Оқушылардың танымдық саласы




Презентация қосу
Оқушылардың
танымдық саласы.
Диагностика жүргізу.
Оқушылардың танымдық дамуын бағалау және олардың
білім алуына көмектесу үшін жүргізілетін маңызды
процесс.
Орындаған: Сейдкасимова Айгерим
Қабылдаған:
Танымдық Процестер

Ойлау Есте Сақтау Зейін
Проблемаларды шешу, қорытынды
Ақпаратты есте сақтау, сақтау Нақты ақпаратқа шоғырлану
жасау, логикалық байланысты
және қажет болғанда қайтару және басқа ықпалдарды
түсіну қабілеттері
қабілеті. елемеу қабілеті.

Қабылдау Қиял Тіл және сөйлеу

Ақпаратты сезім мүшелері Жаңа бейнелер мен Ойды дұрыс және түсінікті
арқылы қабылдау, талдау идеяларды құру қабілеті жеткізу, жаңа ақпаратты
және түсіну. меңгеру
Танымдық саланы
диагностикалаудың маңызы

Оқушылардың танымдық саласын диагностикалау
олардың зияткерлік қабілеттерін түсінуге, оқу
процесінде қандай қолдауды қажет ететінін
анықтауға және олардың даму деңгейін бағалауға
мүмкіндік береді. Диагностика арқылы мұғалімдер
оқушылардың оқу материалын қалай
қабылдайтынын, есте сақтайтынын,
ойлана алатынын және жаңа ақпаратты игеретінін
анықтайды.
Ойлау диагностикасы

Ойлауды диагностикалау үшін түрлі тапсырмалар мен тесттер қолданылады:
Логикалық тапсырмалар: Оқушыларға әртүрлі логикалық сұрақтар мен тапсырмалар
ұсынылады, мысалы, аналогияларды табу, себеп-салдар байланыстарын анықтау.
Мәселелерді шешу тапсырмалары: Оқушыларға белгілі бір мәселені шешуге арналған
тапсырмалар беріледі, олардың шешу жолдарын табу қабілеті бағаланады.
Аналогиялық тапсырмалар

Қоян капуста жейді Піл:құмырсқа
А) Сиыр сүт береді А) тасбақа:түйе
Б) Тиін жаңғақпен қоректенеді Б) кит:тышқан
В) Қойдан жүн алады В) ешкі:қой
Г) Тауық жұмыртқа туады Г) ара:шыбын
Аналогиялық тапсырмалар

Ботаника:Биология Метр:сантиметр
А) Тарих:Кітап А) Үй:Этаж
Б) Алгебра:Геометрия Б) Пойыз:Вагон
В) Хирургия:Медицина В) Минут:Секунд
Г) Физика:Механика Г) Апта:Ай
Аналогиялық тапсырмалар

Ірімшік:Балқытылған Шам: Жарықтандыру
А) Айран:Сұйық А) Сіріңке:Шағу
Б) Қаймақ:Майлы Б) Күн:Көтерілу
В) Сүзбе:Бағын В) Шырақ:Жану
Г) Сүт:Піскен Г) Пеш:Жылыту
2. Есте сақтау диагностикасы

Сөздік тесттер Пиктограммалар Санды есте сақтау
Сөздік тесттер: Оқушыларға белгілі бір уақыт Сөздік тесттер: Оқушыларға есте сақтау үшін : Оқушыларға белгілі бір уақыт аралығында
аралығында есте сақтау үшін сөздер тізімі суреттер жиынтығы ұсынылады. Олар белгілі әр түрлі сандар тізбегі беріледі. Содан кейін
беріледі. Содан кейін олардан осы сөздерді бір уақыттан кейін осы суреттерді қайта салу олардан осы сөздерді қайта айтып беруі
қайта айтып беруі сұралады немесе сипаттау арқылы өздерінің есте сақтау сұралады
қабілетін көрсетеді
3. Зейін диагностикасы
Зейінді анықтауға арналған әдістер:
Коррекциялық тесттер: Оқушыларға арнайы мәтін немесе сандар
жиынтығы беріледі, олардан белгілі бір әріптерді немесе сандарды табу сұралады.

Шульте кестелері: Бұл әдіс бойынша оқушылар берілген кестеден ретімен
сандарды табуы керек. Бұл зейіннің тұрақтылығын бағалауға көмектеседі.

4. Қабылдау диагностикасы
Қабылдау процесін бағалау әдістері:
Гештальт-психология әдістері: Оқушыларға түрлі фигуралар
немесе объектілер көрсетіледі, олардан фигуралардың бөліктерін
біртұтас түрде қабылдау сұралады.
Таңдамалы қабылдау тесттері: Оқушыларға бір уақытта бірнеше
ақпарат көзін көрсетіп, олардың біреуін таңдап алуы сұралады. Бұл
тапсырма зейіннің таңдамалығын және қабылдау қабілетін тексеруге
мүмкіндік береді
5. Қиял диагностикасы
Қиялды бағалауға арналған әдістер:
Шығармашылық тапсырмалар: Оқушыларға белгілі бір тақырыпқа
сәйкес әңгіме жазу немесе сурет салу тапсырмалары беріледі. Бұл
тапсырмалар олардың шығармашылық ойлау қабілетін бағалауға
мүмкіндік береді.

6. Тіл және сөйлеуді диагностикалау

Тіл және сөйлеу диагностикасы үшін:
Тесттер және мәтіндермен жұмыс: Оқушыларға мәтіндерді оқып,
оларды қысқаша мазмұндау немесе талдау ұсынылады. Олардың сөйлеу
мәдениеті, сөздік қоры және ойды жеткізу қабілеті бағаланады.
4. Диагностика нәтижелерін
талдау
Танымдық процестерді диагностикалаудан алынған
мәліметтер оқушылардың оқу процесіндегі қиындықтарын
анықтап, оларға жеке көзқараспен қарауға мүмкіндік береді.
Диагностикалау нәтижелері бойынша мұғалімдер оқыту
бағдарламасын түзетіп, жеке оқу жоспарларын жасай алады.
Даму ерекшеліктерін анықтау: Диагностика
оқушылардың қандай танымдық процестері әлсіз дамығанын
анықтауға көмектеседі. Мысалы, есте сақтау проблемалары
бар оқушыларға арнайы әдістер арқылы есте сақтау қабілетін
дамыту жаттығулары ұсынылады.
Мақсатты қолдау: Диагностика арқылы оқушыларға
қажет қолдау деңгейі анықталады. Кейбір оқушыларға
қосымша уақыт немесе жеке тапсырмалар беру қажеттілігі
туындауы мүмкін.
Қорытынды: Танымдық Дамуды
Ілгерілету Жолдары

Оқушылардың танымдық дамуына ықпал ететін
жағдайларды жасау, олардың қызығушылығын
ояту, қолдау көрсету.
Назарларыңыз
ға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Оқытудың тәжірибелік әдістері
Дидактика - педагогикалық маңызды саласы
Педагогика ғылымының әдіснамасы
Биология сабақтарында оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру
Оқыту процесінің мәні
Оқытудың дидактикалық теориялары
Интеграциялау принципі
Дарынды шығармашылық деңгейге жету
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ
Тұлғаның функционалды сауаттылығы
Пәндер