Қазіргі мектеп оқушыларының коммуникациялық дағдылары




Презентация қосу
Қазіргі мектеп
оқушыларының
коммуникациялық
дағдылары

Орындаған:Тлепова Г.С.
Тобы :ПиПко-22
Қабылдаған:Аубакирова
А.А.
Коммуникативтік оқуыту
технологиясы дегеніміз не?

Коммуникативтік оқуыту технологиясы
дегеніміз-пікір алысуға негізделген
әдістеме.Ал, адамдар тілді сөйлем түрінде
қолданғанда ғана бірін-бірі
түсініп,пікірлесе алады.
Оқылым Тыңдалым

Тілдік
коммуникативті
оқыту ұстанымдары

Айтылым
Жазылым
Айтылым дағдысы
Айтылым дағдысын қалыптастыру
дегеніміз-Оқушылардың сөз
мәдениетін,сөйлеу әдебін
қалыптастыру,өз ойын дұрыс,нақты және
толық жеткізе білуге машықтандыру
болып табылады.Тілді жетік меңгерген
және оны орынды қолданатын оқушы кез
келген ортада коммуникативтік
қатынасқа түсе алады.
Оқылым дағдысы

Оқылым дағдысы-мәтіндегі негізгі және
қосымша ақпаратты әр түрлі деңгейде
қабылдау және түсіну.Тілдің айтылым
заңдылықтарына сәйкес оқи алу,шолып
оқу ,мәселені сын тұрғысынан
бағалау,негізгі аргументті
анықтап,дәлелдеу деңгейіне бағытталады.
Жазылым дағдысы

Жазылым дағдысы-тақырыпты аша
білу,грамматикалық сауаттық,өз ойын сын
тұрғысынан дәлелдеу,қорытынды шешім
шығарып,өз көзқарасын білдіру деңгейіне
бағытталады.
Тыңдалым дағдысы

Тыңдалым дағдысы - «аудирование»
деген терминнің білдіретін мағынасы –
«есту арқылы түсіну».Бұл айтылған
техникалық ақпараттарға жазылған
аудио мәтіндегі сөздерді,сөйлемдерді
тыңдай білудің нәтижесінде қабылдау
және түсіну деген ұғым.
Деректер көзі

Отандық және шет елдік ғалымдардың
қатысымдық дағды ұғымына жүргізген
зерттеулерінде бірізділік
байқалмайды.Себебі бір еңбектерде тілдік
дағды деп қолданылса, екіншісінде
коммуникативтік дағды, үшіншілерінде
коммуникативтік құзыреттіліктер деп
аталып жүр.
Қорытынды
Қатысым арқылы адамдар бір-біріне ойын
жеткізіп, белгілі бір нәрсені хабарлап қана
қоймайды, сонымен қатар олар өзара
түсініседі, пікір алмасып, бір адамның
ойын екінші адам ұғады. Екі адамның
бірініғ жанын бірі ұғуы бір топтың
түсінуне, ал топтың пікір алмасуы
қоғамның жетілуіне әкеледі. Осыдан
барып, адамзат тілінің әрі қоғамдық, әрі
әлеуметтік функциясы көрінеді.

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық процестер
АКТ құралдары
Негізгі шағын жинақты мектеп
Бастауыш оқушыларының адамгершілік тәрбиесі
Критериалды бағалау моделі Ішкі жиынтық бағалау
Бастауыш мектеп
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Баланың мектептегі алғашқы кезеңдері
Жағдайларға байланысты көшбасшылық
Пәндер