Топтарға бөліну, топты қорғау



Тақырыбы:
“Ел болашағы - білімді ұрпақ”

Мақсаты:
Оқушылардың танымдық белсенділігі арттырып, өз пікірлерін тұжырымдап айтуға, еркін сөйлеуге, патриоттық тәрбие беру арқылы, кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар патриоттық тәрбие ала отырып, танымдық белсенділігі артып, өз пікірлерін тұжырымдай алатын, кітап оқуға деген қызығушылығы артып, өз ой пікірін еркін айта алатын жеке тұлға тәрбиеленеді.

Топқа бөлінеді (мозаикалар жинау арқылы, топтың атын қорғау)
“Бәйге” айналымы (сұрақ-жауап ауызша)
Мәнерлеп оқу
“Білгенге - маржан” (Мақал-мәтел, жұмбақтар)
“Жорға” айналымы (қазақ тілі, математика, қазақстан тарих)
“Рөлдік ойын” (сұхбат алу)
Рефлексия - “Күлте” әдісі
Бағалау (Топтар бір-бірін бағалайды)

Топтарға бөліну, топты қорғау

“Бәйге” айналамы
Әр бала бір сұраққа тез жауап береді (10 сұрақ беріледі, әр жауап 1 ұпай)
Топтар бағалау парағына белгілеп отырады

“Бәйге” айналымы (сұрақ-жауап) №1
Қазақтың тұңғыш ұшқыш ғарышкері:
ҚР - ның мемлекеттік рәміздерді ата
Күллі адам баласын қор қылатын үш нәрсе -
Жеті қазынаны ата
ҚР-ның тәуелсіздік алған күні
Балаларды қорғау күні
ҚР Президентінің “Болшаққа бағдар: рухани жаңғыру” жолдауында 4-басымдық не жайында айтылған.
Үш көзді ата
Қазақтың ұлттық ойындарын ата
Састобе ауылы әкімінің аты-жөні

“Бәйге” айналымы (сұрақ-жауап) №2
Қазақ даласында алғаш мектеп ашқан, қазақтың ұлы ағартушысы
ҚР мемлекеттік әнұранның авторлары
ҚР-ның Ата заңы қашан қабылданды?
Қазақтың үш бәйтерегі
Адамдардың қатынас құралы
Қазақтың атақты суретшісі
ҚР Президентінің “Болшаққа бағдар: рухани жаңғыру” жолдауында 1-басымдық не жайында айтылған.
Үш қуатты ата
Желтоқсан құрбандары
Түлкібас ауданы әкімінің аты-жөні

“Бәйге” айналымы (сұрақ-жауап) №3
Абайдың шын есімі
ҚР мемлекеттік елтаңбаның авторы
Бес қаруды ата
Қазақтың бес арысы кімдер
Абайдың шын есімі, қанша қара сөзі бар
Қазақстан Республикасының Ұлттық ақшасы -Теңге айналымға енді.
ҚР Президентінің “Болшаққа бағдар: рухани жаңғыру” жолдауында 3-басымдық не жайында айтылған.
Үш биді ата
22-қыркүйек қандай мереке?
ОҚО әкімінің аты-жөні

“Мәнерлеп оқу”
Әр топтан оқушылар кезекпен өлең- жолдарын мәнерлеп оқиды
Талантты оқушылардың өздері шығарған өлең - жолдары
Топтар бағалау парағына белгілеп отырады

“Білгенге - маржан” (Мақал-мәтел, жұмбақтар)
Қатесіз . . . - қаперсіз надан
Ақылдының қазынасы - білімі,
Ақымақтың қазынасы - . . .
3. Білімді әр нәрсенің байыбын айтады,
Білімсіз біреудің . . . айтады
4. . . . - тозбайтын тон,
Білім - таусылматын кен
5. Бір үйге көзсіз боп басыңды сұғасың,
Бұл үйден көреген болып шығасың

1. Білімдіге дүние - . . . ,
Білімсіздің күні қаріп
2. Жердің сәні - . . .
Ердің сәні - білім
3. Күш - білімде, . . . - кітапта
4. Өз біліміңді кісіден сұра,
. . . жоқ болса, кішіден сұра
5. Емес ол кітап та, дәптерде,
Жүреді бірақ та портфелде
Көрсетіп ондағы бағаңды
Қуантып қоясың ағаңды

. . . жақын болсаң, қолың жетер,
Залыммен жақын болсаң, басың кетер.
2. Жүз теңгең болғанша,
Жүз. . . болсын
3. Тіс жоқ өзінде,
Сөзі бар ісінде
4. . . . - елдің анасы
Ел - ердің анасы.
5. Көп әңгіме, өлеңім
Күнде ақыл беремін
Жақсы көрсе мені кім,
Мен де жақсы көремін

“Жорға” айналымы
1. Қазақ тілі, математика, қазақстан тарих пәндерінен сұрақтар ұяшықта жасырынып келеді.
2. Ұяшықты таңдау арқылы сұраққа дұрыс жауап берсе, ұяшықта жазылған ұпайды алады
3. Бағалау парақтарына топтар алған ұпай сандарын жазып отырады

Қазақ тілі
Тарих
Математика

10
20
30
40
10
20
30
40
10
20
30
40
Қазақ тілі
Тарих
Математика

20
30
40
10
20
30
40
10
20
30
40
Қазақ тілі
Тарих
Математика

Жылдың төрт мезгіліне
де өлең жазған ақын.
Абай Құнанбаев

30
40
10
20
30
40
10
20
30
40
Қазақ тілі
Тарих
Математика

Қазақ тілдің тіл байлығын,
сөз мағынасын
зерттейтін сала.
Лексика

40
10
20
30
40
10
20
30
40
Қазақ тілі
Тарих
Математика

Синоним мен антонимнің айырмашылығы қандай?

10
20
30
40
10
20
30
40
Қазақ тілі
Тарих
Математика

Әуес көріп жүгірген жас балалар
Беті - қолы домбығып үсік шалды.
Шидем мен тон қабаттап киген малшы,
Бет қарауға шыдамай теріс айналды. -
деген өлең шумақтары қай ақынның, қандай шығармасынан үзінді?
Абай Құнанбаев “Қыс”

20
30
40
10
20
30
40
Қазақ тілі
Тарих
Математика

Екі жарым таяқтың неше ұшы бар?
6 ұшы бар

30
40
10
20
30
40
Қазақ тілі
Тарих
Математика

Әсем поездің басынан есептегенде 7 - вагонға отырды. Әлкен поездің соңынан есептегенде 7 - вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған?
13 вагон бар

40
10
20
30
40
Қазақ тілі
Тарих
Математика

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz