлы Даланың маңызды тарихи-мәдени
мәндері
Экология Тарих
лық орны алаңы
Өзара
Ашық
ықпалдасты
кеңістік қ аймағы
Топтық жұмыс. Сабақты тереңдете меңгерту мақсатында
оқушыларға топтық тапсырма беріледі.
Топтық тапсырма арқылы Ұлы Даланың маңызды
тарихи мәндерін анықтау. Оқушыларға зерттеу
сұрақтары беріледі.
1-топ Ұлы Даланың экологиялық орнын анықтау
2-топ Ұлы Дала тарих алаңына қалай әсер етті?
3-топ Өзара ықпалдастық аймақтары қандай?
4-топ Ұлы Дала қалай ашық кеңістік алаңына айналды?
Топтық тапсырмаларды орындау үшін берілетін
критерийлер:
- тарихи деректерді қолданады;
- деректерді толығырақ сипаттайды
- ойларын жүйелі ұсынады
Жеке жұмыс. Картамен жұмыс
Дескрипторлар:
- Картадан атаулы аймақтарды көрсетеді;
- Картада аймақтардың шекарасын белгілейді.
Сабақты қорытындылау мақсатында «Ыстық орындық» әдісі
қолданылады.
Бір оқушы ортаға қойылған орындыққа отырады. Ыстық
орындық иесіне оқушылар кезекпе-кезек сұрақтарын қояды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz