Білім беру процесіндегі цифрлық технологиялар



Білім беру процесіндегі цифрлық технологиялар

Электрондық білім беру ресурстарын құру
Цифрлық білім беру технологиялары - бұл көрнекілікті қамтамасыз ететін электрондық жүйелерді пайдалануға негізделген оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық тәсілі. Цифрлық технологияларды қолданудың мақсаты оқу процесінің сапасын, тиімділігін арттыру, сондай-ақ студенттерді табысты әлеуметтендіру болып табылады


Сандық технологиялардың негізгі түрлері
мобильді оқыту
бұлт технологиясы
онлайн курстар
ойын
веб-квест

Miro
Jamboard
Оқытудың өзекті технологиялары
Кез-келген уақытта және кез-келген жерде командаларды біріктіруге мүмкіндік беретін интерактивті тақта платформасы
бұл Google компаниясы бұрын G Suite деп аталған, Google Workspace-пен жұмыс істеу үшін жасаған цифрлық интерактивті тақта

Socrative
Padlet
Шегирова Гульмира Болатовна
Оқытудың өзекті технологиялары
бұл адамдар басқалармен контент құру және бөлісу үшін пайдаланатын бағдарлама
тесттерді құруға, іздеуге және таратуға, сондай-ақ тесттерді өткізуге арналған құрал

Learningapps
Kahoot
Оқытудың өзекті технологиялары

Triventy
Online Test Pad
Оқытудың өзекті технологиялары
викториналарды жазуға, іске қосуға және өткізуге мүмкіндік беретін ойын алаңы
бұл тесттерді, сауалнамаларды, кроссвордтарды, логикалық ойындар мен күрделі тапсырмаларды жасауға арналған онлайн-білім беру қызметі

Prezi
Оқытудың өзекті технологиялары
Wetransfer. com
бұлтқа негізделген және желі арқылы басқа пайдаланушыларға әртүрлі файл түрлерін тегін жіберуге арналған онлайн-платформа.

Wix
Canva
Оқытудың өзекті технологиялары
заманауи веб-сайт құруды тез және көп күш жұмсамай (білімсіз) қалайтындарға арналған платформа
бұл әлеуметтік медиа графикасын, презентацияны, плакаттарды, құжаттарды және басқа көрнекі мазмұнды құруға арналған графикалық дизайн платформасы.

Coursera. org
Оқытудың өзекті технологиялары
Онлайн білім беру саласындағы жоба
Оның аясында Интернетте онлайн курстар жиынтығы түрінде білім беру материалдарын жариялау жобасы бар

Оқытушының жұмысында Web-ресурстарды пайдалану
Білім берудің желілік ресурстары оқытушыларға :
бағдарламалау тілдерін білмей әртүрлі интерактивті тапсырмалар жасауға
- әр түрлі тексеру тапсырмаларын әзірлеуге мүмкіндік береді

Желілік білім беру ресурстары
Web-квест технологиясы
рөлдік ойын элементтері бар проблемалық тапсырма, оны орындау үшін Интернеттің ақпараттық ресурстары қолданылады.
Сандық сторителлинг-
мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, ақпаратты ұсыну әдісі.
жеке тәжірибе алмасу, виртуалды турлар, презентациялар немесе пікірталастар өткізу үшін қолданылады
Google Forms
деректерді жинау, онлайн тестілеу және дауыс беру формаларын құруға мүмкіндік беретін онлайн құрал
Piktochart
Онлайн-редактор пайдаланушыға ИНФОГРАФИКА форматында ақпаратты әзірлеу және ұсыну үшін мүмкіндіктер береді

Білім беру технологияларын енгізудің әдіснамалық негізі

Оқу технологиясы - білім беру процесінің субъектілерін жоспарлау, ұйымдастыру, бағдарлау және түзету кезінде нақты нәтижеге қол жеткізу мақсатында қатысушыларға ыңғайлы жағдайларды және шектеулерді ескере отырып, бірлескен жұмыс жасау жүйесі.

Дәстүрлі білім беру технологиялары оқушыларды білім беру және оқытуға дайын формамен ұрпақты болу ассимиляциясына арналған іс-қимыл әдістерін сипаттауға бағыттайды. Бұл білім беру технологиялары тобына кіреді:
- Түсіндіру және көрнекі оқыту технологиясы;
- проблемалық оқыту технологиясы;
- бағдарламаланған оқыту технологиясы;
- модульдік оқыту технологиясы;
- үлкен-блокты зерттеу технологиясы;
- дәріс-семинар-тест жүйес;
- ойын оқыту технологиясы т. б.

Инновациялық білім беру технологиялары мұғалімге білім беру қызметін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын қолдануға, оқушылардың міндетті когнитивтік қызметіне және жүйелік ойлауды қалыптастыруға және шығармашылық тапсырмаларды шешуде идеяларды қалыптастыруға мүмкіндік беретін әдістемелерді пайдалануға мүмкіндік береді.

Осылайша, жоғары білімдегі инновациялық білім беру технологиялары білім берудегі ғылым мен ақпараттық технологиялардың заманауи жетістіктерін пайдалануға негізделген әдістерді білдіреді. Олар оқушылардың шығармашылық қабілеттерін және тәуелсіздігін дамыту арқылы оқыту сапасын арттыруға бағытталған.
Олар интерактивті оқытуға мүмкіндік береді; студенттердің пәнге қызығушылығын арттыру; зерттеуді күнделікті өмір тәжірибесіне жақындату (тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, тез өзгеретін өмір жағдайына бейімделу, психологиялық стресске төзімділікті арттыру, қақтығыстарды шешу дағдыларына үйрету және т. б. ) ; жаңа әлеуметтанулық білім алу әдістерін үйрету.
Бұл топқа мыналар кіреді:
-жеке-бағытталған оқыту технологиясы;
-топтық жобалау жұмыстарының технологиясы;
-командалық-модульдік технология;
-ақпараттық технологиялар;
-денсаулық сақтау технологиялары

Оқу технологиясы - жүйелік санат, оның құрамдас бөліктері:
-Оқу мақсаттары;
-оқытудың мазмұны;
-педагогикалық өзара әрекеттесу құралдары;
-оқу үрдісін ұйымдастыру;
-оқушы, оқытушы;
-қызметтің нәтижесі.

Қазіргі кезде педагогикалық ғылым мен практика осы мәселеге арнайы мамандандырылған шығармашылық көзқарастардың барлық спектрін әзірледі. Мұғалім тиімді әдістер мен әдістердің оңтайлы жиынтығын оқып, анықтауға, оларды тиісті технологиялық тұрғыда бейімдеуге мүмкіндік алады, яғни, технологияның түрін таңдап, мұғалім оқуы және ескеруі керек:
- тақырыптың өзіндік ерекшелігі, оны зерттеу дәрежесі;
- курстың тақырыбы мен орны, білім беру;
- осы сыныптағы студенттердің қабілеттерінің деңгейі,
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz