Клиенттерге бағдарлану


Slide 1

Қызмет көрсету мәдениетті

Slide 2

Жоспар

• Кіріспе

• Қызмет көрсету мәдениетінің анықтамасы

• Қызмет көрсету мәдениетінің негізгі аспектілері

• Қызмет көрсету мәдениетінің деңгейіне әсер ететін факторлар

• Қорытынды

Slide 3

Қызмет көрсету мәдениеті

Slide 4 Slide 5

Қызмет көрсету деңгейі

Қызмет көрсету мәдениетінің деңгейі - бұл компанияның тұтынушыларға ұсынатын қызметінің сапасы мен тұтынушылардың қанағаттанушылық дәрежесін анықтайтын маңызды көрсеткіш. Бұл деңгей төмен немесе жоғары болуы мүмкін және ол компанияның ішкі және сыртқы факторларына байланысты қалыптасады.

Деңгейіне әсер ететін негізгі түсініктер:

1. Клиенттерге бағдарлану:

• Клиенттерге бағдарлану - қызмет көрсетудің басты мақсаты ретінде тұтынушылардың қанағаттанушылығын қою. Бұл компанияның әрбір қызметкері клиентке көмек көрсетуге, оның сұранысын қанағаттандыруға тырысуын білдіреді. Клиенттердің қажеттіліктерін терең түсіну және олардың тілектерін ескеру қызмет көрсету деңгейін жоғарылатады.

2. Қызмет көрсету сапасы:

• Сапалы қызмет - бұл тек өнім немесе қызметтің сапасына ғана емес, сонымен қатар клиентпен өзара қарым-қатынасқа, олардың сұраныстарына шұғыл жауап беруге негізделеді. Сапалы қызмет клиенттердің сенімін арттырады және олардың қайта оралуына себеп болады.

3. Тұрақтылық және сенімділік:

• Қызмет көрсету тұрақты және сенімді болуы тиіс. Тұтынушы кез келген уақытта бірдей деңгейде қызмет алатынына сенімді болғанда ғана қызмет көрсету деңгейі жоғары болып есептеледі.

4. Жеделдік және тиімділік:

• Қызмет көрсетудің жеделдігі мен тиімділігі де маңызды түсініктер болып табылады. Клиенттер тез және нақты қызмет алуды күтеді. Қызмет көрсету қаншалықты жедел болса, клиенттің қанағаттанушылығы соншалықты жоғары болады.

5. Инновация және бейімделу:

• Компанияның өзгерістерге және жаңа технологияларға бейімделуі қызмет көрсету деңгейін анықтайды. Қызмет көрсету процесіне енгізілген инновациялар (мысалы, онлайн қолдау қызметтері, жылдам төлем жүйелері) қызмет көрсету деңгейін арттыруға ықпал етеді.

6. Клиенттің күтуі және тәжірибесі:

• Клиенттердің күтуі - олардың қызмет көрсету сапасына қатысты алғашқы ойлары. Егер компания клиенттің күткенінен асып түссе, бұл қызмет көрсету деңгейін жоғарылатады. Клиенттің тәжірибесі қаншалықты жағымды болса, ол қызмет көрсету деңгейін солай жоғары бағалайды.

7. Мәдениет және қарым-қатынас стилі:

• Қызмет көрсету барысында қолданылатын тіл мен қарым-қатынас стилі клиенттерге тікелей әсер етеді. Мәдени ерекшеліктерді ескеру және дұрыс қарым-қатынас жасау қызмет көрсету деңгейінің маңызды көрсеткіші болып табылады.

Slide 6

Қызмет көрсету мәдениетінің деңгейіне әсер ететін факторлар

Тұтынушылармен байланыс: Персоналдың тұтынушылармен сыпайы және сыпайы тілдесуі, олардың сұраныстарына жедел жауап беруі.

Мотивация және қызметкерлерді қолдау: Қызметкерлердің жұмыс сапасын арттыруға ынталандыру шаралары, кәсіби өсу мүмкіндіктері.

Клиенттермен кері байланыс: Тұтынушылардың пікірлерін, шағымдарын ескеру және оларды шешуге әрекет ету.

Технологиялардың қолданылуы: Қызмет көрсетуде заманауи технологияларды пайдалану (мысалы, онлайн қызмет көрсету, төлем жүйелері) .

Қызмет көрсету стандарттары: Компанияның ішкі стандарттары мен ережелері қызмет көрсету сапасын қадағалап, сапаға жауапкершілікпен қарауды талап етеді.

Slide 7

Қызмет көрсету мәдениеттіне әсер ететін ішкі және сырқы факторлары .

Slide 8

Ішкі факторы

Персоналдың біліктілігі мен кәсіби дайындық деңгейі:

• Қызмет көрсету сапасының негізі - қызметкерлердің кәсіби деңгейі. Жұмысшылардың білім деңгейі, дағдылары және тәжірибесі олардың клиенттермен қалай қарым-қатынас жасайтынына әсер етеді.

Қызметкерлердің мотивациясы:

• Қызметкерлердің мотивациясы олардың клиенттерге қалай қызмет көрсететіндігіне тікелей әсер етеді. Жақсы ынталандыру жүйесі (сыйақы, мадақтау, кәсіби өсу мүмкіндіктері) қызметкерлердің жұмысына деген көзқарасын жақсартады.

Slide 9

Сыртқы факторлар

Slide 10

Қорытынды

• Қызмет көрсету мәдениеті - компанияның тұтынушылармен қарым-қатынасының негізі және бәсекелестік артықшылығы. Оның деңгейі қызмет көрсету сапасымен, тұтынушылардың қанағаттанушылығымен және компанияның жалпы беделімен тығыз байланысты.

• Қызмет көрсету мәдениетінің деңгейіне ішкі және сыртқы факторлар әсер етеді. Ішкі факторларға қызметкерлердің кәсіби біліктілігі, корпоративтік мәдениет, мотивация және басқару стилі жатады. Ал сыртқы факторлар нарықтағы бәсекелестік, тұтынушылардың сұраныстары, экономикалық жағдай және заңнамалық талаптар арқылы айқындалады.

• Қызмет көрсету деңгейін жоғарылату үшін компаниялар тұрақты даму, жаңа технологияларды енгізу, қызметкерлерді оқыту және тұтынушылармен тиімді байланыс орнату сияқты тәсілдерді қолдануы керек.

• Қызмет көрсету мәдениеті жоғары болған сайын тұтынушылардың сенімі артып, компанияның нарықтағы орны күшейеді. Сондықтан, компаниялар өз қызмет көрсету сапасын үнемі жетілдіріп отыруы маңызды.

Slide 11
Ұқсас жұмыстар
Жергілікті жерде картасыз бағдарлану
Компаспен бағдарлану
Banking мәні және ерекшелік тері
Гимнасшылардың күшін жетілдіру
Private Banking халықаралық тәжірибесі және оның ерекшеліктерін ескере отырып Қазақстанның практикасында қолдану мүмкіндігі
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министірлігі
Менеджмент жүйесіндегі бақылау
Салон аты
Туризмнің дамуындағы туристік инфрақұрылымның рөлі
Карта — Жер шарының бетін немесе оның бөліктерін белгілі бір картографиялық проекцияда жазықтыққа кішірейтіп және жинақтап бейнелеу. Қолданылу мақсатына қарай керекті мәліметтер көрсетіледі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz