СЫНЫП ЖЕТЕКШІ
Презентация қосу
СЫНЫП
ЖЕТЕКШІ
ПОРТФОЛИОСЫ
Портфолио мазмұны
Сынып жетекші
Тәрбие сағаттары
туралы мәлімет
Сынып
Сынып туралы оқушыларының
мәлімет тізімі
Нормативтік Сыныптың
құжаттар әлеуметтік жағдайы
Сынып жетістіктері
Тәрбие жоспары
туралы мәлімет
Тәрбие бағыттары Ата-аналары туралы
мәлімет
Сынып жетекші
туралы мәлімет
Аты-жөні:
Ералиева Меруерт Бастанқызы
Туған жылы:
05.11.1976 жыл
Ұлты: Қазақ
Білімі: Жоғары
Бітірген оқу орны: Қазақ – Өзбек Гуманитарлық
университеті
Мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі:
Санатым: Сарапшы
Педагогикалық өтілі: 26 жыл
Сынып жетекшілік өтілі: 22 жыл
Зеріттеу тақырыбы: “Оқушылардың
шығармашылығын дамыту”
Мақсатым:
Оқушылардың ойлау және
шығармашылық қабілеттерін
қалыптастыру
Міндеттерім:
Мектептің қоғамдық өміріне тікелей
қатысу;
Бала тәрбиесіндегі рухани-адамгершілік,
құқықтық, салауаттылық, кәсіби бағытта
ықпалдықтар жасау;
Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар мен
оқушыларға қол ұшын беру;
Оқу-тәрбие үрдісінде демеушілік көмек
көрсету;
Мектептің қоғамдық белсенділігін
арттыру;
Сынып
туралы мәлімет
Менің сыныбым
“№152 орта мектебі” КММ-нің 2“А” сыныбында 18оқушы
бар. 11 қыз, 7 ер.
Сынып оқушылары өте өнерлі, білімге құштар, жан –
жақты. Сынып оқушылары үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсете
біледі. 6 үздік, 4 екпінді, 7 орта. Сыныпта спортқа, сурет
өнеріне, музыкаға бейім оқушылар көп. Оқушылар сыныптағы
бөлініп берілген қызметтерін ыждағаттылықпен атқарады.
«Баланы сүйсең, тәрбиесін сүй», демекші мектепте,
сыныпта өтетін, қайырымдылық шараларына оқушылармен
қоса, ата – аналар да белсене араласады.
Ата – аналар өзара ұйымшыл, бір – бірімен тығыз
байланыста .
Бала тәрбиесіне атүсті қарамай, мектеп, ата – ана, мұғалім
үш жақты үнемі жетілдіріп отырады.
Сынып жетекшісі: М. Ералиева
Сынып жетекшісінің жылдық
жұмыс циклограммасы
Күнделікті атқаратын қызметі
1. Сабаққа кешігіп келген, немесе сабаққа келмей қалған оқушының себебін
анықтау;
2. Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру;
3. Сыныпта кезекшілік ұйымдастыру;
4. Оқушылармен жеке-дара жұмыс.
Апта сайынғы жұмысы
1. Оқушының күнделігін тексеру;
2. Сыныппен жоспар бойынша іс-шара өткізу;
3. Ата-аналармен жұмыс;
4. Пән мұғалімдерімен жұмыс;
5. Оқушылардың ауырғаны туралы анықтамасын жинақтау.
Ай сайынғы жұмысы
1. Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу;
2. Мектеп психологымен кездесу;
3. Ата-аналар комитетімен кездесу;
4. Тәрбие жұмысы бойынша жиналыстарға қатысу.
Тоқсан сайынғы жұмысы
1. Сынып журналын толықтыру;
2. Сынып жетекшілерінің семинарына қатысу;
3. Тоқсан сайын тәрбие жұмысын қорытындылау жаңа тоқсанға жоспарды
толықтыру;
4. Ата-аналар жиналысын өткізу.
Жылына өткізілетін шаралар
1. Ашық іс-шара өткізу;
2. Оқушының жеке құжаттарын толтыру;
3. Сынып жұмысынын жоспарын талдау;
4. Сыныптың статикалық көрсеткіші.
Ата –аналар
туралы
мәлімет
Психологиялық-
педагогикалық
семинар
Семинар-
практикум Жеке әңгіме
Дөңгелек Ата-аналармен Біріккен
үстел жұмыс түрлері мерекелер
Ата-аналар
Ашық есік
күні
комитеті
Диспут
Сынып жетекшінің ата –
аналармен жүргізетін ағарту
жұмысының негізгі формалары.
1 қызмет
3 қызмет
2 қызмет
Ата - ана,
мектеп және
сынып жетекшісі
жұмысының
қызметтері:
5 қызмет
4 қызмет
1 қызмет
Ата - аналарды оқу – тәрбие үрдісінің мазмұны
мен әдістемесімен таныстырады. Алғашқы ата-
аналар жиналысында сынып жетекшісі өзі ата-
аналарымен танысады және өзінің педагогикалық
ұстанымдарымен таныстырады, өзінің болашақта
жүргізетін жұмыстарының бағдарламасымен,
мақсат, міндеттерімен және тәрбие жумысының
жоспарымен таныстырады, өзекті мәселелерді
бipiгіп талқылайды.
Ата-аналарды оку-тәрбие үрдісіне
төмендегідей әрекеттер арқылы
тартады:
балалар мен олардың ата-аналарының
шығармашылығының күні ашық сабақтар мен
сыныптан тыс ic-шаралар;
мектеп пен сыныптың материалдық-техникалық
базасын күшейту және сыныптан тыс ic-
шаралар ұйымдастыруға көмек көрсету;
шефтік көмек;
ата-аналардың мектеп кеңесі жұмысына
қатысуы.
2 қызмет
Ата-аналармен педагогикалық -
психологиялық ағарту жұмысын
ұйымдастыру.
Оны келесі әрекеттер
Тәрбиенің арқылы іске асырады:
жекелеген мәселелері бойынша ата -
аналарға арналған мектептік, сыныптық
конференциялар ұйымдастыру;
қызығушылықтары негізінде ата-аналар
лекторийлері: дарынды балалар, қиын балалар,
педагогикалық кәсіпті таңдаған балалар, түрлі
үйірмелерге қатысатын балалардың ата –
аналары үшін деп бөліп өткізуге болады;
Сыныптық ағарту жұмыстары тәрбие
міндеттеріне байланысты, оқушылар мен сынып
ұжымын жүйелі зерттеу бойынша;
оны түрлі формада мәселелік кеңестер беру
түрінде өткізуге болады.
Психологиялық, педагогикалық, медициналық,
заң туралы кеңестер;
Тренингтер;
Ата-аналарға арналған әдебиеттерге шолу,
көрмесін ұйымдастыру және оқырмандар
конференциясын өткізу.
3 қызмет
Ата-аналарды балалармен
бірлескен әрекетке тарту.
Оның формалары:
сынып жетекшісі ұйымдастырған сыныптан тыс
барлық әрекетке қатысу (жорық серуен,
сенбіліктер, турнирлер.)
жалпы мектептік дәстүрлі іс – шараларды
ұйымдастыруға ата – аналарды қатыстыру
(түлектер кештері, туристердің мектептік слеті,
мектеп бітіру кештері, ардагерлермен кездесу,
т.б.)
республика және оның шегінен тыс алыс
жорықтарға шығуды немесе дайындалуды ата –
аналармен бірге жүргізу;
оқырмандар конференциясы;
- отбасылық ойын байқаулары.
4 қызмет
Жекелеген оқушылардың отбасындағы тәрбиеге
түзету жұмыстарын жүргізу. Алдымен отбасы
тәрбиесін жүргізу бойынша психологиялық –
педагогикалық кеңестер мен көмектер беру. Көп
көңілді отбасындағы жиі кикілжің нәтижесінде
психологиялық ахуалы ауыр және қиын бала
өсіп келе жатқан отбасына бөлу керек.
5 қызмет
Ата-аналар белсенділері мен ата–аналардың
қоғамдық ұйымдарымен өзара әрекет ету.
Сынып жетекшісінің ата – аналармен жұмысының табысты не
табыссыз болуы оның таңдаған ұстамына, қарым – қатынас
стиліне, педагогикалық шеберлігі мен кәсіби құзырлығына
байланысты болатынын ұмытпау керек.
Сынып жетекшісі отбасын аралағанда келесі шарттарды
сақтаған жөн:
отбасына ескертпей келмеу;
отбасында 5-10 минуттан артық болмау;
отбасына келгенде әңгімені табалдырықта тұрып немесе сырт
киіммен тұрып бастамау, егер ата - аналар қобалжып өздері
айтпаса,әдеппен ғана ұсыныңыз.
әңгімені әкімшілік - әміршілік сыңаймен жүргізуге болмайды;
ата-ананы үйретпеңіз, тек кеңес беріңіз;
негізінде әңгімені баланың көзінше оған да ата - анаға да
өзіңізге де қолайсыз
болмайтындай стилді таңдап алып жүргізгеніңіз дұрыс болмақ.
сонымен қатар ата - аналарға тәрбие мәселесін
талқылауга шақырған қағазбен 6ipгe сол мәселеге қатысты
жадынама жазып жіберу тиімді болмақ.
Сынып жетекшісі отбасы — салыстырмалы түрде тәрбиенің
тұйық институты, ал ата-аналардың, тәрбиелік күш қуаты мен
мүмкіндігінің әр түрлі деңгейде болатынын ecкepyi тиіс.
Сондықтан ата-аналармен жұмыста да түрлі амалдар мен
формаларды саралап қолдану керек.
Сынып
жиналысының
хаттамалары
Нормативтік
құжаттар
ҚР Конституциясы
ҚР “Білім туралы”
заңы
ҚР “Баланың
құқықтары туралы”
заңы
Сыныптың
тәрбие жұмыс
жоспары
Сынып
оқушыларының
тізімі
Сыныптың
әлеуметтік
жағдайы
Әдеп
сабақтары
№ орта мектебінің сыныбының
оқушылар тізімі
№ Оқушының аты жөні Туған күні, ЖСН
айы,
жылы
1 Асылханова 17.09.2006 060917601093
Шахзада
2 Ауғанбев Абылай 12.10.2006 061012501357
3 Аюпханқызы 21.11.2006 061121601148
Жұлдызай
4 Әбдіуақытқызы 04.09.2006 060904601387
Шырайлым
5 Байтұрсынова 09.04.2007 070409600828
Ақтоты
6 Құрманаев Диас 16.11.2006 061116501987
7 Марсел Дамир 13.02.2007 070213501448
8 Мархаева Анель 01.05.2007 070501601955
9 Медетбекұлы Дулат 21.08.2007 070821552636
10 Оразәліқызы 28.03.2007 070328601539
Жұлдызай
11 Омаршаева Альбина 05.06.2007 070605601574
12 Серік Ақтолқын 16.11.2006 061116600192
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz