Халықаралық маркетинг және экспорт-импортты реттеу: тауарларды номалау, квоталар, тарифтер және эмбарго


Slide 1

Орындаған: Артикова С

Тобы: ФКБ 01-21

Қабылдаған ; Утегенова Г

“Фармация ісін ұйымдастыру және басқару” кафедрасы

Тақырып; Тауырлық материалдарды номалау

Slide 2

2

1

3

4

5

6

7

8

9

Slide 3

… - көпұлтты нарықтық ортаға әсер ету және өз қызметін бірнеше елде жүзеге асыратын фирмадағы оның жағдайларына бейімделу жөніндегі іс-шараларды жоспарлау, іске асыру, бақылау және талдау жүйесі.

Slide 4

… - мақсатты нарықты егжей-тегжейлі және жүйелі зерттеуді экспорттық жүргізу және өз өндірісін осы нарықтың талаптарына бейімдеу.

Slide 5

… - белгілі бір кезең ішінде тауар экспортының немесе импортының көлеміне сандық мәнде шектеулер белгілеу.

Slide 6

… -импортталатын және экспортталатын тауарларға мемлекет белгілейтін міндетті төлем.

Slide 7

… - жеке және заңды тұлғалардың, сондай-ақ әлемдік нарықтардағы жекелеген мемлекеттердің сыртқы экономикалық қызметін реттейтін бірыңғай құқық нормаларының жиынтығы.

Slide 8

… маркетинг-бұл бүкіл әлемді бір нарық ретінде қарастыратын және ұлттық, мәдени, мінез-құлық және нарықтың басқа сипаттамаларының біркелкілігіне негізделген халықаралық маркетинг.

Slide 9

… - белгілі бір тауарды немесе белгілі бір елге қатысты барлық тауарларды импорттауға немесе экспорттауға толық тыйым салу.

Slide 10

… - сыртқы нарыққа шығудың ең қарапайым әдісі және тауарлар мен қызметтерді мемлекеттен тыс әкету болып табылады.

Slide 11

… -екі немесе бірнеше тауар өндірушілер тауарларды сыртқы нарықтарда сату үшін біріктірілген кезде орын алады.

Slide 12

… - тауарлардың импорты мен экспорты кезінде салынатын кедендік баждар, бұл халықаралық сауданы жүргізуге тиімді кедергі жасайды.

Slide 13
Ұқсас жұмыстар
Халықаралық маркетинг: тұжырымдамасы, кезеңдері және стратегиялары
1980 жылғы Вена конвенциясы (CISG): халықаралық тауарларды сату шарттарын реттеу, қолдану аясы және шектеулері
Халықаралық сауданы реттеу: кеден тарифтері, мөлшерлік шектеулер және тарифтік емес құралдар
Халықаралық экономикалық қатынастар және сыртқы экономикалық қызметті реттеу
Қазақстанның халықаралық қатынастағы орны: экспорт-импорт динамикасы, тікелей шетелдік инвестициялар және сыртқы қарыз
Төлем балансын реттеу: мемлекеттік әдістер мен халықаралық құралдар
Технологиялардың әлемдік нарығы: халықаралық берілу формалары және құқықтық реттеу
Маркетинг: анықтамасы, негізгі функциялары мен түрлері
Қазақстанның экспорт және импорт жағдайының 2013 жылғы талдауы
Тауарларды сараптаудың түрлері мен әдістемелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz