Ата - аналар мен оқытушыларға кеңес беру түрлері
Презентация қосу
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті
Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар факультеті
Педагогика және психология кафедрасы
Тақырыбы:Ата-аналар мен оқытушыларға
кеңес беру жолдары
Орындаған:Ахмет Ұлпан
Тобы:ППП-111
Қабылдаған:Кабекеева
Қымбат
Жоспары
Кіріспе
Негізгі бөлім
Ата-аналар мен оқытушыларға кеңес беру
түрлері
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы
сынып жетекшісінің негізгі міндеттері
Педагогтардың білдірген көзқарастары
Әлеуметтік желідегі ата аналар мен
оқытушының байланыстары
Қорытынды
Глоссарий
Пайдаланыл
ған
Кірісп
е
Білім беру жүйесінде ата-аналар мен оқытушылардың рөлі өте маңызды.
Олардың бірлескен жұмысы баланың тұлғалық және интеллектуалдық дамуына
үлкен әсер етеді. Осы тұрғыда, ата-аналар мен оқытушылар арасындағы тығыз
қарым-қатынас пен өзара түсіністік балаға дұрыс бағыт-бағдар беру үшін өте
қажет.
Ата-аналар мен оқытушылар арасында үнемі тиімді байланыс орнату өте
маңызды. Қазіргі қоғамда көбінесе ата-аналар мен мұғалімдер арасындағы
байланыс жетіспейді, ал бұл баланың оқу процесіне теріс әсер етуі мүмкін. Ата-
аналар баласының мектептегі жетістіктері мен қиындықтарын мұғалімдермен
жиі талқылап, оның қажеттіліктеріне жауап беруі тиіс. Оқытушылар да өз
тараптарынан ата-аналармен үнемі байланыс орнатып, балалардың оқу барысы
мен тәртібі жайлы ақпаратпен бөлісуі қажет. Бұл ашық және құрметке
негізделген қарым-қатынас білім алу процесін жеңілдетіп, балаға көбірек қолдау
көрсетуге мүмкіндік береді.
Ата-аналар мен оқытушыларға
кеңес беру түрлері
Семинарлар мен
тренингтер
Ата-аналар
жиналыстары
Консультациялар
Электрондық Ата-аналар мен
хаттар мен оқытушылардың бірлескен
хабарламалар іс-шаралары
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі
міндеттері:
Ата-аналармен Отбасы мен мектептің балаға
тұрақты байланыс қоятын талаптарының бірлігін
Ата-аналар ұжымын құру
орнату қамтамасыз ету
Ата-аналармен тұрақты Ата-аналар ұжымын құру —
Тәртіп — бала тәрбиесінің
байланыс орнату — білім беру мектеп пен отбасы арасындағы
негізгі элементі. Балалар өз
процесінің маңызды бөлігі болып ынтымақтастықты нығайту,
өмірлерінде белгілі бір ережелер
табылады. Мұғалімдер мен ата- білім беру процесіне ата-
мен шектеулерді байқап, оларды
аналар арасындағы тиімді аналардың белсенді қатысуын
түсінген кезде өзін-өзі
байланыс балаға көбірек қолдау қамтамасыз ету үшін маңызды
басқаруды үйренеді. Ата-аналар
көрсетіп, оның академиялық қадам. Ата-аналар ұжымы
бұл ережелерді баласына
және әлеуметтік дағдыларын арқылы балалардың оқу процесі
түсінікті және сәйкесінше
дамытуға көмектеседі. мен тәрбиесін жақсартуға,
құруы керек.
мектеп өмірін жетілдіруге
болады.
Педагогтардың білдірген
көзқарастары
«Білім алу процесі өмірмен «Ата-аналар мен мұғалімдер «Баланың дамуы қоршаған «Ата-аналар мен мұғалімдер
тығыз байланысты баланың табиғи дамуына орта мен әлеуметтік өзара баланың жан дүниесіне
болуы керек. Ата-аналар кедергі келтірмей, оны әрекеттестік арқылы жүреді. үңіліп, оны түсініп, оған
мен мұғалімдер баланың ынталандыруы тиіс. Олар Ата-аналар мен мұғалімдер сенім артуы керек. Баланың
оқуын оның өміріндегі бірлесіп жұмыс істеп, балаға арасындағы байланыс баланың тәрбиесі тек бір жақты
нақты жағдайларға өзін-өзі тануға, өз әлеуметтену процесін болмауы тиіс, ол үнемі өзара
негізделген түрде мүмкіндіктерін дамытуға тездетеді және оның дамуына байланысты жұмыстың
ұйымдастыруы тиіс.» мүмкіндік береді.» әсер етеді.» нәтижесі болар еді.»
Джон Дьюи Мария Монтессори Лев Выготский Василий Сухомлинский
Әлеуметтік желідегі ата аналар мен оқытушының
байланыстары
Ақпарат алмасу және оқу Мектептегі іс-шаралар мен Кері байланыс және
процесін қадағалау жаңалықтарды бөлісу пікірталас
Әлеуметтік желілер арқылы Әлеуметтік желілер ата-
Әлеуметтік желілер
мұғалімдер ата-аналарға оқу аналар мен мұғалімдер
мектептегі түрлі іс-
бағдарламалары, сабақ кестелері, арасындағы кері байланыс
шараларды (мерекелер,
мектеп іс-шаралары, тест орнатуға мүмкіндік береді.
көрмелер, спорт
нәтижелері туралы үнемі ақпарат Ата-аналар өз пікірлері мен
жарыстары, экскурсиялар
беріп отыра алады. Сонымен ұсыныстарын білдіріп, білім
және т.б.) жариялап, ата-
қатар, оқушылардың сабаққа беру сапасын жақсарту үшін
аналарға шақырулар мен
қатысуы, тапсырмаларды өз ойларын ортаға сала
хабарламалар жіберуге
орындауы, оқу үлгерімдері туралы алады. Бұл оқытушыларға
мүмкіндік береді.
нақты мәліметтерді ата- мектеп қызметін
аналарға жеткізу үшін арнайы жетілдіруге көмектеседі.
топтар мен парақшалар
құрылады.
Қорытынды
Ата-аналар мен оқытушылар арасындағы тиімді кеңес беру жолдары — баланың
жеке тұлғалық және интеллектуалдық дамуын қолдауға бағытталған маңызды
құрал болып табылады. Оқытушылар мен ата-аналардың бірлескен жұмысын
үйлестіру арқылы балаға толыққанды білім мен тәрбие беріледі. Әсіресе, ата-
аналар мен оқытушылар арасындағы қарым-қатынастың ашықтығы мен өзара
түсіністікке негізделуі маңызды.
Сонымен қатар, ата-аналар мен оқытушылардың ынтымақтастығының
тиімділігі әрдайым олардың бір-біріне деген құрметі мен түсіністігіне
байланысты болады. Олардың арасында тұрақты және тиімді байланыс орнату
б аланың жетістіктері мен дамуына оң әсер етеді. Осылайша, ата-аналар мен
ғалімдердің қарым-қатынасы бала үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізуге
м ықпал етеді.
ұ
Глоссарий
Консультация— бұл маманның немесе тәжірибелі адамның белгілі
бір сұрақтар бойынша кеңес беруі немесе бағыт-бағдар беруі.
Тренинг – бұл қатысушылардың белгілі бір дағдыларды, білімдер
мен қабілеттерді дамыту мақсатында өткізілетін арнайы
ұйымдастырылған іс-шара.
Педагогика-бала тәрбиесі, оқыту, білім беру және даму
үдерістерін зерттейтін ғылым саласы.
Мотивация-адамның белгілі бір әрекеттер жасауға деген ынтасы
мен қызығушылығы.
Экскурсия – бұл белгілі бір орынға немесе нысанға бағытталған
ақпараттық сапар, әдетте ұйымдастырылған түрде өткізілетін,
қатысушыларға сол жер туралы білім беру мақсатында жүзеге
асатын іс-шара.
Пайдаланылған әдебиеттер
0 02 03
Алдамбергенова, М. Ә. http://123.almatybala.kz/ https://infolesson.kz/ataa
(2020). Әлеуметтік
namen-zhmis-zhasaudi-
желілер мен o-detskom-
tiimdi-zholdari-
мұғалімдер sade/roditelyam/1739-
1930459.html
арасындағы байланыс. ata-anaa-psihologijaly-
Астана: Ғылым. kees.html
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz