Көру мүшелерінің құрылысы


Slide 1

«Миға шабуыл» әдісі

Сезім мүшелерін ата?

Көру орталығы мен тері-бұлшық ет сезімталдығы үлкен ми сыңарларының қандай бөлімінде орналасқан?

Фоторецепторлар деген не?

Көздің қосымша бөліктері қандай?

Дальтонизим ұғымына сипаттама беріңдер?

Slide 2

Сабақтың тақырыбы:

Көру мүшелерінің құрылысы. Көрудің маңызы. Көру қызметінің бұзылуы. Көру гигиенасы. Зертханалық жұмыс «Көру жітілігі мен көру аймағының шегін зерттеу».

Сабақтың мақсаты:

8. 1. 7. 1 көруді қабылдаудың ерекшеліктерін зерттеу және көру гигиенасы ережесін сипаттау;

Slide 3

Ұжымдық жұмыс «4 сурет, 1 түйін». Берілген суретте қандай жануарлардың бейнесі көрсетілген? Қандай сезім мүшелерін көріп тұрсыз?

Slide 4

Топқа бөлу

1-топ Ақ қабық

2- топ Нұрлы қабық

3- топ Торлы қабық

Slide 5

Бейне материал арқылы жаңа тақырыпты ашу

https://youtu. be/aTgdRekJbrs

Slide 6 Slide 7 Slide 8

Шыны тәрізді дене

Көру жүйкесі

Склера немесе ақ қабат

Қасаң қабық

Тамырлы қабат

Торлы қабат

Нұрлы қабық

Қарашық

Көз бұршағы

Алдыңғы камера

Кірпік белдеушелері

Slide 9

Көру

нысан

Нысанның торлы қабаттағы бейнесі

Slide 10

Көздің құрылысы

Slide 11

МАҢЫЗЫ

Slide 12

Жеке жұмыс

«Кім білгір» әдісі

Мына суреттегі көз мүшелерін жазыңдар:

Slide 13

Мына суреттердегі көздердің жарықтың әсерінен көздің қарашығының өзгерістері бейнеленген. Сипаттама беріңдер.

Жұптық жұмыс

«Сен маған-мен саған»

Slide 14

Топтық жұмыс

Функциональдық сауаттылыққа арналған тапсырма

Азат анасынан тығылып ұялы телефонмен 4 сағат көлемінде ойын ойнайды. Ойын ойнау барысында Азат үзіліс жасаған жоқ, әрі телефонның жарық режімін реттемеген және көзбен телефон арасындағы арақашықтығын да сақтамаған. Ертеңгі күні Азат үйқыдан тұрған кезде көзінің ақ қабаты қызарғандығын анасы байқап, оны дәрігерге апарып көзінің көргіштігін тексертті.

Slide 15

1. Қалай ойлайсындар Азаттың көзі не үшін қызарды?

2. Егер Азат ойын ойнау барысында 5-10 минут үзіліс жасаған болса, көзінің ақ қабатының жағдайы қалай болар еді?

3. Азат көз бен телефон арақашығын сақтау үшін қандай арақашықтықта ұялы телефонды ұстау керек?

4. Дәрігер Азаттың көзінің көргіштігін тексеру үшін арнайы кестені қандай арақашықтықта орналастыру керек?

5. Азаттың көзінің зақымдағанын анықтаған жағдайда қандай шаралалар қолданар едің, көзінің емдік домына?

Slide 16

«Блиц-сұрақ» әдісі

4. 1. Көз бұршағының өз пішінін өзгерте алмауынан болатын ауру

A) глаукома

B) жақыннан көру

C) коньюктивит

D) қатаракта

E) астигматизм

4. 2. Көруді жақсарту үшін А дәруменін қабылдау себебі, ол-

А) көзді залалсыздандырады

В) көзге түс береді

С) көздің қозғалысын жақсартады

D) көру рецепторының құрамына кіреді

Е) көзге жарықты өткізеді

4. 3. Адамда көз түсінің әртүрлі болуына себепші көз бөлігі-

А) ақ қабат

В) қасаң қабық

С) нұрлы қабық

D) торлы қабат

Е) қантамырлы қабат

Slide 17

(Жұптық жұмыс) (і) Тапсырма 2 - «Инфографика». Көз құрылымдарын атаңыз:

1 - . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2-. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8-. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

4-. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

5- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

6- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Slide 18

Жеке жұмыс)  №11 зертханалық жұмыс. Көру қабілетін зерттеу

Жұмыс мақсаты: көру өткірлігі мен көру өрісін анықтауды үйрену.

Құрал-жабдықтар: көру өткірлігін анықтауға арналған кесте, ұзындығы 5 м-лік рулетка, нұсқар (указка (лазер), сантиметрлік таспа.

Жұмыс барысы

1. Кестені жарық жақсы түсетін жерге іліп қою керек. Егер жарық жеткіліксіз болса, оған қосымша электр шамымен жарық түсіріңдер.

2. Зерттелетін оқушыны кестеден 5 м қашықтықта орындыққа отырғызу керек. Оған бір көзін алақанымен немесе қалқанмен жабуды сұраңыз.

3. Зерттелетін оқушыға әріпті нұсқармен көрсетіп, атауды сұраңыз. Жоғары қатардан бастап ең төменгі қатарға түсіңіз.

4. Егер зерттелетін оқушы оныншы қатардағы әріптерді дұрыс атаса, демек, көру қабілеті қалыпты деп есептеледі.

5. Егер зерттелетін оқушы оныншы қатардағы әріптерді 5 м қашықтықтан ажырата алмаса, оған окулистке қаралу керек.

6. Көру өрісін анықтау үшін қолдарыңа картина алындар.

Жазбаша қорытынды жасаңдар.

- Көру өрісі қалыпты ма?

Slide 19

«Есіңде сақта» әдісі

Көздің көруді сақтау, мүмкіндік беретін ережелерін атаңдар.

Неге көзді оптикалық аспап деуге болады?

Slide 20

Кері байланыс

«Баспалдақ» әдісі.


Ұқсас жұмыстар
Тірі организм ретінде өсімдік мүшелерінің өзара байланысы өзара байланысы
Есту мүшелері
Көз - оптикалық жүйе
Сезім мүшелерінің жалпы мінездемесі және анализаторлар туралы ілім. Көру және иіс сезу ағзалары
Сенсорлық жүйелер
Көру мүшесі
Дәм сезу мүшесі
ЖҮЙКЕ ҰЛПАСЫ
Рецепторлы жасушалар және рецепцияның механизмдері
Неврологиядағы диагностика және емдеу әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz