Ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға арналған лекотекада коррекциялық және психологиялық-педагогикалық жаттығу жоспары (2022-2023 оқу жылы)


Slide 1

Сабақтың тақырыбы:

“Ерекше қажеттілігі бар балаларды

психологиялық қолдау

Түркістан облысы Ордабасы ауданы “Төрткүл” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

тренинг сабақ

2022 - 2023 оқу жылы

Slide 2

Ата - аналарды қолдау кабинеті.

Slide 3

Жер сатылады, фундамент құйылған, бағасы келісім бойынша.

Slide 4 Slide 5

Сабақтың мақсаты:

Ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға лекотека жағдайында коррекциялық көмек көрсету, көңіл күйін көтеру, балалардың икемділігін анықтап, қызығушылығын артыру.

Slide 6

Жоспар:

І. Кіріспе сөз

“Мен кіммін?” жаттығуы

ІІ. Негізгі бөлім

. Топ аттарын қорғау

“Меніңше . . . ” (постер қорғау)

Сурет арқылы өлең, ертегі құрастыру (слайммен жұмыс жасау)

“Сынық құмыра” бейнероликке өз ойларын айту.

ІІІ. Қорытынды

“Орманға саяхат” релаксацияға негізделген жаттығу

Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлемдер»

Slide 7

ЕРЕЖЕ

Тыныштық сақтау

Белсенді қатысу

Өзгенің пікірін мұқият тыңдау

Ойын ашық айту

Пікірді тұжырымдап жеткізу.

Ортада ынтымақтылықты сақтау.

Slide 8

“Мен кіммін” жаттығуы

Әріптестер алдымыздағы қағазды алып, ортасынан бүктеп, бүктелген жағынан ұстап қолымызбен қиып адам бейнесін жайсаймыз.

Басына өз есімдеріңізді жазыңыздар, оң қолына жақсы мінезіңіз, сол қолыңызға керісінше жағымсыз мінезіңіз, сол аяғыңызға ұнататын түсіңіз, оң аяғына жақсы көретін адамыңыз, ортасына алға қойған мақсатыңызды жазыңыздар. / оқып таныстыру/.

Slide 9

Бірінші топ - «Дизартрия» Екінші топ - «Тұтықпа»

“Меніңше . . . ” (постер қорғау)

Slide 10

Сурет арқылы өлең,

ертегі құрастыру

Slide 11

«Сынық құмыра"

бейнебаян

Slide 12

«Сынық құмыра»

бейнебаян

Slide 13

Өз ойларын ортаға салу

“Сүйіспеншілік”

Slide 14

Релаксациялық жаттығу

“Бәрі де өз қолыңда”

Денелеріңді бос ұстап, көздеріңді жұмып өздеріңе ыңғайлы поза ұстаныңдар. Терең демаламыз, қайта сыртқа шығарамыз. Аяқ, қолымыз босаңсыды. Қазір мен сіздерге мәтінді оқимын сіздер мұқият тыңдап, елестетуге тырысыңдар.

Ерте-ерте заманда, бір ескі шаһарда Ғұлама өмір сүріпті. Оның шәкірттері көп болыпты. Шәкірттерінің ішінде ең қабілеттісі, ақылдысы: «Ұстазыма жауап қайтара алмайтындай, қандай сұрақ қойсам екен?» - деп ойланыпты. Сөйтіп, ол гүл бағына барып, ең әдемі көбелекті ұстап алады. Оны алақанына жасырып, ұстазына барады. Көбелек болса, баланың алақанына жабысып алып, қытықтатуда. Соған қарамастан, бала ұстазына келіп:

Айтыңызшы, қай қолымда көбелек: тірі ме, өлі ме? - деп сұрақ қояды. Оның ойында: «Егер де, көбелек тірі десе, қолымдағы көбелекті мыжып өлтіре салармын, ал егер өлі десе, ұшыра салармын» - деп ойлайды.

Сонда ғұлама баланың қолына қарамастан:

«Бәрі де өз қолыңда» - деп жауап берген екен.

1, 2, 3 бойымызға күш жинап, жұдырығымызды түйіп, аяғымызды жинап, көзімізді ашамыз.

Талдау: Жаттығу барысында өзімізді қалай сезіндік?

Ғұламаның айтқандарымен келісезіздер ме?

Не себепті Ғұлама «Бәрі де өз қолыңда» - деп жауап берді деп ойлайсыздар?

Slide 15

Кері байланыс

Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлемдер» қатысушы қонақтарға беріледі, өз ойларын, пікірлерін білдіреді.

Slide 16

"Жүрек жылуы" жаттығуы

Әріптестерге жүрекшелер таратылады.

Сол жүрекшеге жақсы лебіздерін жазып, ұнаған адамына ұсыну.

Slide 17

Құрметті қатысушылар! Алған әсерлеріңізді білдіріңіздер!

Рахмет!

Өте жақсы

Жақсы

Slide 18

ынасы.

Slide 19 Slide 20
Ұқсас жұмыстар
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: принциптер, кезеңдері және жеке-дамыту бағдарламалары
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жалпы білім беру мектептерінде психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру және енгізу проблемалары
Интеграциялық оқытуда ерекше білім алу қажеттіліктері бар оқушыларға психолого-педагогикалық қолдау және критериалды бағалау
Ерекше қажеттіліктері бар балалардың сапалы білімін қамтамасыз етудегі психологиялық-педагогикалық қолдау: мектепішілік модельдер мен әдістемелер
Қазақстандағы инклюзивті білім беру: ерекше қажеттіліктері бар балаларды анықтау және психолого-педагогикалық сүйемелдеу
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы және инклюзивті білім беруді жүзеге асыру шарттары
Мүмкіндігі шектеулі балаларға педагогикалық-психологиялық қызметтің теориясы, тарихы және коррекциялық педагогика негіздері
Қазақстандағы мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беру: психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және арнайы білім беру жүйесі
2023-2024 оқу жылына арналған орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша әдістемелік нұсқау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz