Топ аттарын қорғау




Презентация қосу
Түркістан облысы
Ордабасы ауданы
“Төрткүл” жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

2022 – 2023 оқу жылы
Ата – аналарды
қолдау кабинеті.
Жер сатылады, фундамент құйылған,
бағасы келісім бойынша.
Ерекше білім алу қажеттіліктері бар
балаларға лекотека жағдайында
коррекциялық көмек көрсету, көңіл
күйін көтеру, балалардың икемділігін
анықтап, қызығушылығын артыру.
Жоспар:
І.Кіріспе сөз
•“Мен кіммін?” жаттығуы
ІІ. Негізгі бөлім
. Топ аттарын қорғау
• “Меніңше.......” (постер қорғау)
• Сурет арқылы өлең, ертегі
құрастыру (слайммен жұмыс жасау)
•“Сынық құмыра” бейнероликке өз
ойларын айту.
ІІІ. Қорытынды
• “Орманға саяхат” релаксацияға
негізделген жаттығу
•Кері байланыс: «Аяқталмаған
сөйлемдер»
•Тыныштық сақтау
•Белсенді қатысу
•Өзгенің пікірін мұқият тыңдау
•Ойын ашық айту
•Пікірді тұжырымдап жеткізу.
•Ортада ынтымақтылықты
сақтау.
Әріптестер алдымыздағы қағазды алып, ортасынан
бүктеп, бүктелген жағынан ұстап қолымызбен қиып адам
бейнесін жайсаймыз.
Басына өз есімдеріңізді жазыңыздар, оң қолына жақсы
мінезіңіз, сол қолыңызға керісінше жағымсыз мінезіңіз, сол
аяғыңызға ұнататын түсіңіз, оң аяғына жақсы көретін
адамыңыз, ортасына алға қойған мақсатыңызды
жазыңыздар. / оқып таныстыру/.
“Меніңше.......” (постер қорғау)

Бірінші топ - «Дизартрия»
Екінші топ - «Тұтықпа»
Денелеріңді бос ұстап, көздеріңді жұмып өздеріңе ыңғайлы поза ұстаныңдар.
Терең демаламыз, қайта сыртқа шығарамыз. Аяқ, қолымыз босаңсыды. Қазір мен
сіздерге мәтінді оқимын сіздер мұқият тыңдап, елестетуге тырысыңдар.
Ерте-ерте заманда, бір ескі шаһарда Ғұлама өмір сүріпті. Оның шәкірттері көп
болыпты. Шәкірттерінің ішінде ең қабілеттісі, ақылдысы: «Ұстазыма жауап
қайтара алмайтындай, қандай сұрақ қойсам екен?» - деп ойланыпты. Сөйтіп, ол
гүл бағына барып, ең әдемі көбелекті ұстап алады. Оны алақанына жасырып,
ұстазына барады. Көбелек болса, баланың алақанына жабысып алып,
қытықтатуда. Соған қарамастан, бала ұстазына келіп:
Айтыңызшы, қай қолымда көбелек: тірі ме, өлі ме? – деп сұрақ қояды. Оның
ойында: «Егер де, көбелек тірі десе, қолымдағы көбелекті мыжып өлтіре салармын,
ал егер өлі десе, ұшыра салармын» - деп ойлайды.
Сонда ғұлама баланың қолына қарамастан:
«Бәрі де өз қолыңда» - деп жауап берген екен.
1,2,3 бойымызға күш жинап, жұдырығымызды түйіп, аяғымызды жинап, көзімізді
ашамыз.
Талдау: Жаттығу барысында өзімізді қалай сезіндік?
Ғұламаның айтқандарымен келісезіздер ме?
Не себепті Ғұлама «Бәрі де өз қолыңда» - деп жауап берді деп ойлайсыздар?
Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлемдер»
қатысушы қонақтарға беріледі, өз ойларын,
пікірлерін білдіреді.
Әріптестерге жүрекшелер таратылады.
Сол жүрекшеге жақсы лебіздерін
жазып,ұнаған адамына ұсыну.
Құрметті қатысушылар!
Алған әсерлеріңізді білдіріңіздер!

Рахмет!

Өте жақсы Жақсы
ынас

Ұқсас жұмыстар
Пифагор теоремасы біздің өмірімізде
Сәулет ескерткіштері
Экономика және экология. 6 сынып
ПОЛИЭТИЛЕН ГАЗ
Қайнау температурасы
Алкагеста болатын заттың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция тендеулерін жазыңдар
Адам құқықтары тұжырымдамасы тарих және қазіргі заман
Химия ғажайыптары
Қысым қызықтары жайлы
Қысым қызықтары
Пәндер