Жоғарғы мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі
Презентация қосу
Тақырыбы: Жоғарғы
мектеп оқытушысының
кәсіби біліктілігі
Құзыреттілік— бұл білімді, іскерлікті қолдану қабілеті, оқу міндеттерін
шешуде практикалық тәжірибе негізінде табысты жұмыс жасау.
Құзыреттілік адамның білімі мен практикасындағы іс-әрекеттер
арасында болатын қатынас ортасы болып қалады» деп жазады орыс
ғалымы М.В. Рыжаков өз еңбегінде. Кейбір сөздіктерде құзыреттілік
құзырлылық делініп былай анықтама берілген. «Құзырлылық – адамның
стандарттан тыс жағдайда нәтижелі әрекет ету қабілеті
п
Құзыреттілік – оқу нәтижесінде меңгерген білім, дағдыны
тәжірибеде қолдана алу, проблеманы шеше білу, оқушылар
дайындығы сапасының құрылымдық сипатын анықтайтын
жаңа сапа.
Құзыреттілік тұрғы білім нәтижесіне назар аударып,
нәтиже ретінде адамның меңгерген ақпараттарының
жиынтығын емес, түрлі жағдаяттарда іс- қимылдар жасау
қабілетін басшылыққа алады. Белгілі бір салада табысты
әрекет жасау үшін білім, іскерлік, және жеке тұлғалық
сапаларын қолдану қабілеті.
@reallygreatsite www.reallygreatsite.com
Мұғалімге өз ісінің маманы болумен қатар, оның бойында
баланы жақсы көру, баланың көзқарасы мен пікірін сыйлау,
тыңдай білу керек. Кәсіби құзырлылық –бұл
мұғалімнің біліктілігін арттыру,
қоғам алдындағы
жауапкершілікті сезіну,
жоғарғы деңгейге ұмтылу мен
ізденіс,
Conduct in-depth market Regularly assess campaign
research to identify trends, performance against
жаңашылдығы мен жаңалықты
consumer behaviour, and
competitor strategies.
predefined KPIs. Adjust
strategies as needed,
қабылдай білуі
Analyse findings to shape ensuring a dynamic and
a targeted marketing adaptive approach for
approach. continuous improvement.
қолдана білу,
адами құндылықтарға
@reallygreatsite
сай бола
www.reallygreatsite.com
отырып, бала бойына сіңіре білу.
Нәтижеге бағытталған сапалы білім беруде
пән мұғалімінің құзыреттілігі:
Арнайы құзыреттілік – өзінің кәсіби қызметпен жоғары деңгейде
айналысатын және өзінің кәсіби дамуын одан әрі жобалай білетін қабілет.
Әлеуметтік құзыреттілік – бірлескен кәсіптік қызметпен айналысу қабілеті,
ұжыммен, топпен қызмет ету, кәсіби қарым – қатынас тәсілдерін қолдана білу.
Яғни, мұғалім оқушылармен қарым – қатынаста тактикасын баланың жасы,
рухани өсуіне байланысты өзгертіп отыруы керек. Оқушыларды топтық,
ұжымдық жұмыстар жасай алуға, соның ішінде жеке тұлғаның дамуына мән беруі
керек.
www.reallygreatsite.com
Пәндік құзыреттілік – білім беру қызметінде белгілі бір
пәндер шеңберіне қатынасты білім, біліктілігі және дағдысы
мен іс – әрекетінің сапалар жиынтығы. Педагогикалық және
әлеуметтік психологияның негіздерін қолдана білу іскерлігі.
Ақпараттық құзыреттілік – айрықша назар аударуды қажет
етеді. Себебі, ақпараттық қарым –қатынас технологиясын
игеру әр маманнан талап етіледі. Ақпараттық ресурс – ақпарат
көзін алу мультимедиялық, электрондық, жалпы ақпараттық
технологияларды меңгеруі тиіс.
Диалог қарым-қатынасы қатысушылардың өзара түсінушілігін
терендетіп, бірінің жан байлығын бірі көбейтуге, әрқайсысы өз-
өзінің ашылуына жағдай жасайды. Осы типтегі қарымқатынасты
іске асыру үшін қажетті өмірлік шарттар және қатысушылардың
пікірі дайындығы керек. Әрине, іскерлік қарым-қатынаста
бұндай типті толық қолдануға болмайды. Бірақ осы типті
меңгерген адамдардың психикалық денсаулығы, мінездерінің
біртұтастығы, салмақтылық көзге тұсердей.
@reallygreatsite www.reallygreatsite.com
Балалардың оқу іс — әрекет үстінде көңіл — күйін, зейінін, әрекеттерін
бақылау, қызығушылығын ояту, белсенділігін арттыру, танымдылығын
дамыту үшін пікір алысу, шығармашылық қабілеттерін шыңдау
мұғалімге байланысты болмақ. Мұғалім оқушыны жігерлендіруші, қуат
беруші.
Мұғалім бойындағы негізгі қасиеттер
креативтілі дидактикал
іскерлік жоспарлау әділдік
к ық
www.reallygreatsite.com
Кәсіби құзыреттіліктің сипаттамасын шебер — мұғалімнің, жаңашыл — мұғалімнің,
зерттеуші- мұғалімнің, кәсіби дәрежесіне көтерілген мұғалімдердің жиынтық бейнесі
ретінде қарастырады. Бірінші кезекте мұғалімнің «өзіндік жаңалығы» болуы қажет.
Ғылым жаңалығын түрлендіруде өз үлесін қосу арқылы жасаған нәтижелі жұмысы,
өзіндік іс — әрекет жиынтығы арқылы айтарлықтай нәтижеге қол жеткізу керек.
Мұғалім – оқушылардың жеке тұлғасын дамытуға басымдық беретін, күрделі
әлеуметтік-мәдени жағдайларда еркін бағдарлай алатын, шығармашылық процестерді
басқара алатын, адам туралы ғылымның жетістіктерін, оның даму заңдылықтарын,
компьютерлік оқыту өнерін терең меңгерген жан- жақты дамыған шығармашыл
тұлғаны талап етеді.
Назарларыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz