Педагогикалық әдеп пен кәсіби жауапкершілік: құқықтар, міндеттер және практикалық жаттығулар


Slide 1 Slide 2

Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы 2007 жылы 27 шілде №319 51-бап. Педагог қызметкердің құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі педагогтік әдеп нормаларын сақтауға міндетті

Педагогтың өзінің алдына қойған жоғарғы талаптардың көрсеткіштері:

Әділ болу, балалардың бәрінің бірдей екендігін мойындау

Өз мінез-құлықтарына баға беру, өзін-өзі сынау

Өзін-өзі үзбей жетілдіріп тұру.

Slide 3

Педагогикалық әдеп:

тілдесу, қарым-қатынас жасау кезінде

сөйлесу икемділігінде

оқушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыра алу икемділігінде

өзін-өзі ұстай алу және талап ету икемділігінде

ескертужасаған кезде

баланың мінез-құлқына баға берген кезде

мадақтау және жазалай білу икемділігінде

дауыс ырғағында

Slide 4

Тренинг : «Амандасу»

Қатысушылар бір-бірін көңіл күйлерін сұрайды . Есімдерінің шығу тарихын әңгімелеп береді.

Slide 5

Арт-терапия

«Шеңбер бойынша сурет салу»

Нұсқау: ақ парақ пен түрлі түсті бояулар арқылы сурет саласыңыздар, жаймен музыка ойнап тұрады, музыка тоқтаған кезде сіздер өздеріңіз салып жатқан суретіңізді көршіңізге жалғайсыз. Осылайша өз суретіңіз қайта оралғанша шеңбер бойымен жалғаса береді. Өзің бастаған сурет өзіңе келгенде, өз суреттеріне қарай, тақырып беріп, талдау жұмысы жүргізіледі.

Slide 6

«Мен кіммін?» жаттығу.

Параққа «Мен кіммін?» деген сұраққа жауап жазыңыздар. Жауап шын болу керек. Соңында өзіндік презентация болады.

Қорытынды: Жауап 5-ге дейін болса, сіз әрдайым тығылып жүресіз, ашылмайсыз.

7 және одан жоғары болса, жоғары деңгей, өзіңіз туралы ойлайсыз және ұялмайсыз.

15-дан артық болса, өз-өзіңізді алдадыңыз.

Енді жазғандарымызды оқиық. Барлығы былай басталуы мүмкін: Мен мұғаліммін, мен анамын. Бұлар жалпы рөлдік биографиялық мінездемелер. Бұл барлығы әлеуметтік рөлдер. Жеке тұлғалығымыз қайда? Біз күнде мұғалімнің маскасын киеміз, ал негізінде біз барлығымыз өзімізді жақсы көретін тұлғамыз, өзімізге деген сүйіспеншілікпен сіздерді барлық әлем жақсы көреді. Сондықтан да әр адам жеке тұлға және барлықтарыңыздың бір қасиеттеріңіз бар және сол үшін өздеріңізді жақсы көресіздер.

Slide 7

ОЙ ТАСТАУ

Slide 8

«Менің бойымдағы сіздер білмейті қасиет . . . » атты ойын.

(Әр топтан мұғалімдер ортаға шығып өздерінің таң қалдыратын қасиеттерін ортаға салдады. Осылайша жаңадан келген жас мамандардың қабілеттерімен, өнерлерін тануға болады. )

Slide 9 Slide 10

1. Сіз сабақты слайд түрінде дайындап келдіңіз. Оны бір оқушы интерактивті тақтаны қосамын деп жүргенде бәрін өшіріп алады, не істер едіңіз?

Slide 11

2. Үй жұмысын тексеру үшін дәптер жинап алдыңыз. Бір оқушы дәптеріне сіздің суретіңізді салып мазақ етіп жазып қойған. Не істер едіңіз?

Slide 12

3. Бір оқушыға мықтап ұрысып алдыңыз. Ал ол үйіне барып апай басымнан ұрды деп арыз айтып, ата - анасын ертіп әкелді. Сіздің әрекетіңіз қандай?

Slide 13

4. Мектеп әкімшілігі Сіздің сабағыңызға қатысып, құжаттарыңызды тексерді. Қауіпсіздік құжаттары дайын емес. Сіз не істейсіз? Сіздің әрекетіңіз.

Slide 14

5. Мұғалім сабаққа кірген кезде, тақтадан өзінің суретін көреді. Балалардың ойынша мұғалім кінәлі оқушыны іздеп, сабақ өткізбейді. Не істеу керек?

Slide 15

6. Ата-аналар кеңесуге мұғалімге келді. Олардың 13 жасар қызы өте көп оқиды, үлгерімі жақсы, соңғы кезде қыз бен ата-ана арасында кейбір мәселелер туындап жүр. Ескертулерге қыз: - сендер мені жақсы көрмейсіңдер, үйден кетемін, - дейді. Ата-ана бұдан қорқып, қыздың барлық жағдайын жасайды. Ол жиі қайталанып жүр. Ата - анаға кеңес.

Slide 16

7. «Аманжол үнемі сабаққа ұқыпсыз келеді, шашы өскен, киімі үтіктелмеген, бірақ осы түріне қарамастан үнемі сабаққа дайындалып келуге тырысады. Оқушылар арасында ешқандай достары да жоқ, ешкіммен араласпай өз бетімен жүреді. » Сіздің іс-әрекетіңіз, қандай жұмыс түрлерін жүргізер едіңіз?

Slide 17

8. «Сіздің сыныбыңыздағы оқушының отбасылық жағдайына байланысты ата-аналарымен қарам-қатынасы өте төмен. Бәлкім сол себептен сіздің оқушыңыз үнемі үйіне бармай мектепте жүреді немесе көшеде қаңғыбастыққа салынады. Араласып жүретін ортасындағы оқушылар да лайықты емес. Ата-анасының тарапынан қажет етпейтіндей қатынас байқалады. » Сіздің іс-әрекетіңіз?

Slide 18 Slide 19

«Құпия дос» жаттығуы

Кез келген қатысушы әріптесіңізге, жақсы тілек жазыңыз.

Slide 20

Жас мамандарға психологиялық кеңес .

1. Есiңде болсын өзiң жалындай бiлсең, басқаның көңiлiн, ынта ықыласын оятасың.


Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық әдеп пен кәсіби жауапкершілік: теория, нормалар және практика
Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау: құқықтар, міндеттер және жауапкершілік
Еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау: қауптер, құқықтар, міндеттер және жауапкершілік
Педагогикалық әдеп: мұғалімнің кәсіби этикасы мен жауапкершілігі
Педагогикалық әдеп, мұғалімнің кәсіби мәдениеті және педагогикалық шеберлігі
Қазақстан Республикасындағы еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау: құқықтар, міндеттер және жауапкершілік
Сынып ұжымы: жауапкершілік пен әдеп
Фармацевтикалық қызметте кәсіби этика мен деонтология: принциптер, міндеттер және жауапкершілік
Коучинг пен педагогикалық рефлексия: түрлері, әдістері және практикалық жаттығулар
Педагогикалық әдеп пен мұғалім-оқушы психологиялық қарым-қатынасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz