Логикалық ойлау Шығармашылық ойлау
Презентация қосу
Биология
сабағында
дәстүрлі емес
сабақ өткізу
әдістемесі
Дәстүрлі емес сабақтар - биологияны оқытудың тиімді әдісі.
Бұл әдістер оқушылардың қызығушылығын арттырады,
танымдық белсенділігін дамытады және білім алудың жаңа
тәсілдерін ұсынады.
by Yulduz Muratova
Дәстүрлі емес сабақтың
мақсаты мен маңыздылығы
1 Оқушылардың 2 Танымдық
қызығушылығын белсенділікті дамыту
арттыру
Оқушылардың өз бетінше
Сабақтарды қызықты және ойлауын және зерттеуін
тартымды ету. ынталандыру.
3 Тұлғалық қасиеттерді 4 Білімді тереңдету
қалыптастыру
Теориялық білімді
Шығармашылық, практикалық тәжірибемен
командалық жұмыс, сын байланыстыру.
тұрғысынан ойлау сияқты
қасиеттерді дамыту.
Дәстүрлі емес сабақ түрлері
Ролдық ойындар Зертханалық жұмыстар
Оқушыларға биологиялық ұғымдарды түсіну үшін Тәжірибелер жасау арқылы теориялық білімді
әртүрлі рөлдерді ойнау. практикамен байланыстыру.
Ойындар мен викториналар Экскурсиялар
Оқушылардың білім деңгейін тексеру және олардың Табиғи ортаға бару арқылы оқушыларға
қызығушылығын арттыру. биологиялық процестерді бақылау мүмкіндігін беру.
Дәстүрлі емес сабақты жоспарлау
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын 1
анықтау
Оқушыларға қандай білім бергіңіз келетінін
нақты анықтау. 2 Сабақтың түрін таңдау
Қандай дәстүрлі емес сабақ түрі оқушылардың
қызығушылығын арттырады?
Қажетті материалдар мен 3
ресурстарды дайындау
Сабақтың сәтті өтуі үшін қажетті заттарды дайындау.
4 Сабақтың сценарийін жасау
Сабақтың әр кезеңін бағдарламалау және
тапсырмаларды бөлу.
Сабақтың нәтижелерін бағалау әдісін 5
таңдау
Оқушылардың білімін бағалаудың тиімді әдісін
таңдау.
Дәстүрлі емес сабақты ұйымдастыру
Оқушыларды топтарға Сабақ кезеңдерін басқару Оқушыларға кері
бөлу байланыс беру
Әр кезеңнің уақытын дұрыс бөлу
Топтардың мөлшері және және оқушылардың жұмысын Оқушылардың жұмысын бағалау
құрамы сабақтың түріне қадағалау. және жетіспеушіліктерін түзету.
байланысты анықталады.
Дәстүрлі емес сабақтың оқушылардың қызығушылығын арттырудағы
рөлі
Жаңашылдық пен қызықтылық
Дәстүрлі емес сабақтар жаңашылдықпен және қызықтылықпен толтырылған.
Оқушылардың белсенді қатысуы
Дәстүрлі емес сабақтарда оқушылар белсенді қатысып, өздерінің білімдерін қолданады.
Ойын элементтері
Дәстүрлі емес сабақтарда ойын элементтерін қолдану оқушылардың қызығушылығын арттырады.
Жаңа тәжірибелер
Дәстүрлі емес сабақтар оқушыларға жаңа тәжірибелер жинауға мүмкіндік береді.
Дәстүрлі емес сабақтың
оқушылардың танымдық
белсенділігін арттырудағы
маңызы
Зерттеушілік тәсіл Дәстүрлі емес сабақтар
оқушыларды зерттеушілік
тәсілмен ойлауға итермелейді.
Сын тұрғысынан ойлау Оқушылардың білімдерін сын
тұрғысынан бағалауына ықпал
етеді.
Өз бетінше жұмыс істеу Оқушылардың өз бетінше
жұмыс істеу қабілетін
дамытады.
Шығармашылық ізденіс Оқушылардың шығармашылық
ізденісін ынталандырады.
Дәстүрлі емес сабақтың
оқушылардың ойлау
қабілетін дамытудағы рөлі
Логикалық ойлау Шығармашылық ойлау
Дәстүрлі емес сабақтар Оқушылардың жаңа идеялар
оқушылардың логикалық ойлау ұсынуға және шығармашылық
қабілетін дамытады. шешімдер табуға мүмкіндік береді.
Проблемалық ойлау Шешім қабылдау
Оқушылардың проблемаларды Оқушылардың тиімді шешімдер
талдау және шешу қабілетін қабылдауға үйренеді.
дамытады.
Дәстүрлі емес сабақтың оқушылардың
тұлғалық қасиеттерін қалыптастырудағы
маңызы
1 Топтық жұмыс 2 Жауапкершілік
Оқушылардың командалық жұмыс істеуін, бір-бірімен Өз жұмыстарына жауапкершілікпен қарауды үйретеді.
ынтымақтасуын дамытады.
3 Басшылық қабілеті 4 Өзіне сенімділік
Оқушылардың басшылық қабілетін дамытуға ықпал етеді. Оқушылардың өзіне сенімділігін арттыруға ықпал етеді.
Дәстүрлі емес сабақты сабақ үрдісіне тиімді енгізу
жолдары
1 Сабақтың мақсаты мен міндеттерін нақты анықтау
Оқушыларға қандай білім бергіңіз келетінін анықтау.
2 Дәстүрлі емес сабақ түрін дұрыс таңдау
Оқушылардың жасына және сабақтың тақырыбына сай сабақ түрін таңдау.
3 Сабақты мұқият жоспарлау және ұйымдастыру
Сабақтың әр кезеңін бағдарламалау және қажетті материалдарды дайындау.
4 Оқушылардың белсенді қатысуын қамтамасыз ету
Оқушылардың білім алу процесіне белсенді қатысуын ынталандыру.
5 Сабақтың нәтижелерін бағалау
Оқушылардың білім деңгейін бағалау және сабақтың тиімділігін анықтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz