Кәсіпкерлік этика: қағидалар, реттеу деңгейлері және іскерлік әдеп


Slide 1

Кәсіпкерлік этикасы

Орындаған: Марат Б.

Тексерген: Есенгалиева С.

Slide 2

Кәсіпкерлік этика - кәсіпкердің мінез-құлық нормалары және оның жұмыс стилі мен заманауи мәдени қоғамның талаптарына сәйкестігі.

Кәсіпкерліктегі этикалық нормалары мемлекеттің және қоғамның, нақты тұтынушылардың, нарықтың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған, экономиканың әртүрлі сфераларында кәсіпкерлік кызметті жүзеге асыратын, азаматтардың мінез-құлқы мен іс- әрекетінің белгілерінің жиынтығын білдіреді.

Slide 3

Кәсіпкерлік этиканың міндеттері келесілер болып табылады:

Іскерлік қатынастар облысындағы тәжірибелерді үйрену;

Субъектілердің экономикалық іс-әрекетің мәдени құндылықтардың ықпалын талдау;

Корпоративті және әмбебап этиканың өзара әсерін қарастыру

Кәсіпкерліктің халықаралық мәдениетімен, оның моральдық-психологиялық стандарттарымен интеграциясы;

Slide 4

Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі проблемаларын зерттеу;

Кәсіпкерлік қызмет субъектілерін адамгершілік және өнегелілік тұрғысынан тәрбиелеу;

Белгілі бір іскерлік жағдайлар бойынша этикалық қағидаларды әзірлеу т. б.

Slide 5

Кәсіпкерлік этиканы реттеу жүйесінің төрт деңгейін бөліп көрсетуге болады:

Этикалық қағидалар;

Кәсіпорын кызметкерлерінің іс- әрекетін реттейтін нормативтік актілер;

Кәсіпорынның еңбек ұжымы;

Кәсіпорын қызметкерлерінің жеке мотивтері.

Slide 6

Іскерлік этикет мінез-құлық іс-әрекет нормаларының кешені ретінде:

Іскерлік қарым-қатынасқа қатысушыларды конструктивті нәтижеге бағыттайды;

Адамдардың араласуы кезінде өзара түсінісуіне мүмкіндік беретін іс- әрекет ережелерін қалыптастырады;

Даулы жағдайлар мен қарама- қайшылықты сәттерде дұрыс шешімін табуға ұмтылыды;

Фирманың және кәсіпкердің имиджін қалыптастырады.

Slide 7

Іскерлік этикет пен іскерлік қарым-қатынас этикасын сақтау бизнесте жақсы жетістіктерге жетуге мүмкіндік береді. Сондықтан оның бірнеше ережелеріне қысқаша тоқталайық:

Бірінші ереже - барлық жағдайда мұқият болыңыз.

Екінші ереже - артық ештеңе айтпаңыз.

Үшінші ереже - өзіңіз туралы ғана емес басқалар туралы да ойлаңыз.

Төртінші ереже - дұрыс киіне біліңіз.

Бесінші ереже - дұрыс сөйлеп, дұрыс жаза білу қажет.


Ұқсас жұмыстар
Кәсіпкерлік мәдениет, іскерлік қарым-қатынас және этика
Басқарудағы этика және іскерлік мансап: қағидалар мен кәсіби даму
Экономика және кәсіпкерлік негіздері: іскерлік этика мен заңгер мамандығы
Кәсіпкерлік мәдениет пен этика: басқару, нормалар және этикет
Медициналық этика және деонтология: қағидалар, модельдер және фармацевтикалық этика
Кәсіпкерлік мәдениет пен этика: ұйымдық құндылықтар, интеграция және кәсібилік
Кәсіпкерлік мәдениет пен іскерлік қарым-қатынастың моральдық және теориялық негіздері
Іскерлік келіссөздер: ережелер, кезеңдері, әдістер және этикалық қағидалар
Экономиканы бюджеттік реттеу: тұжырымдама, деңгейлері және негізгі әдістері
Аудиторлық кәсіби этика: қағидалар, халықаралық стандарттар және кәсіби талаптар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz