Ғылыми зерттеудің негізгі ерекшеліктері




Презентация қосу
Ғылыми зерттеу
1-апта
1.ҒЗ түсінігі
2.ҒЗ тарихы
Жоспар 3.ҒЗ негізгі
ерекшеліктері
4.ҒЗ кезеңдері
5.Қорытынды

Ғылыми зерттеу – бұл
белгілі бір құбылысты,
процессті немесе
мәселені зерттеу
мақсатында жүйелі
түрде жүргізілетін
танымдық қызмет.
Ғылыми зерттеулер
ғылымның әртүрлі
салаларында
қолданылады яғни
физика, химия,
биология, әлеуметтану,
экономика және т.б.
Ғылыми зерттеу – бұл адамзат
тарихындағы табиғатты,
қоғамды және өзін тануға
деген ұмтылыстан пайда
болған үдеріс. Сондықтан оны
белгілі бір адам “ойлап тапты”
деп айту қиын. Алайда ғылыми
зерттеу жүйесі ретінде
қалыптасуына әртүрлі
кезеңдерде көптеген ойшылдар
мен ғалымдар үлес қосты.
• Аристотель (б.з.д. 384–322) –
табиғатты зерттеуде логика мен
бақылау әдістерін қолданған алғашқы
ғалымдардың бірі
• Пифагор, Евклид – математика
саласындағы зерттеулердің негізін
қалаған.
• Әл-Фараби, Ибн Сина (Авиценна), Әл-
Бируни сияқты ғалымдар философия,
Engaging the медицина, астрономия, математика
салаларында ғылыми зерттеу
audience әдістерін жетілдірді.
• Әл-Хорезми – алгоритмдерді енгізіп,
қазіргі математика мен информатика
негіздерін қалады.
• Галилео Галилей (1564–1642) –
эксперименттік зерттеудің және
бақылаудың маңызын көрсетті.
• Николай Коперник, Исаак Ньютон
сияқты ғалымдар жаңа әдістерді
енгізіп, физика, астрономия
салаларының дамуына жол ашты. 5
Ғылыми зерттеудің негізгі
ерекшеліктері:
1. Мақсаттылық: Ғылыми зерттеу нақты бір мәселені шешуге немесе
сұраққа жауап беруге бағытталады.

2. Жүйелілік: Зерттеу белгілі бір логикалық кезеңдерге сәйкес
жүргізіледі.

3. Дәлелділік: Нәтижелер нақты деректер мен дәлелдерге негізделеді.

4. Объективтілік: Зерттеушінің жеке көзқарастары мен болжамдары
нәтижеге әсер етпеуі керек.

5. Ғылыми әдіс: Бақылау, эксперимент, салыстыру, талдау, синтез
сияқты әдістер қолданылады.

Ғылыми зерттеудің кезеңдері:
1. Мәселені анықтау: Зерттеу мақсатын және негізгі сұрақтарын нақтылау.

2. Әдеби шолу: Мәселеге қатысты қолда бар ғылыми ақпаратты жинақтау.

3. Гипотеза құру: Зерттеудің болжамдарын анықтау.

4. Деректер жинау: Бақылау, эксперименттер немесе басқа тәсілдер арқылы
ақпарат жинау.

5. Талдау: Жиналған мәліметтерді өңдеу және зерттеу нәтижелерін талдау.

6. Қорытынды жасау: Гипотезаның дұрыс-бұрыстығын анықтау және жаңа
білім қалыптастыру.

Ғылыми зерттеу – бұл
әртүрлі кезеңдерде
көптеген ойшылдардың
еңбектерінің нәтижесінде

Қорытынд қалыптасқан жүйе. Оның
негізгі принциптері мен

ы
әдістері табиғатты,
қоғамды және адамды
түсінуге ұмтылған
философтардың,
ғалымдардың және
зерттеушілердің еңбегінің
арқасында пайда болды.

Ұқсас жұмыстар
Зерттеудің өзектілігі
Педагогика әдіснамасы
Сапалық зерттеудің негізгі әдістері
БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ОЛИМПИАДАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МӘНІ
Айнымалы шамаларды анықтау
Әлеуметтанулық зерттеу бағдарламасын құру
Педагогикалық тәжірибе
Педагогика әдіснамасының деңгейлері
Жаратылыстану ғылымдарының қалыптасуының ерекшеліктері
Жаратылыстану ғылымдарының ғылыми емес білімдерден ерекшелігі
Пәндер