Сабақ мақсаттары Шығарманың өзге туындылармен салыстыра отырып құндылығына баға беру


Презентация қосу
БҰЛ БИ:
“Жеті жарғыны” құрастыруға қатысқан атақты 7 бидің
бірі
Руы Тобықты
Тобықтыға ғана емес, исі қазаққа қадірменді қарт баба,
қазақтың әйгілі төбе билері Төле, Қазыбек, Әйтекелерге,
"көмекей әулие" атанған Бұқар жырауға батасын берген.
Қалқаман—Мамыр дауы (қосымша “Қалқаман-Мамыр”)
кезінде бірін-бірі сүйген екі жас жазадан босатылсын
деген билік шығарады
Сабақ тақырыбы Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?»
Осы сабақта қол 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы
жеткізілетін оқу мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи
мақсаттары және көркемдік құндылығын бағалау;
Сабақ мақсаттары Шығарманың өзге туындылармен салыстыра
отырып құндылығына баға беру
Бағалау Шығарманы оқиды, түсінеді;
критерийлері Басқа өнер түрімен салыстырады;
Тарихи және көркемдік құныдылығына баға бере
алады.
1-тапсырма. Топқа бөлініп оқу. Оқушыларды төрт топқа
бөліп бүгін өтетін шығарманы түсініп оқуды тапсырамыз.
Болған соң оқушылар өзге оқушыларға оқылым түсінігін
айтып береді.
• 1-топ: Не арсыз, не ғайып, не даусыз
• 2-топ: жеті жетім
• 3-топ: жеті жоқ
• 4-топ: жеті қазына
Дескриптор:
• Топта бірлікте оқып, мазмұнын түсінеді;
• Өзге топтарға мазмұндайды.
2-тапсырма. Тек алғашқы 3 минутын
тыңдайды.
• Оқушылар Нұр-Мұқасанның «Не пайда?»
әнін тыңдап Әнет баба айтқан пікірмен
салыстырады, ВЕНН диаграммасына
салады. Формасы мен сөзіне талдау жасай
отырып көркемдігіне, екі заман, екі адамның
танымынан туған түсінігін салыстыра
отырып тарихи құндылығына баға береді.
3-тапсырма. Шығармашылық жұмыс.
• Қазіргі уақытта не арсыз? Не ғайып? Не
даусыз? Олардың саны үшеу ме, әлде көп пе?
• Өз нұсқаларыңызды ұсынып көріңіз.
Дескриптор:
• - Сұраққа қатысты өз нұсқаларын
дәлелдермен ұсынады.
• - нені білдім, нені үйрендім
• - нені толық түсінбедім
• - немен жұмысты жалғастыру қажет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz