Бастауыш мектепте математиканы оқытудың әдістері




Презентация қосу
Бастауыш мектепте математиканы
оқытудың әдістері
Математикасабақтарында
оқытудың әдістері

Оқыту әдістері дидактикалық негізгі бір
құрамды бөлігі болып табылады. Себебі:
оқыту үрдісі оның мақсаты, мазмұны,әдістері
және ұйымдастыру формаларының
біртұтастығы болып табылады.
Оқытудың әдіс-тәсілдері дегеніміз-
белгіленген оқу мақсатына жету
үшін мұғалім мен оқушы іс-
әрекетінің үйлесу тәсілі немесе
мұғалімнің оқушыларды білім мен
білікпен қаруландыратын
құралдары мен тәсілдерінің
жиынтығы.
Математика оқыту әдістерінің жіктелуі
Әдістердің жіктелуі сан алуан. Оларды жіктеу
педагогика саласында талас тудыратын күрделі
мәселелердің бірі болып табылады.
Дегенмен дәстүрлі жүктеуге тоқталайық.
Олар:сөздік
әдістер:лекция,түсіндіру,әңгімелесу,баяндау,әң
гіме, оқулықпен жұмыс;Көрнекілік
әдісі:иллюстрация,демонстрация;Практикалық
әдістері:Лаботориялық,практикалық және
графикалық жұмыстармен түрлі жаттығулар
жатады.Оқыту әдістерін кесте түрінде ұсынуға
болады,
Олар:

сөздік әдістер:лекция,түсіндіру,әңгімелесу,баяндау,әңгіме,
оқулықпен жұмыс;

Көрнекілік әдісі:иллюстрация,демонстрация;

Практикалық әдістері:Лаботориялық,практикалық
және графикалық жұмыстармен түрлі жаттығулар
жатады.

Оқыту әдістерін кесте түрінде ұсынуға болады,
Бастауыш мектеп математика сабақтарында
практикалық әдістердің маңызы

Оқыту әдістері
Оқыту әдістері
Көрнекілік әдісі:
Практикалық
Сөздік әдісі: әдісі:
Иллюстрация; лабораториялық
Лекция;
Демонстрация; жұмыстар;
Түсіндірмелі;
Әңгімелесу; Оқытудың практикалық;
техникалық жаттығу;
Оқулықпен жұмыс;
құралдары;
графикалық;
Әдістемелік еңбектерде оқыту әдістерін
әр түрлі топтаудың жүйесі
қалыптасқан.Дидактика ілімінің көрнекті
өкілдері И.Я.Скаткин оқыту әдістерінің
сипатына қарай 5 түрін ұсынады:
Түсіндірмелі-көрнекілік әдісі:білімді «даяр» күйінде алу,яғни студенттер
репродуктивті ойлау деңгейінде қалады.

Репродуктивті:үлгі,ереже негізінде оқу;

Проблемалық хабарлау, оқу материалын бере отырып,проблема қою,оқу іс-
әрекетінің нәтежесін дәлелдей отырып,мәселені шешу жолдарын
көрсетеді.Бұл қазіргі уақытта кең қолданылып жүрген әдіс;

Ішін-ара іздену немесе эвристикалық әдіс.Ойлау процесі өнімділік сипат
алады. Үйренуші өз бетімен жұмыс жасайды және олар үнемі бақылауда
болады;

Зерттеушілік әдіс. Оқушының өз бетінше шығармашылық-іздену әрекеті.
Практикалық тапсырмалар:
1 топ –Оқыту әдістеріне постер құру.
2 топ -Бастауыш мектеп
математика сабақтарында
практикалық әдістердің маңызын
бір әдіс аясында түсіндіру.
Білімді «даяр» күйінде алу,яғни
студенттер репродуктивті ойлау
деңгейінде қалуы қаншалықты
тиімді?

Тексеру сұрақтары:
Оқыту әдістері дидактикалық негізгі бір құрамды бөлігі болып
табылуының себебі неде?
Оқыту әдістерінің атқаратын қызметтерін атаңыз.
Математика оқыту әдістерінің дәстүрлі жіктелуін
тұжырымдаңыз.
Дидактика ілімінің көрнекті өкілдері И.Я.Скаткин ұсынған
оқыту әдістерін сипатына қарай нешеге бөлген?
Үйренуші өз бетімен жұмыс жасайтын және олар үнемі
бақылауда болатын оқыту әдісінің түрі?

Студенттің өзіндік жұмысы:
«Оқыту әдістері» тақырыбына СӨЖ жасау.
Оқыту әдістерін И.Я.Скаткин бойынша қарастырыңыз.

Ұқсас жұмыстар
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Оқыту әдістемесі
Жалпы білім беретін мектепте нақты сандарды оқытып - үйрету
Бастауыш мектеп
Проблемалық оқыту
Математика жайлы әңгімелер
Арнайы мектепте математиканы оқыту
Бастауыш сыныпқа сан есімді оқыту
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінен мазмұнды суреттермен жұмыс
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Пәндер