ОҚЫТУ ТҰЖЫРЫМ



Оқыту тұжырымдамалары және олардың психологиялық негіздері
Орындаған: Сейдкасимова А.
Қабылдаған:
Қ. А. Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Оқыту тұжырымдамасы дегеніміз не?
Оқыту тұжырымдамасы - оқу процесін ұйымдастырудың жалпы принциптері мен идеяларының жиынтығы. Ол оқытудың мақсаттарын, оқу мазмұнын, оқыту әдістерін және оқу процесін ұйымдастыру формаларын анықтайды. Тұжырымдама мұғалімнің көзқарасын және оның оқыту процесі туралы түсінігін көрсетеді.

Оқыту тұжырымдамаларының психологиялық негіздері
Оқыту теориялары психология ғылымының жетістіктеріне негізделген. Негізгі психологиялық ұғымдар: Танымдық психология (қабылдау, есте сақтау, ойлау процестері)
Әлеуметтік-мәдени теория (әлеуметтік ортаның дамуға әсері)
Гуманистік психология (тұлғаның өзін-өзі дамытуы)
Бихевиоризм (күшейту арқылы дағдыларды қалыптастыру)

Оқыту тұжырымдамасы
Психологиялық негіздер
Дамыта оқыту
Л. С. Выготскийдің жақын даму аймағы туралы теориясы. Баланың дамуы оқытудан алда жүреді деген идея.
Жекелендірілген оқыту
Әрбір оқушының жеке ерекшеліктерін ескеру. Индивидуалды оқу траекториясын құру.
Проблемалық оқыту
Оқушының ойлау қабілетін дамыту, оны өз бетінше білім алуға үйрету.
Деятельностьтік тәсіл
Оқушының белсенді іс-әрекеті арқылы білім алу.
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
Ақпаратты талдау, бағалау және өз тұжырымдарын жасау қабілетін дамыту.
Кооперативті оқыту
Оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу арқылы білім алуы.

Оқыту тұжырымдамаларының дамуына әсер еткен психологтар
1
2
3
4
5
Л. С. Выготский
Жақын даму аймағы, мәдени-тарихи теория
Ж. Пиаже
Баланың когнитивті даму кезеңдері
А. Н. Леонтьев
Іс-әрекет теориясы
Д. Б. Эльконин
Оқушының дамуының жас ерекшеліктері
А. Бандура
Әлеуметтік үйрену теориясы

Қазіргі заманғы оқыту тұжырымдамаларының ерекшеліктері
Ақпараттық технологияларды пайдалану: Онлайн оқыту, электронды оқулықтар, виртуалды орталар.
Оқушының жеке оқу траекториясын құру.
Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға баса назар аудару.
Кооперативті оқыту әдістерін кеңінен қолдану.
Оқытудың интерактивті формаларын пайдалану.

Қорытынды
Оқыту тұжырымдамаларының негізінде психологиялық заңдылықтар жатыр. Оқыту процесін ұйымдастыруда осы заңдылықтарды ескеру оқушылардың тиімді оқуына және дамуына ықпал етеді. Қазіргі заманғы оқыту тұжырымдамалары оқушының белсенділігін арттыруға, оның шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz