Адасқан буындар арқылы тақырыпты табу




Презентация қосу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру

Берілген сағат түрлерін
таңдап алып, осы сағат
арқылы өзіңді танып біл
Мінезіндегі ерекшелік –
ынтымақтастық. Олар жақсы ,
сыйлас әріптес, сырлас дос болуға
икемді. Екінші жақтың пікірімен
есептесіп отырады. Бұл құлдық
психология емес, бірақ кейде оны
түсінбегендер оны өзіне тәуелді
еткілері келеді. Өзгенің
тапсырмасын өте ыждағатты
орындайды
Достары көп, көңілділіктің
билігінде көп тербеліп жүреді.
Олар «ортаның тұздығы», олардың
төңірегінде адамдар көп жүреді.
Табиғатынан тартымды, сүйкімді,
өздері де осы жақсы қасиеттерінің
арқасында жақсы көрінетіндіктерін
біліп, сол арқылы көрінгілері
келеді. Олар жан-жақты, көп
нәрсені істей алады, бірақ ең
негізгісін таңдай алмайды.
Еңбекқор, мықты адамдар. Қоғамдық
қарым-қаты¬настардың барлығының
негізін қалаушы. Мақсатқа жетудің
қысқа жо¬лын таңдамайды. Жаны
тәртіптілікті қалайды. Кез келген
мәсе¬лені соңына дейін шешуді
жақсы көреді. Тәртіпсіздік пен бей-
бере¬кетсіздікке жаны қас. Іскер,
тапсырманы ақыл мен қисынға
салып оңай орындайды, сирек
қателеседі. Өте адал, сенімді,
айналасындағылардан да соны талап
етеді. Әділет¬сіздікке жаны төзбейді.
Топқа бөлу

1-топ:Сағат
1-топ:Сағат
1-топ:Сағат
1-топ:Сағат

2-топ: Минут

3-топ: Секунд
Үй тапсырмасын 1)Жай сөйлемнің айтылу
мақсатына қарай қандай
тексеру түрлері бар ?

«Еркін 2)Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
2)Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
микрофон» әдісі 3)Жай сөйлемдердің айтылу
мақсатына қарай бөлінетін
түрлеріне қандай қандай тыныс
белгілері қойылады?
Уақыт жайлы…

Правильный ответ

Неправильный
ответ
«Түртіп
алу»
әдісі

Бағалау:
«Мадақтау»
әдісі
“Адасқан буындар” арқылы
тақырыпты табу
Сабақтың тақырыбы:
Уақытты қадірлеу –
жасөспірім үшін
заңдылық

Сабақтың мақсаты: Оқылым
стратегияларын қолдана отырып,
комментарий жазу
Топтық жұмыс
«Броундық қозғалыс» Сағат тобына:
Уақыт туралы айтылған «Уақыт алтыннан да
нақыл сөздердің мән- қымбат»
мағынасын ашып
түсіндіріңдер Минут тобына:
«Уақыт – жан жақты
дамудың кілті
Секунд тобына:
«Уақыттың бос
өткені – өмірдің бос
кеткені
Тапсырма:
170 беттегі өлеңді
мәнерлеп, дауыстап оқу, екі
« Қос көбік» өлеңді салыстыра отырып
талдау
әдісі Дескриптор:
1) Өлеңді мәнерлеп,
дауыстап оқиды
2) Екі өлеңді салыстыра
отырып талдайды
3) Постер қорғайды

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі
1) Адам неліктен уақытты
Сұрақтарға бағалы санайды?

жауап беріңіз
2) Уақытты бағалай білесіз
бе?

3) Өзіңізге уақытыңыз
жеткілікті шығар ,ә?
Сұраулы
сөйлем
Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді
сұраулы сөйлем дейміз.
Жасалу жолдары :1. ма,ме,ба,бе,па,пе сұраулық
шылауларының қатысуымен
2.сұрау есімдігінің қатысуы арқылы
3.ғой,ә,ше шылауларының қатысуымен
Жеке және жұптық жұмыс:

«Уақыт алтыннан қымбат»
тақырыбында эссе жазыңыз
(30-40сөз)

Дескриптор:
1) Тақырыптың мәнін
ашады
2) Өз ойын анық жеткізеді

Бағалау:
«Бірін – бірі бағалау»
әдісі,
Автор орындығы
«Бестік диктант»
әдісі
Дескриптор:
1.Тақырып бойынша
сөйлемдер құрай
алады
2.Сұрақтар
құрастыра алады;
3.Сұрақтарға жауап
береді
4.Өзекті мәселелер
бойынша өз ойын
дәлелдермен
келтіреді;
5.Түйінді ой айта
аладыБағалау:
Кері
байланыс:
«Мен түйген
ой»
Назарларың
ызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Ашық микрофон Тілек Жұптық жұмыс
Сөйлемнің айқындауыш мүшелері
Жүрек концептісінің схемалық құрылымы
Бітеу буын қазақ сөздерінде
Жұп сандар Тақ сандар
Сабақтың типі
Тәуелсізідігімізді қастерлейік
Сұлтанмахмұт Торайғыров
«Таза бұлақ» әңгімесі тіл ұстарту сабағында
Медициналық биомеханика
Пәндер