Сендіру әдісі және оның формалары


Презентация қосу
ҚМҚК «Қарағанды жоғары гуманитарлық
колледжі»
3 бөлім. Сендіру әдісі және оның формалары
3.1-тақырып. Сендіру әдісі және оның тәрбие процесіндегі
рөл
Модуль /пән атауы: Жаңа педагогикалық
технологияларды қолдана отырып сабақтарды
жоспарлау және өткізу
ДӘРІС ЖОСПАРЫ:
● Сендіру әдісі дегеніміз не?
● Сендіру әдісінің тәрбие процесіндегі рөлі.
СЕНДІРУ әдісі дегеніміз не?
Сендіру – тәрбиеленушінің санасына жан-жақты әсер ету. Ол ұстаздар мен
тәрбиешілер, балалар ұжымы арқылы адамгершілік қасиеттерді, мінез-құлық
ережелерін түсіндіру жолымен іске асырылады
Сендіру түсінігінің жалпы екі мағынасы бар.
● Біріншіден, азаматтардың дүниетанымын, нақты көзқарасын білдіреді.
● Екіншіден, сендіру әдістері тәрбиеленушінің санасына, сезіміне жоспарлы
түрде әсер етеді.
Оқушыларды сендірудің формалары мен әдістері
Этикалық әңгімелер
1 тапсырма
Жұптық жұмыс. 10 минут
Нұрғалиев атындағы мектеп гимназия мен Ысқақовтың авторлық
мектебін салыстыру.
Венн диаграммасы арқылы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды
талдау.
2 тапсырма:
Топтастыру: Студенттерді 3 топқа бөлу.
1-топ: Инклюзивті білім беру ұйымының авторлары.
2-топ: Сарапшылар, эксперттер
3-топ: Мектеп-интернат авторлары.
4-топ: Сарапшылар, эксперттер.
1 және 3 топ берілген тақырыпта топ болып авторлық мектеп құрастырады.
Мектептің негізгі ерекшеліктерін атап, қорғап шығады.
1 және 4 топ мүшелері берілген мектеп түрлеріне қойылатын негізгі
талаптарды, сұрақтарды дайындайды және соңында авторлық мектептерді
бағалайды.
Тақырыпты бекіту:
1. Қ. Нұрғалиев атындағы мектептің негізгі ерекшелігі неде деп
ойлайсыздар?
2. Архимед мектебінің негізгі мақсаты қандай болды?
3. Мемлекеттік мектеппен жекеменшік мектептердің
айырмашылығы неде?
4. Технология ұғымы нені білдіреді?
5. Педагогикалық технологиялар қалай жіктеледі?
Рефлексия:
«Бестік» кері байланыс
Бас бармақ – мен үшін маңызды
және қызық
Сұқ саусақ – маған қиын болды
Ортаншы саусақ – маған жеткілікті
болмады
Төртінші саусақ – менің көңіл күйім
Бесінші саусақ – менің ұсынысым
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz