Сабақтың Барлық оқушылар


Презентация қосу
САБАҚТЫҢТАҚЫРЫБЫ:
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
Жайбөлшектерге
Жай бөлшектергеамалдар
амалдарқодану
қодану
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ:
5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;
Сабақтың Барлық оқушылар :
Жай бөлшектерді және аралас сандардыжазу және оқуды
мақсаты:
біледі,оларды бөлуді орындай алады
Оқушылардың басым бөлігі:
Бөлшектер қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алады
Кейбір оқушылар :
Жай бөлшектерді және арaлас сандарды салыстыра алады
және айырмашылықты бағамдай алады. Бөлшектер
қасиеттерін білудің есептер шығаруда қaншалықты
маңызды
екендігін дәлелдей алады.
Бағалау Білім алушы:
Бөлшек сандарды бөледі
критерийлері
Бөлшек сандарды көбейту және бөлуді теңдеу шешуде
қолданады;
Берілген сандарға кері сандарды табады;
Сабақтың басы
Түсінді
Оқушы Топ ру
ереже
Топтық ларды сін және
жұмыс топқа сипатт
бөлу қабыл ау
дау
тәсілі
Сабақтың басы
Сабақты Психологиялы
ұйымдастыру қ тренинг :
••Оқушылардың
Оқушылардың сабақ
сабақ басындағы
басындағы көңіл
көңіл күйлерін
күйлерін анықтау
анықтау ••«Доп
«Доп лақтыру»
лақтыру» (жабық
(жабық сұрақтар
сұрақтар қою
қою арқылы
арқылы оқушылардың
оқушылардың зейінін
зейінін сабаққа
сабаққа аудару)
аудару)
1. Е Т Е Ң У Д 4АУЗАЙТ
2 .Ө І Б Г Ш Л 5РАСААЛ
3 .Б Е Ш К Л Ө 6ЕБЕРШҢ
;
№1.Есептеңдер Топтық жұмыс
.
№2. Теңдеуді шешіңдер:
Жұптық жұмыс
Сабақтың соңы
Тест тапсырмалары.
1. Амалды орында: 61/8 + 33/5
А. 94/13; Ә. 929/40; Б. 94/5; В. 91/2.
2. Теңдеуді шеш: у + 33/4 = 57/8.
А. 21/2; Ә. 21/4; Б. 21/8; В. 95/8.
3. Үшбұрыштың қабырғалары 4/15 см 9/10 см және 13/20
см. Периметрін тап.
А. 26/60 см; Ә. 83/60 см; Б. 137/60 см; В) 149/60
см.
4. Бөлуді орында: 10/51 ∶15/68.
А) 8/9; Ә) 3; Б) 3/14; В) 42/3.
5. Амалдарды орында: 93/4∙2 4/9 ∶6 1/2.
А) 32/3. Ә) 25163/176; Б) 3/11; В) 15/22;
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
Үйге тапсырма: 550,546 /қалғаны/
• - нені білдім, нені үйрендім
• - нені толық түсінбедім
• - немен жұмысты жалғастыру қажет
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10
баллдық жүйемен бағалау
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚ
САБАҚТЫҢТАҚЫРЫБЫ:
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
Алгебралықөрнектерді
Алгебралық өрнектердітүрлендіру
түрлендіру
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ:
6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау;
Сабақтың -Алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіру
анықтамаларын біледі;
мақсаты: -Рационал сандарды көбейтуді орындайды;
- алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді
орындайды;
Бағалау -Тепе-теңдік және тепе-тең түрлендіру
анықтамаларын біледі;
критерийле -Рационал сандарды көбейтуді орындайды;
рі - алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді
орындайды;
Сабақтың басы
Ұйымдастыру:
• -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.
Топқа бөлу:
• Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима
қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады;
• Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы
сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.
Үй тапсырмасын тексеру: Т
Саралау: Бұл
жерде
саралаудың Тиімділігі:
«Диалог және Оқушының
қолдау танымдық
көрсету» дағдысы
тәсілі артады.
қолданылады. Сонымен
Дұрыс қатар
мағынада Мақсаты:
Оқушыларм Жылдам әрі оқушыға
жауап беруге сабақтың
ен бірге бағыттау функционал
өмірмен
сабақ мақсатында ды түрде байланысын
мақсатын кейбір сыни
оқушыларға көрсетеді
ашу; қосымша
ойлауды және
ашық дамыту. сабақтың
сұрақтар, ал тақырыбы
кейбір көмек мен
қажет ететін мақсатын
оқушыларға анықтауға
қосымша мүмкіндік
жетелеуші
•Қайталау сұрақтары:
Қандай өрнек алгебралық өрнек деп аталады?
Қандай алгебралық өрнектер алгебралық
қосынды деп аталады?
Қандайөрнектер теңбе – тең өрнектер
депаталады?
Қосудың ауыстырымдылық және терімділік
қасиетін пайдаланып,
алгебралық өрнектер қалай ықшамдалады?
Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік
қасиетін
пайдаланып, алгебралық өрнектер қалай
ықшамдалады?
Таңбалар ережесі +(+)=…; +(-)=… ; -(+)=… ; -(-)=…
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын»
тәсілі көрініс табады.
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек
көрсету
Жақшаларды ашып, ұқсас мүшелерді біріктіреміз
1-тапсырма
5a-8a+7a=(5-8+7)a=4a - ұқсас мүшелерді біріктіру нәтижесінде түрлендірілген теңбе-
теңдік
2-тапсырма
6-(a+10-b)=6-a-10+b=-4-a+b -жақшаларды ашу ережесін пайдаланып түрлендірілген
теңбе-теңдік
3-тапсырма
7a*8b*5c=(7*8*5)abc=280abc – көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік
қасиеттерін пайдаланып түрлендірілген тепе-теңдік
Рационал санды ондық ретінде
білдіретін болсақ, онда ондық
бөлшек те дәл болады (1/5 =
0.20 сияқты) немесе ол анық
емес (1/3 ≈ 0.3333). Екі жағдайда
да сандардың болжалды үлгісі
болады. Егер иррационал сан
ондық түрінде берілсе, онда ол
анық анықталмайтындығына
назар аударыңыз, өйткені олай
болмаған жағдайда сан ұтымды
болар еді.
Сабақтың ортасы
6abc
5 2 1 0,7 9 5b 15a
a a 5a 3b 2
6 3 6
18 abc
8 3 27 c
x ( )
9 4 8b ( 0,25)
1 3
(4b )
6 5 0,13(5x 10)
Тиімділігі: Оқылым Саралау: Бұл Мақсаты: Жылдам
тапсырмада
мен айтылым әрі функционалды
саралаудың «Диалог
дағдысы және қолдау көрсету» түрде сыни
қалыптасады. тәсілі көрініс табады. ойлауды дамыту
1. Топтық жұмыс.
№1. Жақшаларды ашып, ықшамдаңыз
7a 3 6 a ; 2 x 7 5 x 8 x 4 .
.
№2. Өрнекті ықшамдаңыз:
7 5 1 3
1 a b 5c ; 2 x 3 y 2 y x
25 8 3 7
№3. Есепті шығару өрнегін құрастырып, мәнін табыңыз:
Жәшіктің ұзындығы а см, ені ұзындығының 75 % - іне, ал
биіктігі енінің 80 % - іне тең. Жәшіктің көлемін табыңдар.
Мұндағы a = 20.
3. Жеке жұмыс. ;
№2.Жақшаны ашып жазып, өрнекті ықшамдаңдар:;
1) 3(a+1,2)-10=________;2) 7-2-( b-3))=______;
;
3) 8+5(-с-6)= _____;4) 1,7(d+8)-5,6= _____.
№3.Ортақ көбейткішті сыртына шығарыңдар:
1) 2a+4b = ______________; 4) 3ab -2а = ______________;
2) 15b-12с)=______________; 5) 4b+12bс= ______________;
3) 21х-35у= ______________; 6) 5ас-3с= ______________;
=
Өз бетімен жұмыс.
№1. Теңдеуді шешіңіз:
5 2 3 2x 0,8 2 x 3,6
x 1 2 x 3 4 x 1 2 x 0,3
6 3
Сабақтың соңы
Сабақты бекіту.
«Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу.
Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне
сұрақтар қояды.
Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы кері
байланыс аламын,
Үйге тапсырма беру. №782,786 жаттығу (түсіндіме
жұмыс)
Тиімділігі:
Оқушылар Оқушы
өздерінің
алған
Мақсаты: Өз ойын
тақырып
білімін жинақтап,
Тиімділігі:
Оқушылар бойынша
Оқушы
өздерінің
алған
Мақсаты:
айтып, Өз ойын
сабақты бекіту,
оқып,
саралай
тақырыпзерделегенін
білімін білуге
жинақтап,
бойынша
айтып, сабақты
қорытындылау.
тұжырымдайды.
дағдыланады.
оқып,
саралай
бекіту,
зерделегенін
білуге
қорытындылау.
тұжырымдайды.
дағдыланады.
1.Маға 2. Маған 4.
3.Менің
н бүгін бүгін не Менің
күдікте
не ұнамад тілекте
ы. рім.
ұнады. рім.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!
Анықтама 1: Екі өрнектегі айнымалылардың қабылдайтын мәндерінің кез
келгенінде сәйкес мәндері тең өрнектер теңбе – тең өрнектер деп аталады.
Анықтама 2: Айнымалылардың қабылдайтын мәндерінің кез келгенінде тура
болатын теңдікті теңбе – теңдік деп атайды.
Өрнекті оған тең өрнекпен алмастыруды өрнекті теңбе – тең түрлендіру деп
атайды.
Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып,
алгебралық өрнектердегі қосылғыштардың орындарын ауыстырып, топтап
ықшамдауға болады.
Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып,
алгебралық өрнектердіге көбейткіштердің орындарын ауыстырып, топтап
ықшамдауға болады.
Мысалы, 7+(-9а+4b-с)=7+(-9а)+4b+(-с)=7-9а+4b-с.
Қысқаша: 7+(-9а+4b-с)=7-9а+4b-с.
Әріптермен жазсақ: а+(-b+с-d)=a—b+c—d
Егер жақшаалдында«-» таңбасы болса, жақшаны ашқанда жақша ішіндегі
қосылғыштардың таңбалары қарама – қарсы таңбамен алмастырылады.
Мысалы, 4,6-(2а-3b+7с)=4,6+(-2а)+3b+(-7с)=4,6-2а+3b-7с.
Қысқаша: 4,6-(2а-3b+7с)= 4,6-2а+3b-7с.Әріптерменжазсақ: а-(b-с+d)=а-b+с—d.
Ұқсас қосылғыштарды біріктіру үшін олардың коэффициенттерін қосып, алынған
нәтижені ортақ әріп бөлікке көбейту керек.
Мысалы, 2,5х-3у+1,2z+7х-5z+1,8у=(2,5+7)х+(-3+1,8)у+(1,2-5)z
•Қайталау сұрақтары:
Қандай өрнек алгебралық өрнек деп аталады?
Қандай алгебралық өрнектер алгебралық қосынды деп
аталады?
Қандайөрнектер теңбе – тең өрнектер депаталады?
Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиетін
пайдаланып,
алгебралық өрнектер қалай ықшамдалады?
Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиетін
пайдаланып, алгебралық өрнектер қалай ықшамдалады?
Таңбалар ережесі +(+)=…; +(-)=… ; -(+)=… ; -(-)=…
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz