Мақсат құру процесі




Презентация қосу
Тәрбие мақсаты

Орындаған : Халилова У
Тобы: ЕП-13-10к2
Қабылдаған:
Нуридинова Г.А.
ЖОСПАР
Тәрбие мақсаты түсінігіне
сипаттама.

Тәрбие мақсатының мәселесі
педагогикалық ойлар тарихында.

Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты
мәселесі.
Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

Мақсат – ол саналы түрде
педагогикалық іс-әрекеттің алдын-ала
болжамданған нәтижесі.
Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

Педагогикалық әдебиетте мақсаттың келесі
анықтамалары кездеседі:
Тәрбие
Тәрбие
процесінің
процесінің
элементі
элементі

Алдын-ала
Алдын-ала Жүйе
Жүйе
болжамданған
болжамданған құраушы
құраушы
нәтиже
нәтиже фактор
фактор
Мақсат
Мақсат

Процесс
Процесс Педагог
Педагог
тиімділігінің
тиімділігінің талпынысының
талпынысының
критерийі
критерийі объектісі
объектісі
Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

Мақсат құру процесі

Мақсатты Оған жету
негіздеу және жолдарын
ұсыну анықтау

Күтілетін
нәтижені
жобалау
Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

Мақсат құру – үздіксіз процесс.
Қойылған мақсат пен нақты алынған нәтиженің
сәйкес келмеуі, бүкіл процесті қайта
ойластырудың негізіне айналады, оның
перспективаларын қайта қарастыруға
итермелейді. Сөйтіп тәрбие процесін
жетілдірудің жаңа мақсатын ұсынуға мәжбүр
етеді. Осының барлығы үнемі және үздіксіз
мақсат құруға әкеледі.
Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

Тәрбие мақсатын анықтауға әсер ететін
қажеттіліктер мен факторлар.

қажеттіліктер факторлар

әлеуметтік-экономикалық
баланың жағдай
ата-аналардың Тәрбие мақсаты білім беру мекемесінің
педагогтардың жағдайы
білім беру оқушылардың жас және
дара ерекшеліктері
мекемесінің
Ұжымның даму деңгейі
қоғамның
Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық
ойлар тарихында

Көпке дейін тәрбие мақсатын құру
абстрактілік-философиялық негізде іске
асырылды, сондықтан оның нақты және
ғылыми негізделуін қажет етпеді.
Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық
ойлар тарихында

Неміс педагогы В.Рейн (1847-1929)
«тәрбие тәрбиеленушіден нағыз жақсы, өз
халқы үшін пайдалы жұмыс істей алатын
шынайы және мейірімді адамды
қалыптастыру керек», - деп жазды.
Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық
ойлар тарихында

Американ педагогы Эдвард Торндайк :
«Тәрбие жалпы алғанда адамда басқа
адамдарға деген мейірімділікті, игілікті
және таза ләззат алуға ұмтылысты дамыту
қажет», - деп айтты.
Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық
ойлар тарихында

Еркін тәрбие теориясының ұстанушылары
бала қалыптасуының әлеуметтік негіздерін
қабылдамады және тәрбиенің негізгі
мақсатты нұсқамасы ретінде балалардың
айқындалып жатқан қызығушылықтар мен
қабілеттіліктерінің спонтанды дамытуды,
еркіндіктерін ештеңемен шектемеуін
ұсынды.
Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты мәселесі

Бүгінгі таңдағы педагогикалық еңбектерде
тәрбиенің ортақ мақсаты жан-жақты
үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу деп
айқындалып отыр.
Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты мәселесі

Қазақстан Республикасының білім беру
мекемелеріндегі тәрбиенің кешенді
бағдарламасында (2001) тәрбиенің жалпы
мақсаты – полимәдениетті тұлғаны
қалыптастыру деп анықталған.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие
Менеджменттің мәні, әдістері мен функциялары
БАСҚАРУ ПРОЦЕСІНІҢ МАҚСАТЫ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
Ұйымдастыру менеджменттің қызыметі ретінде
Тәрбие процесі
Бағдармалауға қойылатын негізгі талап - бағдарламаның анықтылығы және сенімділігі
Ұйым түсінігі және түрлері
Менеджмент
Білім беру жүйесіндегі менеджменті
Пәндер