Ұлы Отан соғысы жылдарында



«Қайнар« мектеп-гимназия"
мемлекеттік мекемеcі

Сайыс сабақтың мақсаты:
Сабақтың максаты: Окушыларды Ұлы Отан соғысындагы қазақстандықтардың ерлік істерімен таныстырып өту.
Сабақтың тәрбиелік мәні: Жас ұрпақты өз Отанын сүюге, бейбітшілікті сақтауға және нығайтуға тәрбиелеу.
Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың Отанына деген сезімін, ой - өрісін дамыту.

I айналым “Бәйге”
II айналым “Ер есімі. . . ”
III айналым “Сөз маржан”
ІV айналым “Жекпе-жек”
V айналым “Болашаққа үндеу”
VI айналым “Ынтымақ”
Өткізілу жоспары

Шарты : Жалпы топқа ортақ сұрақтар оқылады. Тақырыпқа сәйкес сол сұрақтарға топтар тез әрі нақты жауап беруі керек.
Бірінші айналым
“Бәйге”

Жеңіс күнімен!
Екінші дүниежүзілік соғыстың басталған уақыты
(1939 ж. 1 қыркүйек)

Жеңіс күнімен!
Ә. Молдағұлова қай
қаланың түбінде
ерлік жасады?
Ленинград

Жеңіс күнімен!
Жамбыл Жабаев
«Ленинградтық өренім!»
өлеңін қай жылы жазды?
1941жылы

Жеңіс күнімен!
Германияның қауырт
соғыс жоспары қалай
аталды?
Барбаросса
Барбаросса

Жеңіс күнімен!
. Мәскеу түбінде ерен ерлік
көрсеткен генерал-майор
И. В Панфилов
қолбасшылық еткен даңқты
дивизия қалай аталды?
316-атқыштар дивизиясы

Жеңіс күнімен!
Каспий өңіріне
соғыс жағдайы
қашан енгізілді?
1942 ж. күзі

Жеңіс күнімен!
Ұлы Отан соғысы
қашан басталды?
1941 ж. 22 маусым

Жеңіс күнімен!
Ұлы Отан соғысы
жылдарында Кеңес Одағының
батыры атағын алған
қазақстандықтар саны
500-ге жуық

Жеңіс күнімен!
Жеке өзі жаудың 37
ұшағын атып түсірген,
екі мәрте Кеңес
Одағының Батыры
С. Луганский

Жеңіс күнімен!
Рейхстагка жеңіс туын
тіккен Қазақстандық
Халық Қаћарманы кім?
Р. Қошқарбаев

Жеңіс күнімен!
Ұлы Отан соғысы
жылдарында
Қазақстандық
партизандардың
жалпы саны қанша?
3, 5 мың адам

Жеңіс күнімен!
Бородино селосында
неміс бөлімінің штабына
басып кіріп, 5 неміс
офицерінің көзін жойған
кім?
Т. Тоқтаров

Жеңіс күнімен!
Ұлы Отан соғысы
қай жылы аяқталды?
1945ж

Жеңіс күнімен!
Кеңес халықтары
достықтың, бірліктің
арқасында неге жетті?
Жеңіске

Жеңіс күнімен!
Мәскеу үшін болған шайқаста
көрсеткен ерлігі үшін
316 -шы
атқыштар дивизиясы қандай
марапатқа ие болды?
Қызыл ту
орденімен

Шарты:
Топ басшысы тақтадағы ұяшықтарды таңдайды, сол ұяшыққа сәйкес тұлға анықталып, ол жайлы дерек оқылады. Деректі мұқият таңдап, тұлғаның есімін табу қажет. Тұлға жайлы қосымша дерек айтылса, қосымша ұпай беріледі.
Екінші айналым
"Ер есімі. . . "
Шарты:
Топ басшысы тақтадағы ұяшықтарды таңдайды, сол ұяшықтағы берілген мәтіннің авторын табу керек.

1
2
3
4
5
7
6

"Ресей кең байтақ, бірақ
шегінерге жер жоқ,
артымызда Москва. "
В. Г. Клочков

2
3
4
5
7
6

"Ағам да, апам да жоқ,
сондықтан менің өзімді
майданға жіберуді өтінемін "

1
3
4
5
7
6

«Біз- кеңес адамдарымыз, біздің жүрегіміз темір емес. Бірақ біздің кек отымыз қандай темір болса да ертіп, күйдіріп жібере алады. Біздің үрейді жеңетін ең күшті
қаруымыз ол-Отанға деген сүйіспеншілік»

1
2
3
4
5
7
6

«Біз соғыстың зардабын көп тарттық.
Отанымыздың бостандығы мен тәуелсіздігі
үшін көптеген жолдастарымыз қаза тапты.
Бала - анасыз, ана - панасыз қалды.
Мыңдаған отандастарымыз мүгедек болып
қалды. Еңбек сүйгіш талантты халқымыздың
табан еті, маңдай терімен орнатылған
сәулетті қалалар мен селоларды жау өртеп
жіберді. . . . . . . . . . Міне соғыстың кесірі осындай болды. . . . ».
Қасым Қайсенов

1
2
3
4
5
7
6

« Неміс оккупанттарына
өлім келсін, Ленин қаласы үшін»
372 атқыштар дивизиясы 5 ші рота
командирі комсомолец Қойбағаровтың
Ленинград үшін шайқаста айтқан сөзі

1
2
3
4
5
7
6

« Беті аулақ, ел басына күн туса,
қазір ұшаққа отыруға дайынмын»
Талғат Бигелдинов

1
2
3
4
5
7
6

Всеволод Вишневский
«. . . Біз бұл хатты тың күш келіп жеткендей бағаладық. Қазақстан халқы бізге туысқандық сәлемін, сүйіспеншілігі мен достығын жолдады, ол біздің күшімізді еселей түсіп, жаумен шайқасқа кірістік»

1
2
3
4
5
7
6

Үшінші айналым
"Сөз маржан"
Шарты :
Берілген өлеңдегі жоқ жеті сөзді мағынасына қарай қою керек.

Ленинградтық өренім! . . . . . . . . . . . . . . сен едің! Нева өзенін сүйкімді, Бұлағымдай көремін. . . Жабықпағын, . . . . . . . . . . . . .
Сап-сап болып қол барар, Қорғап сені ол қалар, Талай . . . . . . . . алда бар, Жанышталар айдаһар! Жата алмаймын төсекте, Жаным қалай жайланар! . . . . . ұйқылы көнемін, Қайтіп ұйқы көремін! Жетсін деймін. . . . . . . . . . . ., . . . . . құсындай өлеңім, Қаласындағы Лениннің . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . өренім!
Қойылатын сөздер: Сайыпқыран, майдан, Құс, жыл, мақтанышым, Ленинград, сендерге

Төртінші айналым
"Жекпе-жек"
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz