Ата - анаға кеңес


Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы 2007 жылы 27
шілде №319
51-бап. Педагог қызметкердің құқықтары, міндеттері мен
жауапкершілігі
педагогтік әдеп нормаларын сақтауға міндетті
Педагогтың өзінің алдына қойған жоғарғы
талаптардың көрсеткіштері:
Әділ болу, балалардың бәрінің бірдей екендігін мойындау
Өз мінез-құлықтарына баға беру, өзін-өзі сынау
Өзін-өзі үзбей жетілдіріп тұру.
Педагогикалық әдеп:
тілдесу, қарым-қатынас жасау кезінде
сөйлесу икемділігінде
оқушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыра алу икемділігінде
өзін-өзі ұстай алу және талап ету икемділігінде
ескертужасаған кезде
баланың мінез-құлқына баға берген кезде
мадақтау және жазалай білу икемділігінде
дауыс ырғағында
Тренинг : «Амандасу»
Қатысушылар бір-бірін көңіл күйлерін
сұрайды . Есімдерінің шығу тарихын
әңгімелеп береді.
Арт-терапия
«Шеңбер бойынша сурет салу»
Нұсқау: ақ парақ пен түрлі түсті бояулар
арқылы сурет саласыңыздар, жаймен музыка
ойнап тұрады, музыка тоқтаған кезде сіздер
өздеріңіз салып жатқан суретіңізді көршіңізге
жалғайсыз. Осылайша өз суретіңіз қайта
оралғанша шеңбер бойымен жалғаса береді.
Өзің бастаған сурет өзіңе келгенде, өз
суреттеріне қарай, тақырып беріп, талдау
жұмысы жүргізіледі.
«Мен кіммін?» жаттығу.
Параққа «Мен кіммін?» деген сұраққа жауап жазыңыздар. Жауап шын болу
керек. Соңында өзіндік презентация болады.
Қорытынды: Жауап 5-ге дейін болса, сіз әрдайым тығылып жүресіз,
ашылмайсыз.
7 және одан жоғары болса, жоғары деңгей, өзіңіз туралы ойлайсыз және
ұялмайсыз.
15-дан артық болса, өз-өзіңізді алдадыңыз.
Енді жазғандарымызды оқиық. Барлығы былай басталуы мүмкін: Мен
мұғаліммін, мен анамын. Бұлар жалпы рөлдік биографиялық мінездемелер.
Бұл барлығы әлеуметтік рөлдер. Жеке тұлғалығымыз қайда? Біз күнде
мұғалімнің маскасын киеміз, ал негізінде біз барлығымыз өзімізді жақсы
көретін тұлғамыз, өзімізге деген сүйіспеншілікпен сіздерді барлық әлем
жақсы көреді. Сондықтан да әр адам жеке тұлға және барлықтарыңыздың
бір қасиеттеріңіз бар және сол үшін өздеріңізді жақсы көресіздер.
Ашық сабақтар
ОЙ ТАСТАУ
«Менің бойымдағы сіздер білмейті қасиет . . . . . .»
атты ойын.
(Әр топтан мұғалімдер ортаға шығып өздерінің таң
қалдыратын қасиеттерін ортаға салдады.
Осылайша жаңадан келген жас мамандардың
қабілеттерімен,өнерлерін тануға болады.)
1. Сіз сабақты слайд
түрінде дайындап
келдіңіз. Оны бір оқушы
интерактивті тақтаны
қосамын деп жүргенде
бәрін өшіріп алады, не
істер едіңіз?
2. Үй жұмысын тексеру
үшін дәптер жинап
алдыңыз. Бір оқушы
дәптеріне сіздің
суретіңізді салып мазақ
етіп жазып қойған. Не
істер едіңіз?
3. Бір оқушыға мықтап
ұрысып алдыңыз. Ал ол
үйіне барып апай
басымнан ұрды деп арыз
айтып, ата - анасын ертіп
әкелді. Сіздің әрекетіңіз
қандай?
4. Мектеп әкімшілігі
Сіздің сабағыңызға қатысып,
құжаттарыңызды тексерді.
Қауіпсіздік құжаттары
дайын емес. Сіз не істейсіз?
Сіздің әрекетіңіз.
5. Мұғалім сабаққа
кірген кезде, тақтадан
өзінің суретін көреді.
Балалардың ойынша
мұғалім кінәлі оқушыны
іздеп, сабақ өткізбейді. Не
істеу керек?
6. Ата-аналар кеңесуге
мұғалімге келді. Олардың 13 жасар
қызы өте көп оқиды, үлгерімі жақсы,
соңғы кезде қыз бен ата-ана
арасында кейбір мәселелер туындап
жүр. Ескертулерге қыз: - сендер мені
жақсы көрмейсіңдер, үйден кетемін, -
дейді. Ата-ана бұдан қорқып, қыздың
барлық жағдайын жасайды. Ол жиі
қайталанып жүр. Ата - анаға кеңес.
7. «Аманжол үнемі сабаққа ұқыпсыз
келеді, шашы өскен, киімі үтіктелмеген,
бірақ осы түріне қарамастан үнемі
сабаққа дайындалып келуге тырысады.
Оқушылар арасында ешқандай достары
да жоқ, ешкіммен араласпай өз бетімен
жүреді.» Сіздің іс-әрекетіңіз, қандай
жұмыс түрлерін жүргізер едіңіз?
8.«Сіздің сыныбыңыздағы
оқушының отбасылық жағдайына
байланысты ата-аналарымен қарам-
қатынасы өте төмен. Бәлкім сол
себептен сіздің оқушыңыз үнемі үйіне
бармай мектепте жүреді немесе көшеде
қаңғыбастыққа салынады. Араласып
жүретін ортасындағы оқушылар да
лайықты емес. Ата-анасының тарапынан
қажет етпейтіндей қатынас байқалады.»
Сіздің іс-әрекетіңіз?
«Құпия дос» жаттығуы
Кез келген қатысушы әріптесіңізге,
жақсы тілек жазыңыз.
Жас мамандарға психологиялық кеңес .
1.Есiңде болсын өзiң жалындай бiлсең,
басқаның көңiлiн, ынта ықыласын оятасың.
2. Мамандық талабына үйлесiмдi үлгi болуда
жеке басында кездесетiн кемшiлiк,
қателiктердi дер кезiнде мойындап, ешкiмге
жария етпестен уақытымен түзетуге бар
пейiлiңмен кiрiс. Нағыз зиялы адам өзiн-өзi
бақылай бiлуге мiндеттi .
3. Ұжымда азды-көптi абыройға ие болсаң
болдым, толдым демей, үздiксiз оқып,
iзденiп, өзiңдi тәрбиелеуден қол үзбегiн!.
Бала жайлы маржан ойлар.
Бала табиғаттың ғажайып құбылысы.
Ол-тұлға, өзінше бір әлем. Оны сол үшін де
сыйлауға болады.
Балаға бір жыл бойы қаталдық көрсеткеннен, бір
сағаттық мейірімділік көрсетсең, баланы осы
соңғысы тез түзетеді.
Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры оқушыға деген
құрмет сезімде жатыр.
Қарым-қатынас барысында бастамашыл болыңыз.
Қарым-қатынас кезінде әсіресе қыздарға көңіл бөліңіз. Олар
мейлінше нәзік, әрі эмоцияға жақын.
Балармен қарым-қатынас кезінде бір қалыпта ( тура жоспар
бойынша) әрекет жасаудан аулақ болыңыз.
Кейбір балаларға деген жеккөрішін сезімінен аулақ болып,
оны жеңе біліңіз.
Констурктивті бастамасыз жасалған жұмыс (тек қана сынау )
еш нәтиже бермейді.
Балаларға жиі күлімсіреңіз.
Балаларды жиі қолдап, мадақтап, мақтап отыруға тырысыңыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz