Сабақтың Барлық оқушылар


Slide 1

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

Жай бөлшектерге амалдар қодану

Slide 2

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ:

5. 1. 2. 23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар :

Жай бөлшектерді және аралас сандардыжазу және оқуды біледі, оларды бөлуді орындай алады

Оқушылардың басым бөлігі:

Бөлшектер қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алады

Кейбір оқушылар :

Жай бөлшектерді және арaлас сандарды салыстыра алады

және айырмашылықты бағамдай алады. Бөлшектер қасиеттерін білудің есептер шығаруда қaншалықты маңызды

екендігін дәлелдей алады.

Бағалау критерийлері

Білім алушы:

Бөлшек сандарды бөледі

Бөлшек сандарды көбейту және бөлуді теңдеу шешуде қолданады;

Берілген сандарға кері сандарды табады;

Slide 3

Сабақтың басы

Slide 4

Сабақтың басы

1. Е Т Е Ң У Д 4 А У З А Й Т 2 . Ө І Б Г Ш Л 5 Р А С А А Л 3 . Б Е Ш К Л Ө 6 Е Б Е Р Ш Ң

Slide 5

№1. Есептеңдер

№2. Теңдеуді шешіңдер:

;

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

.

Slide 6

Сабақтың соңы

Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

Үйге тапсырма: 550, 546 /қалғаны/

Тест тапсырмалары. 1. Амалды орында: 61/8 + 33/5 А. 94/13; Ә. 929/40; Б. 94/5; В. 91/2.

2. Теңдеуді шеш: у + 33/4 = 57/8. А. 21/2; Ә. 21/4; Б. 21/8; В. 95/8. 3. Үшбұрыштың қабырғалары 4/15 см 9/10 см және 13/20 см. Периметрін тап. А. 26/60 см; Ә. 83/60 см; Б. 137/60 см; В) 149/60 см. 4. Бөлуді орында: 10/51 ∶15/68. А) 8/9; Ә) 3; Б) 3/14; В) 42/3. 5. Амалдарды орында: 93/4∙2 4/9 ∶6 1/2. А) 32/3. Ә) 25163/176; Б) 3/11; В) 15/22;

Slide 7

Назарларыңызға Рақмет!

Slide 8

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

Алгебралық өрнектерді түрлендіру

Slide 9

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ:

6. 2. 1. 9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау;

Сабақтың мақсаты:

-Алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіру анықтамаларын біледі;

-Рационал сандарды көбейтуді орындайды;

- алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындайды;

Бағалау критерийлері

-Тепе-теңдік және тепе-тең түрлендіру анықтамаларын біледі;

-Рационал сандарды көбейтуді орындайды;

- алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындайды;

Slide 10

Сабақтың басы

Slide 11

Қайталау сұрақтары:

Қандай өрнек алгебралық өрнек деп аталады?

Қандай алгебралық өрнектер алгебралық қосынды деп аталады?

Қандайөрнектер теңбе - тең өрнектер депаталады?

Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиетін пайдаланып,

алгебралық өрнектер қалай ықшамдалады?

Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиетін

пайдаланып, алгебралық өрнектер қалай ықшамдалады?

Таңбалар ережесі +(+) =…; +(-) =… ; -(+) =… ; -(-) =…

Slide 12

Жақшаларды ашып, ұқсас мүшелерді біріктіреміз

1-тапсырма

5a-8a+7a=(5-8+7) a=4a - ұқсас мүшелерді біріктіру нәтижесінде түрлендірілген теңбе-теңдік

2-тапсырма

6-(a+10-b) =6-a-10+b=-4-a+b -жақшаларды ашу ережесін пайдаланып түрлендірілген теңбе-теңдік

3-тапсырма

7a*8b*5c=(7*8*5) abc=280abc - көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып түрлендірілген тепе-теңдік

Slide 13

Сабақтың ортасы

Slide 14

1. Топтық жұмыс.

№1. Жақшаларды ашып, ықшамдаңыз

№2. Өрнекті ықшамдаңыз:

.

№3. Есепті шығару өрнегін құрастырып, мәнін табыңыз:

Жәшіктің ұзындығы а см, ені ұзындығының 75 % - іне, ал биіктігі енінің 80 % - іне тең. Жәшіктің көлемін табыңдар. Мұндағы a = 20.

Slide 15

3. Жеке жұмыс.

№2. Жақшаны ашып жазып, өрнекті ықшамдаңдар:

1) 3(a+1, 2) -10=; 2) 7-2-( b-3) ) =;

3) 8+5(-с-6) = ; 4) 1, 7(d+8) -5, 6= .

№3. Ортақ көбейткішті сыртына шығарыңдар:

1) 2a+4b = ; 4) 3ab -2а = ;

2) 15b-12с) =; 5) 4b+12bс= ;

3) 21х-35у= ; 6) 5ас-3с= ;

=

Өз бетімен жұмыс.

№1. Теңдеуді шешіңіз:

;

;

;

Slide 16

Сабақтың соңы

Сабақты бекіту.

«Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу.

Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды.

Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы кері байланыс аламын,

Үйге тапсырма беру. №782, 786 жаттығу (түсіндіме жұмыс)

Slide 17

Назарларыңызға Рақмет!

Slide 18

Анықтама 1: Екі өрнектегі айнымалылардың қабылдайтын мәндерінің кез келгенінде сәйкес мәндері тең өрнектер теңбе - тең өрнектер деп аталады.

Анықтама 2: Айнымалылардың қабылдайтын мәндерінің кез келгенінде тура болатын теңдікті теңбе - теңдік деп атайды.

Өрнекті оған тең өрнекпен алмастыруды өрнекті теңбе - тең түрлендіру деп атайды.

Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, алгебралық өрнектердегі қосылғыштардың орындарын ауыстырып, топтап ықшамдауға болады.

Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, алгебралық өрнектердіге көбейткіштердің орындарын ауыстырып, топтап ықшамдауға болады.

Мысалы, 7+(-9а+4b-с) =7+(-9а) +4b+(-с) =7-9а+4b-с.

Қысқаша: 7+(-9а+4b-с) =7-9а+4b-с.

Әріптермен жазсақ: а+(-b+с-d) =a-b+c-d

Slide 19

Егер жақшаалдында«-» таңбасы болса, жақшаны ашқанда жақша ішіндегі қосылғыштардың таңбалары қарама - қарсы таңбамен алмастырылады.

Мысалы, 4, 6-(2а-3b+7с) =4, 6+(-2а) +3b+(-7с) =4, 6-2а+3b-7с.

Қысқаша: 4, 6-(2а-3b+7с) = 4, 6-2а+3b-7с. Әріптерменжазсақ: а-(b-с+d) =а-b+с-d.

Ұқсас қосылғыштарды біріктіру үшін олардың коэффициенттерін қосып, алынған нәтижені ортақ әріп бөлікке көбейту керек.

Мысалы, 2, 5х-3у+1, 2z+7х-5z+1, 8у=(2, 5+7) х+(-3+1, 8) у+(1, 2-5) z

Қайталау сұрақтары:

Қандай өрнек алгебралық өрнек деп аталады?

Қандай алгебралық өрнектер алгебралық қосынды деп аталады?

Қандайөрнектер теңбе - тең өрнектер депаталады?

Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиетін пайдаланып,

алгебралық өрнектер қалай ықшамдалады?

Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиетін

пайдаланып, алгебралық өрнектер қалай ықшамдалады?

Таңбалар ережесі +(+) =…; +(-) =… ; -(+) =… ; -(-) =…


Ұқсас жұмыстар
МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Мәтінге тақырып
Дене шынықтыру сабағына қойылатын талаптар
Азот оксидтері және қасиеттері
Оқушылардың барлығы сабаққа қатысуын
Тексеру сабағы
Заманауи сабақ
Сабақтан кейінгі талқылау
Сөздерді оқы
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz