Нумикон әдістемесі




Презентация қосу
Нумикон әдістемесі. Арнайы білім беру
ұйымдары жағдайында Нумикон әдістемесін
қолдану ерекшелігі.

Семинар
Ерекше білімді қажет ететін
балаларды математикаға
оқытудың негізгі мақсаты – өзіндік
өміріне және кәсіби еңбегіне
қажетті қолайлы математикалық
білім, біліктілік дағдылар жүйесін
меңгерту.
Ерекше білімді қажет ететін
балаларды математикаға оқыту
барысында олардың таным іс-
әрекетінің және эмоциональды-
жігерлі сферасының
жетіспеушіліктерін түзету
мақсатында, оның ішінде балалардың
қабылдауын, зейінін, ойлау қабілетін
дамыту және ұсақ моторикасы мен
сезім түйсігін арттыруда көптеген
көрнекі-дидактикалық материалдар Балалардың математикалық білімін қалыптастыруда
ды балалардың заттық-тәжірибелік іс- «Нумикон» көрнекі материалдар жиынтығын қолдану
әрекетінде пайдалану қажет. тиімді
НУМИКОН Numicon бағдарламасында 1-ден
10-ға дейінгі сандар әртүрлі
мектеп және мектепке дейінгі
жастағы балалардың математикалық
түстердің пластикалық
білімін қалыптастыруға арналған үлгілерімен ұсынылған, бұл
мультисенсорлық көрнекі сандарды көрнекі және тактильді
материалдар жиынтығы
қабылдауға қолжетімді етеді.
НУМИКОН ӘДІСТЕМЕСІМЕН
ЖҰМЫСТАНУ КЕЗЕҢДЕРІ

Екінші кезең -
Бірінші кезең -ойынға кіріспе
қалыптары мен түйреуіштерінен
өрнектері бар әр түрлі қатарларды салу
сенсорлық ойындар арқылы
(құм мен құмдарды қазу,
бояумен бояу, пластилинге Бұл кезеңді шартты түрде
немесе саз балшыққа басып «баспалдақ» деп атауға
шығару, жиһаздарды, болады. Оның негізгі
үйлерді жобалау және т.б.)
мақсаты - әрбір келесі сан
бала табиғи заттардың
алдыңғы саннан «қадаммен»
негізгі қасиеттерін көре
бастайды. сандар: әрбір көп екенін көрсету - «бір
келесі сан алдыңғы саннан тесік», яғни. бірлік.
бір артық.
НУМИКОН ӘДІСТЕМЕСІМЕН
ЖҰМЫСТАНУ КЕЗЕҢДЕРІ

Үшінші кезең – сандарды санауға және Төртінші кезең – арифметикалық
құрастыруға үйрету. амалдарды дамыту.

Балалар сандармен Безеңнен кезеңге өту
танысып, сандар қатарымен
жылдамдығы баланың жеке
жұмыс істей бастайды.
мүмкіндіктеріне байланысты.
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТҮСІНІКТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДА
«НУМИКОННЫҢ» МАЗМҰНДЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ:

1. Өлшемдер туралы түсініктер мен ұғымдарды қалыптастыру кезінде «Нумикон»
пішіндерін көлемі бойынша салыстыра отырып, үлкен және кіші объектілердің
арасындағы айырмашылықты көрсету.

2. Кеңістіктік түсініктерді дамыту кезінде ақ тақтайшада құрастыру және
бағдарлану бойынша тапсырмаларды пайдалану.

3. Уақыт түсініктерін дамытуға «Нумикон» пішіндерімен толықтырылған қабырға
сағаттары көмектеседі.
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТҮСІНІКТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДА
«НУМИКОННЫҢ» МАЗМҰНДЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ:

4. Санның бейнесін қалыптастыруда әрбір санды оның мәнін көрсететін немесе
онымен ұқсастықта болатын максималды мысалдар санымен ұсыну амалы жұмыс
жасайды. Мысалы, 3 саны – бұл ұшбұрыш, үш торай, №3 пәтер, үш дөңгелекті
велосипед, сары «Нумикон» пішіні және т.б.
5. 10 саны шегінде тура және кері санауға, берілген саннан бастап санауға, санның
«көршілерін» табуға үйрету кезінде 1-ден 5-ке дейінгі «Нумикон» пішіндерінен
қатар құруды пайдалануға болады, ал келесі жұмыс сатыларында - 1-ден 10-ға
дейін, қатарды қайта құрып ойнауды пайдалануға болады, мұнда пішіндердің бірі
жоғалады немесе пішіндердің орыны ауысады.
6. Қайта санауға және қорытынды жасауға жаттықтыру кезінде - «Нумикон»
пішіндеріндегі саңылауларды санау, оларға қадауыштарды салып, оларды қайта
санау.
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТҮСІНІКТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДА
«НУМИКОННЫҢ» МАЗМҰНДЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ:

7. Сандармен жұмыс жасау және сан мен мөлшерді байланыстыруға оқыту кезінде
1-ден 10-ға дейінгі сандық қатарды «Нумикон» пішіндері қатарымен
байланыстыруды, пішінге сай санды таңдауды пайдалануға болады. Алдымен
балалар саңылаулардың санына емес, пішіннің тұтастық бейнесін тануға сүйенеді,
сосын саңылауларды санауға көшеді.
8. Санның құрамын түсіндіру кезінде бір пішіндерді басқалары арқылы құрастыруға
болады және осылайша басқа сандардың көмегімен бір сан қалай құрылатындығын
көрнекі түрде көрсетуге болады.
9. Арифметикалық амалдармен танысу кезінде «Нумикон» қосу мен азайтуды
көркемдеуге мүмкіндік береді.
математикалық түсінікті;

конструктивті қызметті;
«НУМИКОН»
МУЛЬТИСЕНСОРЛЫҚ
ҚҰРАЛДАРЫН ҚОЛДАНУ
ЕРЕКШЕ БІЛІМДІ ҚАЖЕТ
ЕТЕТІН БАЛАЛАРДА -графиктік дағды мен
КЕЛЕСІЛЕРДІ ДАМЫТУҒА шығармашылық қабілеттерді;
МҮМКІНДІК БЕРЕДІ:

сөйлеу белсенділігі мен ұсақ қол
моториканы.
"Write an original statement or
inspiring quote in this section."
— Include a credit or citation

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектептегі
Тіл дамыту әдістемесі
Тіл дамыту әдістемесі басқа ғылымдармен байланысы
МОӘ курсы болашақ математика мұғалімінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негізгі құралы
Глен Домен әдістемесі
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Информатиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
Дене тәрбиесі теориясы - адам денесін жетілдіру процесін басқарудың жалпы заңдары туралы ғылым
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Сағира Рахметова Қазақ тілін оқыту методикасы
Пәндер