Әдістемелік білім жетілдіру




Презентация қосу
1.
Кірісп
е

Қазіргі заман педагогы тек өз
пәнінің терең білгірі болу
емес,тарихи-
танымдық,педагогикалық-
психологиялық сауатты, саяси-
эконмикалық білімді және
ақпараттық-коммуникациялық
білімді және ақпараттық –
коммуникациялық технологияны
жан-жақты меңгерген ақпараттық
құзырлы маман болу керек.
Ел Президентінің
Қазақстан
ХХI ғасырда халқына қоғам
ақпараттық
жолдауында:
қажеттілігін қанағаттандыру
үшін білім беру саласында
төмендегідей міндеттерді
шешу керектігін атап
көрсетті:Компьютерлік
техниканы,
интернет,телекоммуникациялы
қ желі, электрондық және
телекоммуникациялық
құралдарды,мультимедиалық
электрондық оқулықтарды оқу
үрдісіне тиімді пайдалану
Өз бетінше
білім
жетілдіру
көздері

Педагогика
Педагогикалық ғылымы
озат тәжірибені жетістіктерін
зерттеп,жинақт жүйелі оқып-
ау үйрену

Өзіндік іс-тәжірибе
мен арнайы сынақ
жұмыстарын
жүргізу
Өз Кәсіби
бетінше шеберлігін,
білім пәндік
жетілдір біліктілігін
удің жетілдіру
басты
бағытта Өзіндік
ры танымдық-
шығармашыл
ық
қабілеттерін
арттыру
Жалпы ой-
өрісін
кеңейту,
жалпы
білімін
көтеру
Білім жетілдірудің негізгі мазмұны

Әдістем
елік Пәндік
білімін білімін
жетілді жетілді
ру ру
Теориял
ық Жалпы
білімін мәдени
білімін
жетілді жетілдіру
ру
дагогтың өз білімін жетілдіру жұмысының мазмұ
на төмендегі төрт сала бойынша жүргізіліп келе

1.Теориялық білім жетілдіру;

2.Пәндік білім жетілдіру;

3.Әдістемелік білім жетілдіру;

4.Жалпы мәдени білім жетілдіру;
I бөлім. Теориялық білім жетілдіру

-Психология, педагогика,социология және
дидактика салалары бойынша теориялық
білімін жетілдіру;
-Қазіргі білім беру технологияларының
негіздерін оқып-үйрену;
-Қазақстан Республикасының білім туралы
негізгі нормативтік құжаттарын оқып-үйрену;
-Инновациялық педагогиканың негізгі
бағыттарын оқып-үйрену, білім берудің жаңа
парадигмаларының мәнін терең түсіну;
-Жаңа ақпараттық және коммуникативтік
технологияларды оқып-үйрену.
II бөлім. Пәндік білімін жетілдіру.

йынша жоғары оқу орнындағы білім деңгейінде
толықтыру;
тандарттары,оқу бағдарламалары , оқу
рларын зерттеу, сараптау,жаңа буын оқулық-
әне басқа да оқу-әдістемелік құралдарды
йрену;
мандығын сәйкес ғылым салалары бойынша
ықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру;
ні бойынша жаңа ақпараттар алу, жаңа білімдер
III бөлім. Әдістемелік білімін жетілдіру

-Жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық
технологияларды оқып-үйрену;
-Пәнді оқытудың тиімді технологияларын,
белсенді оқыту әдіс-формаларын,
қазіргі талаптарға байланысты пәнді оқытудың
арнайы әдістемесін оқып-үйрену;
-Озат педагогикалық тәжірибе мен педагогика
ғылымының жетістіктерін оқып-үйрену,
практикаға ендіру;
-Мектептегі әр түрлі әдістемелік жұмыстарға
белсене қатысц;
-Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді
оқып-үйрену.
V бөлім. :Жалпы мәдени білімін жетілдіру

и,ғылыми-көпшілік және көркем әдебиеттерді
рқылы білімін тереңдету және ой-өрісін кеңейту;
р, мұражай, лекторий және кітапханаларға бару
рлі ғылыми-танымдық, мәдени-көпшілік
ларға қатысу;
а мен эстетика, экология мен экономика
лелерін оқып-үйрену,
Білім жетілдіру
жұмысының
маңызды
түрлері

Кәсіптік Ғылыми- Әдістеме
байқау- практикал лік
сайыстар ық кеңестер
конферен мен
,
циялар
олимпиа пед.оқул
мен
далар семинар-
ар
тренингте
р
Білім
жетілдір
у
жұмысы
ның
негізгі Шығармашы
формала
лық ізденіс-
ры
зерттеу
топтары

Жұптық
немесе
ұжымдық
Жеке әдістемелік
өзіндік ізденіс
ғылыми жұмыстары
зерттеу
жұмыстар
ы
. Бұл біріншіден өзінің кәсіби әрекетін
жоғары деңгейде
атқаруы,рефлексивтік мәдениетінің артуы
үшін мұғалімнің
философиялық,психологиялық,педагогикал
ық
әлеуметтанымдық т.б білімдердің
қажеттілігін сезінуі,”педагогикалық
шығармашылық” педагогикалық
экспреимент сияқты ұғымдардың мәнін
түсінуі;екіншіден-білімнің үздіксіз
екенін ,мұғалім үшін оның тоқтауы өте
қауіпті екенін ұғынуы;үшіншіден-өзінің нені
лімнің танымдық қажеттіліктерімен,
ғушылықтарының дамуымен, өзінің
рмашылық әлеуетін өзінің дамытуыны
зі іске қосудың,кедергілермен шектеу
алудың жаңа мүмкіндіктерін
ірумен байланысты.
Бұған мұғалімнің
табандылығы,
бастамашылдығы,мақсаттылығы,ба
ғыттылығы
және шығармашылық көңіл-күйі
жатады.
нің өз қажеттілігіне орай ақпараттық теориясын
асын,әдістері мен технологиясын терең меңгеру

мақсатты түрде оқу техникасын меңгеру,қажетті
ратты таба алу,Әр түрлі ақпарат көздерімен жұм
й білу, жазып,түртіп оқуды меңгеруден тұрады.
бетінше білім алушының танымдық жұмыс
мді ұйымдастыру дағдыларын білу,
мысты орындауда нақты мақсаттармен айқ
деттер белгілей алу.
Білім жетілдіру жұмысынан күтілетін нәтижелер

Мақсатты
Мақсатты
Кәсіби бағытты
бағытты
Кәсіби Нәтижелі
Нәтижелі
білім-білік педагогикалы
педагогикалы
білім-білік ққүрдісті қызмет
қызмет
қорын үрдісті
қорын шығармашыл жасап,оған
жасап,оған
молайтып, шығармашыл
молайтып, ықпен
ықпенатқара
атқара терең
терең
тиімді
тиімді алады. талдау
алады. талдау
таңдау
таңдау жасай
жасай
жасай
жасай алады.
алады.
алады.
алады.

Ұқсас жұмыстар
Өздігінен білімін жетілдіру - педагогтың кәсіби өсу шарты
Пәндік білімін жетілдіру
"Өзіндік білім көтеру жоспары"
Тәрбиешілердің оқу қызметіне қатысу
Өздігінен білім жетілдіру - кәсіби кемелдену
Мұғалім жетістіктері
Мектеп құжаттары
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы мен өзіндік дамуы туралы ақпарат
Бастауыш мектептегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері
Балабақшадағы әдістемелік жұмыстың формасы
Пәндер