Ата - аналар мен оқытушыларға кеңес беру түрлері



Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар факультеті
Педагогика және психология кафедрасы
Орындаған:Ахмет Ұлпан Тобы:ППП-111
Қабылдаған:Кабекеева Қымбат
Тақырыбы:Ата-аналар мен оқытушыларға кеңес беру жолдары

Жоспары
Кіріспе Негізгі бөлім
Ата-аналар мен оқытушыларға кеңес беру түрлері
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері Педагогтардың білдірген көзқарастары Әлеуметтік желідегі ата аналар мен оқытушының байланыстары
Қорытынды Глоссарий
Пайдаланылған әдебиеттер

Кіріспе
Білім беру жүйесінде ата-аналар мен оқытушылардың рөлі өте маңызды.
Олардың бірлескен жұмысы баланың тұлғалық және интеллектуалдық дамуына үлкен әсер етеді. Осы тұрғыда, ата-аналар мен оқытушылар арасындағы тығыз қарым-қатынас пен өзара түсіністік балаға дұрыс бағыт-бағдар беру үшін өте қажет.
Ата-аналар мен оқытушылар арасында үнемі тиімді байланыс орнату өте
маңызды. Қазіргі қоғамда көбінесе ата-аналар мен мұғалімдер арасындағы байланыс жетіспейді, ал бұл баланың оқу процесіне теріс әсер етуі мүмкін. Ата- аналар баласының мектептегі жетістіктері мен қиындықтарын мұғалімдермен жиі талқылап, оның қажеттіліктеріне жауап беруі тиіс. Оқытушылар да өз тараптарынан ата-аналармен үнемі байланыс орнатып, балалардың оқу барысы мен тәртібі жайлы ақпаратпен бөлісуі қажет. Бұл ашық және құрметке негізделген қарым-қатынас білім алу процесін жеңілдетіп, балаға көбірек қолдау көрсетуге мүмкіндік береді.

Ата-аналар мен оқытушыларға кеңес беру түрлері
Консультациялар
Ата-аналар жиналыстары
Электрондық хаттар мен хабарламалар
Семинарлар мен тренингтер
Ата-аналар мен оқытушылардың бірлескен іс-шаралары

Ата-аналармен
Отбасы мен мектептің балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету
Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату - білім беру процесінің маңызды бөлігі болып табылады. Мұғалімдер мен ата- аналар арасындағы тиімді байланыс балаға көбірек қолдау көрсетіп, оның академиялық және әлеуметтік дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Ата-аналар ұжымын құру - мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты нығайту, білім беру процесіне ата- аналардың белсенді қатысуын қамтамасыз ету үшін маңызды қадам. Ата-аналар ұжымы арқылы балалардың оқу процесі мен тәрбиесін жақсартуға, мектеп өмірін жетілдіруге болады.
Тәртіп - бала тәрбиесінің негізгі элементі. Балалар өз өмірлерінде белгілі бір ережелер мен шектеулерді байқап, оларды түсінген кезде өзін-өзі басқаруды үйренеді. Ата-аналар бұл ережелерді баласына
түсінікті және сәйкесінше
құруы керек.
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері:
тұрақты байланыс орнату
Ата-аналар ұжымын құру

Педагогтардың білдірген көзқарастары
«Білім алу процесі өмірмен тығыз байланысты болуы керек. Ата-аналар мен мұғалімдер баланың оқуын оның өміріндегі нақты жағдайларға негізделген түрде ұйымдастыруы тиіс. »
«Ата-аналар мен мұғалімдер баланың табиғи дамуына кедергі келтірмей, оны ынталандыруы тиіс. Олар бірлесіп жұмыс істеп, балаға өзін-өзі тануға, өз мүмкіндіктерін дамытуға мүмкіндік береді. »
Мария Монтессори
Джон Дьюи
Лев Выготский
«Баланың дамуы қоршаған орта мен әлеуметтік өзара әрекеттестік арқылы жүреді.
Ата-аналар мен мұғалімдер арасындағы байланыс баланың әлеуметтену процесін тездетеді және оның дамуына әсер етеді. »
«Ата-аналар мен мұғалімдер баланың жан дүниесіне үңіліп, оны түсініп, оған сенім артуы керек. Баланың тәрбиесі тек бір жақты болмауы тиіс, ол үнемі өзара байланысты жұмыстың нәтижесі болар еді. »
Василий Сухомлинский

Әлеуметтік желідегі ата аналар мен оқытушының байланыстары
Мектептегі іс-шаралар мен жаңалықтарды бөлісу
Кері байланыс және пікірталас
Әлеуметтік желілер ата- аналар мен мұғалімдер арасындағы кері байланыс орнатуға мүмкіндік береді.
Ата-аналар өз пікірлері мен ұсыныстарын білдіріп, білім беру сапасын жақсарту үшін өз ойларын ортаға сала алады. Бұл оқытушыларға мектеп қызметін жетілдіруге көмектеседі.
Ақпарат алмасу және оқу процесін қадағалау
Әлеуметтік желілер арқылы мұғалімдер ата-аналарға оқу бағдарламалары, сабақ кестелері, мектеп іс-шаралары, тест нәтижелері туралы үнемі ақпарат беріп отыра алады. Сонымен қатар, оқушылардың сабаққа қатысуы, тапсырмаларды орындауы, оқу үлгерімдері туралы нақты мәліметтерді ата- аналарға жеткізу үшін арнайы топтар мен парақшалар құрылады.
Әлеуметтік желілер мектептегі түрлі іс- шараларды (мерекелер, көрмелер, спорт жарыстары, экскурсиялар және т. б. ) жариялап, ата- аналарға шақырулар мен хабарламалар жіберуге мүмкіндік береді.

Қорытынды
ба
б мұ
Ата-аналар мен оқытушылар арасындағы тиімді кеңес беру жолдары - баланың жеке тұлғалық және интеллектуалдық дамуын қолдауға бағытталған маңызды құрал болып табылады. Оқытушылар мен ата-аналардың бірлескен жұмысын үйлестіру арқылы балаға толыққанды білім мен тәрбие беріледі. Әсіресе, ата- аналар мен оқытушылар арасындағы қарым-қатынастың ашықтығы мен өзара түсіністікке негізделуі маңызды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz