Күндізгі уақытта өсімдіктер




Презентация қосу
Түркістан облысы Келес ауданы
№33 «Жуантөбе» жалпы орта мектебі

«DIGITAL KAZAKHSTAN: заманауи білім беру»
педагог қызметкерлердің облыстық Тамыз кеңесі-2024
«

Тақырып: Жаратылыстану және география
сабақтарында виртуалды зертханалық
симулияторды қолдану
География пәні
мұғалімі:
Ф.Маханбетова

Мақсаты:
• Жасанды интелект мүмкіндіктерін көрсету.
01 • Жаратылыстану және география сабақтарында виртуалды
зертханалы симуляторды пайдалану арқылы оқушыларға
02 тәжірибе жасауды үйрету.
• Жалпы білім беру және арнайы (эксперимент) дағдыларды
дамыту.
03

04 Күтілетін нәтиже:
• Жасанды интелект мүмкіндіктерін көрсету.
• Жаратылыстану және география сабақтарында виртуалды
05
зертханалы симуляторды пайдалану арқылы оқушыларға
тәжірибе жасауды үйрету.
06 • Жалпы білім беру және арнайы (эксперимент) дағдыларды
дамыту

Виртуалды зертханалар - білім беру мен зерттеулерде жаңа
мүмкіндіктерді ұсынатын құралдар. Олар география және
жаратылыстану пәндерінде теориялық білімді практикалық
тұрғыдан тереңдетуге мүмкіндік береді. Бұл құралдар арқылы
оқушылар нақты тәжірибелерді қауіпсіз және тиімді түрде жүзеге
асыра алады.

Фотосинтез ТАПСЫРМА
Дереккөз: Өсімдіктер мен адамд
https://javalab.org/en/plants_respiration_en/
тыныс алу процесін сип
Телефондағы QR кодын оқу құралы арқылы QR кодын сканерлеңіз.

Мобильді браузерде сайтты ағылшын тілінен аударыңыз (міндетті емес) Сайт симуляторына арналған

Симулятор арқылы сұрақтарға жауап беріңіз: 1. QR кодын пайдаланып сим
1.Өсімдік күндіз қандай газдарды тұтынады және ашыңыз;
шығарады? 2. Күндізгі уақытта өсімдіктер
2. Өсімдік түнде қандай газдарды тұтынады және алуын бақылаңыз;
3. Жүгірткіні «Түн» (Night, но
шығарады?
ауыстыру арқылы түнде өсім
3.Адамның тыныс алуы күндізгі және түнде қалай өзгереді?
тыныс алуын бақылаң
4. Өсімдік пен адамның тыныс алуының айырмашылығы 4. Енді түймені «Адам немес
неде? (Human or Animal, Человек или
Дескрипторлар: күйіне ауыстыру арқылы адам
Өсімдік күндіз қандай газдарды тұтынады және шығарғанын анықтады; алуын бақылаңыз.
Өсімдік түнде қандай газдарды тұтынады және шығарғанын анықтады;
Адамның күндізгі және түнгі тыныс алуын сипаттады;
Өсімдіктер мен адамның тыныс алуын салыстырды.

Литосфералық тақталардың ТАПСЫРМА
Литосфералық тақталардың қозғалысын және олардың өзара қозғалысын онлайн
қозғалысы симулятор арқылы зерттеңіз.

Жұмыс барысы
Дереккөз: https://tectonic-explorer.concord.org/ 1. Телефондағы QR кодын оқу құралы арқылы QR кодын сканерлеңіз;
Телефондағы QR кодын оқу құралы арқылы QR кодын 2. «Tectonic Explorer сайтымен жұмыс істеу нұсқаулығы» нұсқауларын
сканерлеңіз. пайдалана отырып, литосфералық тақталардың қозғалысын модельдеңіз.;
+ Tectonic Explorer сайтымен жұмыс істеу нұсқаулығы 3. Литосфералық тақталардың динамикасын және жүріп жатқан геологиялық
процестерді мұқият қадағалаңыз: жанартау пайда болатын жерлер, жер сілкінісі
аймақтары және т.б.;
4. Модельдеуді тоқтатып, сұрақтарға жауап беріңіз:
• Симуляторда литосфералық тақталардың шекараларының қандай негізгі
түрлерін байқауға болады?
• Тау жоталары қандай белдеулерде пайда болды? Неліктен?
• Модельдеу кезінде жанартаулардың пайда болуын қай жерде байқадыңыз?
Олардың белсенділігіне не себеп болады?
• Жер сілкінісі қай жерде ең белсенді және неліктен?
5. Қорытынды жазыңыз.

Дескрипторлар:
-Модельдеуде литосфералық тақталардың шекараларының негізгі түрлерін анықтады;
-Тау жоталарының қалыптасу аймақтарын анықтады;
-Тау жоталарының пайда болу себептерін анықтады;
-Жанартаулар пайда болған жерлерді анықтады;
-Жанартаулардың пайда болу себебін анықтады;
-Ең белсенді жер сілкінісі болған жерлерді анықтады;
-Қорытынды жазыңыз
ТАПСЫРМА
Атмосфераның ғаламдық Тапсырманың мақсаты: антициклон және циклон ке
циркуляциясы қозғалысының принциптерін, сонымен қатар Корио
принципінің әсерін түсіну.
Дереккөз:
Сайт симуляторына арналған нұсқаулар
https://javalab.org/en/air_pressure_en/ 1. QR кодын пайдаланып симуляторды ашыңыз.
Телефондағы QR кодын оқу құралы арқылы QR кодын 2. Мобильді браузерде сайтты ағылшын тілінен ауд
сканерлеңіз. (міндетті емес)
3. Жоғары (H) және төмен (L) қысымды аймақтарды
Мобильді браузерде сайтты ағылшын тілінен аударыңыз
(міндетті емес) айналасындағы ауаның қозғалысын бақылаңыз.
4.«Coriolis effect 0%» жүгірткісін пайдаланып, оның
Симулятор арқылы сұрақтарға жауап беріңіз біртіндеп арттырыңыз. Кориолис эффектісі ауа масс
1. Ауаның қысымы жоғары аймақта және төмен қысым аймағында қалай қозғалысына қалай әсер ететінін байқаңыз
қозғалатынын сипаттай аласыз ба?
2. Олардың қайсысы антициклон және циклон екенін қалай анықтауға болады?
3. Қай жарты шарда жел төмен қысымды ауданда сағат тіліне қарсы қозғалады?
4. Ауа қысымы жоғары аймақтың айналасында және төмен қысымды аймақтың 5.Тік ауа ағынын («Отображение вертикального воздушного пот
айналасында тік ауа ағысы қалай қозғалады? (Display the vertical airflow)) көрсету опциясын пайдаланып, тік а
5. Кориолис эффектісі дегеніміз не және ол ауа массаларының қозғалысына қалай қадағалаңыз.
әсер етеді?

Дескрипторлар:
-Ауаның жоғары қысымды аймақ айналасында және төмен қысымды аймақ
6. Солтүстік жарты шар («Северное полушарие» (Northern Hemisphere
айналасында қозғалысын анықтады;
жарты шар
-Антициклон және циклонды анықтады;
(«Южное полушарие» (Southern Hemisphere)) түймелерін пайдаланып
-Төмен қысым аймағындағы қозғалыс сағат тіліне қарсы жүретін жарты шарды
Оңтүстік жарты шарлар арасында ауысыңыз. Оңтүстік жарты шарда ау
анықтады;
өзгеруін бақылаңыз.
-Кориолис эффектінің әсерін түсіндірді. 7
Learn More

4.5k 52.5k
4.5k 52.5k 8
Жел ТАПСЫРМА
Бриз Сайт симуляторына арналған нұсқаулар
1. QR кодын пайдаланып симуляторды ашыңыз.
2. Мобильді браузерде сайтты ағылшын тілінен аударыңыз (міндетті
Дереккөз: емес)
https://javalab.org/en/sea-and-land-breeze/ 3. Ауа бөлшектерінің қозғалысын бақылаңыз.
4. Жылыту алаңын отпен құрлыққа қарай (Land) симулятордың сол
Телефондағы QR кодын оқу құралы арқылы QR
жағына жылжытыңыз. Ауа бөлшектерінің құрлықтан (Land) теңізге
кодын сканерлеңіз.
Мобильді браузерде сайтты ағылшын тілінен (Sea) қозғалысын бақылаңыз
аударыңыз (міндетті емес

Land
Симулятор арқылы сұрақтарға жауап беріңіз:
Sea (Теңіз)
(Құрлық)
1.Неліктен имитацияда жалынның бейнесі қолданылады?
Ол процесті көрсетуде қандай рөл атқарады?
2. Теңіз самалы әдетте тәуліктің қай мезгілінде пайда болады және
неге? 5.Енді отпен жылыту алаңын құрлықтан (Land) теңізге (Sea) қарай
3. Құрлық желі әдетте тәуліктің қай мезгілінде пайда болады және
симулятордың оң жағына жылжытыңыз. Ауа бөлшектерінің
неге?
4. Түнде қандай жел соғады? теңізден (Sea) құрлыққа (Land) қозғалысын бақылаңыз;

Дескрипторлар:
-Симулятордағы жалынның мәнін анықтады;
-Теңіз желінің пайда болуын түсіндірді;
-Құрлық желінің пайда болуын түсіндірді; Land (Құрлық) Sea (Теңіз)
-Желдің түрін анықтады.
Рефлекция

1.Сіз үшін қандай 1
ақпарат жаңа болды? 2. Сізге қандай ақпарат
пайдалы болды?

3. Сіз қандай ақпаратты
талқылағыңыз келеді?
4. География сабағында виртуалды
симуляторлы зертхананы
қолданудың артықшылықтары
қандай?
Виртуалды зертханалар білім беру мен зерттеу
процесін жаңаша деңгейге көтереді. Олар практи
тәжірибелерді қауіпсіз және тиімді түрде жүргізу
мүмкіндік береді. Сонымен қатар, олар теориялы
білімді тереңдетіп, студенттердің ғылыми зерттеу
жүргізуге дайындықтарын арттырады.
Қорытынды Жасанды интеллект білім беру саласында үлкен
өзгеріс жасау мүмкіндігіне ие, бұл жекелендірілг
оқытудың жаңа мүмкіндіктері мен оқушылар үші
жақсартылған нәтижелер ұсынады. Жасанды
интеллект жүйелерінің сенімді және бейтарап бол
қамтамасыз ету қажеттілігі сияқты шешілуге тиіс
міндеттер болғанымен, білім берудегі жасанды
интеллект артықшылықтары анық. Жасанды
интеллект технологиясы ілгерілеуді жалғастыра
отырып, біз алдағы жылдарда Жасанды интеллек
білім берудегі бұдан да инновациялық
қосымшаларын көреміз деп күтуге болады.

Ұқсас жұмыстар
ФИТОЦЕНОЗ ҚҰРЫЛЫМЫ
Өсімдіктің өсу стимуляторларын қолдану
Дәрілік өсімдіктерден шикізатты дайындау процессінің негізі
Іле Алатауы ұлттық саябағы
Көп гүлді
Табиғи жайылымдар, ауыспалы жайылымдар
Италия стиліндегі “Милано”кафесі
Жердің жылдық айналымы және оның географиялық салдары
Жалпы ережелер
Балаларға арналған жұқпалы аурулар, туберкулез аурулары
Пәндер