ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУДІҢ ТҮРЛЕРІ МЕН ТИПТЕРІ


Презентация қосу
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУДІҢ
ТҮРЛЕРІ МЕН ТИПТЕРІ
Орындаган Тенелбаева Кумар
Тексерген:Иматова Б.Б
Психологиялық зерттеу әдістері -
психологияда қолданатын әдістері мен
әдістемелерінің арасындағы байланысы.
Психодиагностикалық әдістер –
психодиагностикалық міндеттерді шешетін
технологиялық тәсіл.
Психодиагностикалық әдістеме – белгілі бір
міндеттерді шешудің нақты жағдайында,
нақты бір адамның психикалық қасиеті туралы
ақпарат алу үшін нақты әрекеттер жүйесі
немесе дербес бір рәсімделген шара.
Психология ғылымында кейіннен негізгі әдістерге
бақылау және эксперимент жатқызады.
Бақылау әдісі – әр түрлі табиғи жағдайда жеке
тұлғаның іс-әрекеті мен қылықтарын қабылдаудың
негізінде мақсатты зерттеу.
Бақылау табиғи жағдайда жүргізіледі.
Ескеретін мәселе, бақылау жүргізілген кезде сол
қадағалау нысаны болып отырған адам бақылау
жүргізіліп жатқанын білмеуі керек, егер сезген жағдайда
шынайылық жоғалады.
ЭКСПЕРИМЕНТ ӘДІСІ
Экспериментте зерттеуші өзіне қажетті
жағдайда жасайды.
Экспериментатор өзінің жағдайына қарай
тәжірибені жүргізу шартын өзгерте алады. Бұл
эксперименттің негізгі артықшылығы.
Эксперименттің барысында арнаулы құралдар мен
аппараттардың көмегімен психикалық үрдістер
өзгерістерінің уақытын дәл көрсетуге болады.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕ
НЕГІЗІНЕН 2 ТҮРЛІ ЭКСПЕРИМЕНТ
ҚОЛДАНЫЛАДЫ.
Зертханалық (лабораториялық) және табиғи.
Бұл әдіс жекелеген таным үрдістері мен психикалық қалыпты тиімді
зерттеу үшін қолданылады, ең алдымен, түйсіктер, қабылдау, ес, зейін
зерттеледі. Мәселен, қабылдаудың жылдамдығы, зейіннің көлемі, ес
ассоциациясының ерекшелігі, т.б.
Ғылыми білімнің саралануы мен дамуында тәжірибелік әдіс жетекші рөл
алатындығы дәлелденді. ХІХ ғасырдың екінші жартысында психология өз
алдына жеке ғылым ретінде философиядан бөлініп шығуы оның эксперименттік
ғылым болуынан туындаған үрдіс еді.
Лабораториялық эксперименттің
нәтижелілігі мына төмендегі
жағдайлардан пайда болады.
• Байқалатын объект жөнінде экспериментатордың күн ілгері болжамы
(гипотеза) болуы тиіс.
• Тәжірибені күн ілгері белгіленген жоспар бойынша арнаулы методикаға
(әдістеме) сай, сондай-ақ тәжірибені өткізу үшін жағдайын (тиісті
құжаттар) дайындау.
• Зерттеуші зерттейтін құбылысты өзі табады және оған белсенді
әрекет жасайды.
• Эксперимент жүргізуші кейде зерттеліп жатқан құбылыстарды
коррекциялау;
• Эксперименттің нәтижесін қайтадан қарастыруға мүмкіндік туғызу.
• Эксперимент нәтижелері сандық және сапалық өңдеуге,
математикалық есептеулерге ерекше мән беру т.б.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz