Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту қажеттілігі


Slide 1

Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту қажеттілігі

Қазақстанда инклюзивті білім беруді дамыту маңызды, өйткені ол барлық балалардың білім алуға және қоғамға толық қатысуға тең мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Бұл арнайы қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтік және оқу жетістіктерін жақсартуға ықпал етеді.

Орындаған:Сейдкасимова А.

Қабылдаған оқытушы:

Slide 2

Инклюзивті білім берудің негізгі тұжырымдамалары мен бастамалары

1

Әрбір баланың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру

Инклюзивті білім беру барлық балалардың қажеттіліктеріне назар аударуды, сондай-ақ олардың белсенді қатысуын қамтамасыз етеді.

2

Оқушылар мен мұғалімдердің бірлігі

Инклюзивті білім беру оқушылар мен мұғалімдердің өзара түсіністік пен адамгершілік қатынастарын нығайтуға бағытталған.

3

Білім беру мекемелерінің бейімделуі

Білім беру жүйесін барлық оқушылардың қажеттіліктеріне бейімдеу - инклюзивті білім берудің маңызды бастамасы.

Slide 3

Білім беру жүйесіндегі инклюзивтілік қалай қарастырылады?

Теңдік

Инклюзивті білім беру барлық оқушыларға тең мүмкіндік береді.

Қолжетімділік

Физикалық, сенсорлық және когнитивтік мүмкіндіктері шектеулі оқушылар үшін бейімделген ортаны қамтамасыз ету.

Саралау

Әр оқушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жеке тәсілдер қолдану.

Slide 4

Инклюзивті білім беруді дамытудың мемлекеттік саясаттағы орны

Заңнамалық базасы

Қазақстанда инклюзивті білім беруді дамытуға бағытталған заңдар қабылданған.

Мемлекеттік бағдарламалар

Инклюзивті білім беруді енгізу және көтермелеу бойынша арнайы мемлекеттік бағдарламалар іске асырылуда.

Қаржылық қолдау

Инклюзивті білім беруді дамыту үшін мемлекет қаржылық ресурстарды бөлуде. 2011 жылдың басында 4 млрд. 170 млн. теңге қаражат жұмсалды.

Институционалдық өзгерістер

Білім беру жүйесінде инклюзивтілікті енгізу мақсатында институционалдық өзгерістер жүргізілуде.

Slide 5

Мүмкіндігі шектеулі балалардың, мүгедек балалардың сапалы білім алуға тең құқылы болуы Қазақстан Республикасының Заңымен бекітілген.

Қазақстан Республикасында мүмкіндігі шектеулі балаларға білім берудегі нормативтік-құқықтық базасы:

ҚР «Білім туралы» Заңы, 2007 ж. ;

ҚР «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Заңы, 2002 ж. ;

ҚР «ҚР Балалардың құқықтары туралы» Заңы, 2002 ж. ;

2011-2020 жылдарға арналған ҚР Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы;

2011-2015 жылдарға арналған ҚР Білім және ғылым министрлігінің Стратегиялық жоспары;

2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» № 500 бұйрығы;

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2004 жылғы 26 қарашадағы «Стационарлық емдік-профилактикалық, оңалту және басқа да денсаулық сақтау ұйымдарында емдеу курсынан өтетін мүгедек балаларға арналған оқыту, мүгедек балаларды үйде оқытуда оқыту-тәрбелеуді ұйымдасты-руға ата-аналарға жәрдемдесу тәртібін реттеу туралы қағидаларды бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрлігінің № 974 бұйрығы.

Slide 6

Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудағы негізгі артықшылықтар

1

Әлеуметтік интеграция

Инклюзивті оқыту арқылы балалар бір-бірімен тиімді өзара әрекеттеседі және қоғамға бірге қатысады.

2

Жеке дамуды қолдау

Инклюзивті білім беру әр баланың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

3

Баламалы тәсілдер

Инклюзивті оқыту оқыту әдістерін әртараптандыруға ықпал етеді.

Slide 7

Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беруді дамытудың қазіргі жай-күйі

Инфрақұрылым

Білім беру ұйымдары инклюзивті оқытуға бейімделуде.

Педагогикалық кадрлар

Мұғалімдер инклюзивті оқытудың әдістерін меңгеруде.

Білім беру мазмұны

Оқу бағдарламалары мен материалдары әртараптандырылуда.

Ата-аналар мен қолдау

Ата-аналар мен жергілікті қауымдастықтар инклюзивті білімді дамытуға ықпал етуде.

Slide 8

Бала Құқықтары туралы Конвенция.

Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінде мүмкіндігі шектеулі балалар, мүгедек балалардың құқықтары.

Қазақстан Республикасының Президенті - Елбасы Н. Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтардағы «Әлеуметтік - экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының басты бағыты» Қазақстан халқына Жолдауында білім саласына түбегейлі өзгерістер жасауды міндеттеумен қатар, нәтижесі - Қазақстандағы адами капитал деңгейінің сапалы өсуін атап көрсетті.

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының (2012. 09. 01. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен) 8-бабы «Білім беру саласындағы мемлекеттік кепілдіктер» бөлімінде: «Мемлекет әлеуметтік көмекке мұқтаж Қазақстан Республикасы азаматтарын олардың білім алуы кезеңінде қаржылау шығыстарын толық немесе ішінара өтейді» делінген. Ал, әлеуметтік көмек көрсетілетін Қазақстан Республикасы азаматтарының санатында - даму мүмкіндіктері шектеулі балалар, мүгедектер және бала кезінен мүгедектер, мүгедек балалар да бар.

Сонымен қатар, Қазақстан Республикасының «Кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» 2002 жылғы 11 шілдедегі № 343-ІІ Заңында, Түпнұсқада макемтар балаларды әлеуметтiк, медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдаудың нысандары мен әдiстерiн айқындайды, дамуында кемiстiгi бар балаларға көмек көрсетудiң тиiмдi жүйесiн жасауға, оларды тәрбиелеу, оқыту, еңбекке және кәсiби даярлау iсiмен байланысты проблемаларды шешуге, балалар мүгедектiгiнiң алдын алуға бағытталған шараларды жүзеге асыру қарастырылған.

Slide 9

Инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері мен даму бағыттары

Қолжетімділікті қамтамасыз ету

Барлық балалардың білім алуына тең мүмкіндік беру.

Жеке бағдарламалар әзірлеу

Әр баланың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру процесін бейімдеу.

Қоғамдық қолдауды нығайту

Инклюзивті білім беруді жүзеге асыруда ата-аналар мен жергілікті қауымдастықтардың рөлін күшейту.

Slide 10

ПМПК - тің 2012 жылдың қаңтр айының 1-не берген мәліметтері бойынша республикамызда 149043 мүмкіндіктері шектеулі бала мен жасөспірім тіркелген.

Бүгінгі күні республикамыздағы арнайы ұйымдар жүйесінде 63 түзету және инклюзивті білім беру кабинеті, 129 психологиялық - педагогикалық түзету кабинеті, 20 оңалту орталығы және 479 логопедиялық пункт қызметтерін жүзеге асыруда.

Білім берудің арнайы (түзету) ұйымдарын арнайы құралдармен қамтамасыз ету 2011 жылы 40% бастап 60%-ға жетті (2010 жылы 25% бастап 40, 0% болды) .

2008 жылы наурыз айының 28-ндегі Қазақстан Республикасы Үкіметінің №296 қаулысына сәйкес кәсіби оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына техникалық және кәсіптік, орта білім беруден кейінгі және жоғары білім беру бойынша оқуға түсу барысында I, II топтағы мүгедек азаматтарға, жастайынан мүгедек, мүгедек балаларға мемлекеттік білім беру тапсырысынан жалпы санынан 0, 5 пайызда квота қарастырылады.

2011 жылдың басында Мемлекеттік бағдарлама шеңберінде үйде оқитын мүгедек- балалар, жеке білім алу марштрутынан табысты өту үшін, бағдарламалық- техникалық құралдармен жабдықтауға 4 млрд. 170 млн. теңге қаражат жұмсалды.


Ұқсас жұмыстар
Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері
Білім берудегі инклюзивті үрдісті басқару
Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім берудің даму тарихы
Инклюзивті білім берудің мазмұны
Конвенцияның негізгі мақсаты - максималды түрде баланың қызығушылығын сақтау
Психологиялық - педагогикалық қолдау көрсету
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Инклюзивті білім беру пәні, инклюзивті білім бері ерекшеліктері
Республикасындағы арнайы және инклюзвиті білім берудің жағдайы мен дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz