Мүдде - мақсат, қажеттілік



Сөздер тізімі: сүйкімді, әлсіз, жағымды, әділ, мақтаншақ, еңбекқор, ақылды, мықты, қу, күлкілі, шыдамды, сенімді, жақсы, сыпайы, ұялшақ, ұяң, сұлу, тік мінезді, нәзік, күшті, қызғаншақ, белсенді, мейірімді, шыншыл, инабатты, ұрысқақ, әуесқой, білімді, тапқыр, көпшіл, тұйық.

https://learningapps. org/view26814394
Өткен тақырып тексеру

Ұлттық мүдде деген не?

Мүдде - мақсат, қажеттілік
Мүдде - деп дара адам, отбасы, ұлттық немесе қоғам үшін қажетті маңыздылықты, адамдардың еркі мен әрекет бағыттарының объективтік және әлеуметтік жағдайларға сай айқындалуын айтамыз.

Сабақ тақырыбы: Қазақ КСР экономикасының шикізатқа бағытталуы
Қазақстан «хрущевтық жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)
Зерттеу сұрағы ; Қазақстаның табиғи ресурстарын игеруде ұлттық мүдде қаншалықты ескерілді?

9. 3. 1. 1 - қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау.

I-Identify) - мәселенің себептерін анықтау
D (Describe) - сәйкесінше дәлелдермен сипаттау
E (Explain) - осы себептердің мәселеге қалай ықпал еткенін түсіндіру
A (Analyze) - осы себептердің маныздылығына талдау жасау
1950-60 жж. ортасында Қазақстан қазақ халқы үшін қандай мәселелер өзекті болды?
Қазақстанның табиғи ресурстарын игеруде ұлттық мүдде қаншалықты ескерілді ?
Жеке жұмыс 5 мин жауап беру үшін әр оқушыға 1 минут

Дескрипторы:
Кем дегенде 2 дәйек келтіріп, фактілермен дәлелдеу;
Жүйелі, тарихи тілде сөйлеу;
Қоғамдық-саяси өмірмен байланыстыру, маңыздылығын анықтау

Кроссенс құру әдісі 3 мин
ҚР экологиялық проблемалы мәселелері
Полигондардың экологиялық зардаптары
Қалалардағы өндіріс орындардың қоршаған ортаны ластауы
Арал суының тартылуы
Байқоңыр ғарыш кешенінің экологияға әсері



«File» әдісі Қазақстанның өндірістік кешенін дамыта отырып, экологияны қорғау жолдары
«F» - негізгі фактіні анықтаңыз
«І»- негізгі идеясын айқындаңыз
«L» - көтерілген мәселені анықтаныз
«Е» - Көтерілген мәселелерді өзіндік көзқарасыңызбен шешу жолын ұсыныңыз
Жұптық жұмыс 5 мин таныстыруға әр жұпқа 1 мин

«Бес түйін сөз, бір ой» әдісі 3 мин
Ереже ақпарат бойынша бес түйін сөз айтады және қорытынды жасайды

Рефлексия
Бүгінгі сабақта мен . . . . . . . . . . . . . . білдім…. Зиялылардың бойындағы . . . қасиетті жоғары бағалап, өзіме үлгі етемін. Себебі, . . .

Үйге тапсырма
«Семей және Нагасаки қасіреті адамзатқа не берді» - эссе
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz