Кореядағы инклюзивті білім беру




Презентация қосу
Тақырыбы: Кореядағы
инклюзивті білім беру
Орындаған:ФКС 22К-1 тобы Ұзақ Ұлықбек
Баграм Арсен
Калелов Мухамед
Мазмұны

1.Инклюзивті білім берудің анықтамасы
2. Кореядағы заңнамалық негіздер
3. Инклюзивті бағдарламалар мен әдістемелер
4. Оқушыларды қолдау жүйесі
5. Инфрақұрылым және технология
6. Болашақтағы дамудың мүмкіндіктері мен сын-тегеуріндер
7. Сын-тегеуріндер және шешу жолдары
8. Сын-тегеуріндер
9.Жетістіктер мен нәтижелер
10.Қорытынды
Инклюзивті білім беру

Инклюзивті білім беру – барлық оқушылардың, соның
ішінде мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы білім беру
жүйесіне толыққанды қатысуы.- Оқушылардың құқықтары
мен мүмкіндіктерін теңестіріп, олардың қажеттіліктеріне сай
білім алуын қамтамасыз етеді.
Кореядағы заңнамалық негіздер
-Арнайы білім туралы заң (1994): Мүмкіндігі шектеулі балалардың
білім алуға құқықтары.
-2007 жылғы реформалар: Инклюзивті оқу процесіне тең дәрежеде
қатысуын қамтамасыз ету. Оның ішінде мүмкіндігі шектеулі балалар да
бар.
Мақсаты: Барлық балаларды ортақ ортаға біріктіру, олардың
қажеттіліктеріне сәйкес оқу құралдары мен әдістемелер ұсыну.
Кореядағы заңнамалық негіздер
-1994 жылы қабылданған «Арнайы білім туралы» заң.
- 2007 жылғы өзгерістер: инклюзивті білім беруді күшейту.
- Құқықтық негіздер: мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы
мектептерде білім алуына мүмкіндік беру.
Инклюзивті бағдарламалар мен
әдістемелер
-Жеке оқыту жоспарлары: әр оқушының жеке қажеттіліктерін ескере
отырып құрылады
-Арнайы мұғалімдер мен ассистенттер: мұғалімдермен бірге жұмыс
істеп, балаларды оқыту процесін жеңілдетеді.
-Қосымша материалдар*: оқушыларға арнайы оқу құралдары мен
технологиялар ұсынылады.
Оқушыларды қолдау жүйесі
-Арнайы көмекшілер: мүмкіндігі шектеулі оқушыларды
қолдап, олардың оқу процесіне бейімделуіне көмектеседі
- Психологиялық қолдау: эмоционалдық және әлеуметтік
дамуды қамтамасыз ету үшін кеңес беру және психологиялық
көмек көрсету.
Инфрақұрылым және технология
-Мектептердің физикалық қолжетімділігі: мүмкіндігі
шектеулі балаларға арналған арнайы жолдар мен лифтілер.
-Технологияны пайдалану: оқу процесінде қолданылатын
арнайы бағдарламалық жасақтамалар мен құрылғылар.
- Кеңейтілген қолдау: арнайы сыныптар, мультимедиялық
құрылғылар және бейімделген оқу құралдары.
Болашақтағы дамудың мүмкіндіктері
мен сын-тегеуріндер
-Мүмкіндіктер: білім беру сапасын арттыру, арнайы
мамандарды көбейту, технологиялық құралдарды жақсарту.-
-Сын-тегеуріндер:қоғамдағы инклюзивті білім беруге деген
көзқарас, ресурстардың жеткіліксіздігі, оқыту әдістемелерін
одан әрі жетілдіру қажеттілігі.
Кореядағы инклюзивті білім беру жүйесі соңғы жылдары айтарлықтай
дамып келеді. Мемлекет мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім
беретін мектептерде оқытуға үлкен көңіл бөлуде. Бұл саладағы
реформалар мен жаңа бастамалар арнайы білім беру жүйесін
жетілдіріп, оны жалпы мектептерге интеграциялауға бағытталған.
Негізгі ерекшеліктері

1.Заңнамалық негіз: Кореяда 1994 жылы қабылданған «Арнайы білім туралы» заң мүмкіндігі шектеулі
балалардың білім алуға құқықтарын қамтамасыз етті. 2007 жылы бұл заң қайта қаралып, инклюзивті
білім беру саясатын күшейтуге басымдық берілді.
2. Арнайы бағдарламалар: Мемлекет мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арнап түрлі арнайы білім беру
бағдарламаларын енгізді. Олар жеке оқыту жоспарлары, арнайы мұғалімдер және қосымша материалдар
арқылы жүзеге асырылады.
3. Оқушыларды қолдау: Мүмкіндігі шектеулі балаларды қолдау үшін жалпы білім беретін мектептерде
арнайы көмекшілер мен педагогтар жұмыс істейді. Олар балалардың қажеттіліктеріне сай оқыту үдерісін
жеңілдетеді
4. Инфрақұрылым: Корея мектептерінде инклюзивті білім беру үшін арнайы инфрақұрылым жасалып
жатыр. Бұл мектептердің физикалық қолжетімділігін қамтамасыз етуге, арнайы оқу құралдарын енгізуге
және технологияны тиімді пайдалануға бағытталған.
Сын-тегеуріндер және шешу жолдары

-Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудағы қиындықтар.
- Мұғалімдердің дайындық деңгейі.
- Қоғамдық көзқарас пен ресурстардың жетіспеушілігі.-
Шешімдер мен үкіметтің жоспарлары.
Қоғамдағы инклюзивті мәдениет

-Қоғамның мүмкіндігі шектеулі адамдарға деген
көзқарасы.
-Мектептерде инклюзивті мәдениетті қалыптастыру.
-Қоғамдық қабылдау мен білім беру арасындағы
байланыс.
Сын-тегеуріндер
Кореядағы инклюзивті білім беру жүйесі бірнеше қиындықтарға тап
болады:
-Қоғамның кейбір бөлігінде мүмкіндігі шектеулі балаларды қабылдау
деңгейі әлі де төмен.
-Мұғалімдердің инклюзивті білім беруге дайындық деңгейі жеткіліксіз
болуы мүмкін.
-Қаржылық және инфрақұрылымдық мәселелер кей мектептерде толық
шешілмеген.
Жетістіктер мен нәтижелер

Инклюзивті білім беру жүйесі Кореяда жақсы нәтиже
көрсетіп келеді. Мүмкіндігі шектеулі балалар жалпы
мектептерде оқып, әлеуметтік және академиялық
дамуға мүмкіндік алуда. Сондай-ақ, олар қоғамның
белсенді мүшелері ретінде қалыптасып келеді.
Қорытынды
-Кореядағы инклюзивті білім беру мүмкіндігі шектеулі
балаларға жаңа мүмкіндіктер ашып отыр.
-Мектептерде инклюзивті білім беру саясаты қоғамның
барлық мүшелерін білім беру жүйесіне тартуға бағытталған.
-Болашақта инклюзивті білім беруді дамыту – білім беру
сапасын одан әрі арттырып, қоғамдағы теңдікті қамтамасыз
етудің маңызды қадамы.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
Канададағы инклюзивті білім
Инклюзивті білім беру
Қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беру жағдайы
Инклюзивті білім беру пәні, инклюзивті білім бері ерекшеліктері
Инклюзивті білім беруді дамытуды ақпаратты қамтамасыз ету
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері
Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім берудің даму тарихы
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтары
Пәндер