Маркетинг: анықтамасы, негізгі функциялары мен түрлері


Slide 1

Маркетинг 1501

Орындаған: Ли Диана

Мухаметова Малика

Бахтина Надежда

МАРКЕТИНГ ДЕГЕН НЕ?

Тексерген: Б. Л. Бегалиевна

2016

Slide 2

1. МӘТіннің тірек сөздерін аударыңыздар.

Жарнама- . . . Нарық- . . .

Сатып алушы- . . . Жоспарлау- . . .

Сұраным- . . . Ынталандыру- . . .

Қанағаттандыру- . . . Қажеттілік- . . .

Қызмет- . . .

Тез тіл табысу- . . .

Slide 3

2. Берілген сөздермен сөз тіркесін жасап, сөйлемдер құраңыз.

Ажырамайтын сақтау

Сұранымын саясаты

Тауарларды компоненттері

Баға болу

Клиенттерді болжау

Төзімді ұсынады

Slide 4

Маркетинг деген не? Күн сайын біз көп жарнамалық роликтерді көреміз. Сол себепті кейбір адамдар маркетинг - бұл тек қана жарнама және сату деп ойлайды. Расында, жарнама және сату - маркетингтің ажырамайтын компоненттері. Маркетинг - бұл сатып алушылардың сұранымын болжау және осы сұранымын қанағаттандыру. Осы мақсатқа жету үшін маркетологтар тиісті тауарларды және қызметтерді ұсынады. Маркетингтік қызметтің негізгі түрлері: нарықты зерттеу, жоспарлау, баға саясаты, жарнама, қоғаммен байланыс. Маркетингтің мақсаты - жаңа клиенттерді табу және тұрақты клиенттерді сақтау. Ең маңызды міндеттері: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау.

Маркетинг деген не?

Slide 5

Маркетинг дайын өнімнің пайда болуына дейін басталады. Біріншіден, менеджерлер адамадардың қажеттіліктерді табады. Екіншіден, олар сатып алушылардың сұранымын қанағаттандыру мүмкіндіктерін анықтайды. Содан соң маркетологтар тауармен жұмыс істейді. Маркетологтар тез тіл табысатын, төзімді және креативті болу керек. Олар адамдармен көп жұмыс істейді.

Тауарларды мемлекеттің ішінде өткізу үшін ішкі маркетинг қолданылады. Маркетингтің басқа түрлері: экспорттық, импорттық, халықаралық. Шетелдік инвестициялар табу үшін инвестициялық тауарлар маркетингі қолданылады.

Slide 6

3. Мәтін бойынша мына сұрақтарға жауап берiңіздер.

1) Маркетинг - бұл тек қана жарнама және сату ма?

2) Маркетологтар сатып алушылардың сұранымын қанағаттандыру үшін не істейді?

3) Маркетингтік қызметтің негізгі түрлері қандай?

4) Маркетологтар немен жұмыс істейді? Олар қандай адамдар болу керек?

5) Ішкі маркетинг деген не?

Slide 7

4. Сөздердің синонимін әлде антонимін жазыңыздар.

Slide 8

5. Сұрақтар бойынша әңгімелеңіздер.

1) Сіздің ойыңызша, тауар үшін жарнама маңызды ма? Неге?

2) Сіз күн сайын жарнаманың ықпалын сезесіз бе?

3) Сіздің пікіріңізге маркетинг әсер ете ме?

4) Сізге маркетинг жүйесі ұнай ма?

5) Сіздің жеке қасиеттеріңіз маркетолог болуға сай келе ме?

Slide 9

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Транспорттық және тұтынушылық қаптамалардың функциялары, түрлері және маркетинг-логистикалық маңызы
Операциялық жүйелер: анықтамасы, функциялары мен түрлері
Топографиялық картаның рамкасы: анықтамасы, негізгі ерекшеліктері мен функциялары
Менеджменттің мәні, негізгі функциялары мен түрлері
Қазақстан Республикасындағы қаржы нарығы: анықтамасы, функциялары мен түрлері
Маркетинг теориясы: негіздері, даму кезеңдері және негізгі қағидалары
Маркетингтің қағидалары мен негізгі функциялары
Мемлекеттік несиенің анықтамасы, функциялары және түрлері
Кәсіпкерлік қызметте маркетингтің рөлі, түрлері және негізгі функциялары
Мемлекет және азаматтық қоғам: анықтамасы, пайда болу теориялары, функциялары мен түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz