Мәселені қалыптастыру


САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
Мәселені қалыптастыру
8.3.1.1Python программалау тілінде тапсырма модельдерін
жасау
Барлық оқушы: Программалау кезінде мәселенің
қойылымын анықтау; Көпшілік оқушылар:
Программалауда мәселені дұрыс қойып программа
кодын жазу;
Кейбір оқушылар: Программа құрылымы үшін мәселені
қалыптасттырудың маңыздылығын тұжырымдайды.
Ұйымдастыру сәті
Амандасу.
Психологиялық ахуал
тудыру.
«Сөзсіз» әдісі.
«Топтасқан сандар»
әдісі
Оқушылар тірек сөздердің ретін
бұзбай әңгіме немесе мәтін
«Тірек сөздер» құрастырады. Мәтін құрастыру
әдісін кезінде логикалық ойлау іске
қосылады.
Цикл: for, while, else,
continue, break
«Миға шабуыл» әдісі
Циклдер жайлы не білесің?
Бұл ұғымның біздің өмірімізге
қандай байланысы бар?
Табиғатта және адам өмірінде
циклдердің маңызы қандай?
Мысалдар келтір.
Прогаммалау кезінде мәселенің
қойылу кезеңін дұрыс анықту,
тұжырымдау қаншалықты
маңызды? Есіңе түсір.
1-тапсырма
Математика, физика және
информатикада есептер шешу
кезеңдерін салыстырыңдар.
Ұқсастық және
айырмашылықтарын
анықтаңдар.
«Қарапайым есеп»
А, В сандары және олармен орындалуы керек
амалдың таңбасы берілген. Мысалы,
2-тапсырма
+,-,/,* . Берілген амал түріне қарап А , В сандарымен
осы амалдардың бірін орындайтын программа құр.
3 – жеке практикалық тапсырма
«Ағаш отырғызу»
Жыл сайын мектеп оқушылары көктемде
ағаш отырғызу жұмыстарына белсенді
араласады. Биылда 8-сынып оқушылары
N бригадаға бөлініп, ағаш отырғызу
жұмыстарына белсенді кірісті (1≤N≤20).
Әр бригаданың отырғызған ағаштарының
саны белгілі болса, ағаш отырғызуда
жеңімпаз бригаданың нөмерін
анықтайтын программа жаз.
4 – жеке практикалық тапсырма:
«Баскетбол ойыны»
Баскетбол ойыны 4 кезеңнен тұрады. Енгізу мәліметі
ретінде әр кезеңде командалар жинаған ұпай санын
көрсететін a және b бүтін сандары берілген (0 ≤ a,b ≤ 100).
Екі команда арасындағы ойынның нәтижесіне қарай ойын
жеңімпазын анықтайтын программа құраңдар. Ойын
нәтижесі ретінде «1 - komanda », «2 - komanda» немесе «ten
oyin» сөздері жауапқа беріледі
.
5-тапсырма - Математикадан
өздеріңе таныс есептердің бірін
таңдаңдар.
Таңдағандарың бойынша есеп
шешу кезеңдерін пайдаланып,
программа жобасын
құрастырып, оны ұсыныңдар.
Жобаға атау беріңдер.
6-тапсырма - «Крестиктер- нөлдіктер» әдісін қолдану
Ереже 1. 1-ші
команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.
2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.
3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші
команда сол квадратқа крестик қояды.
4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші
команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге
және сол квадратқа крестик қоюға
Сұрақтар:
1. Программалау ортасында берілген есепті орындау қандай кезеңдерден тұрады?
2. Жобаның компонентін таңдауда қандай мәселелерге назар аудару керек деп ойлайсыңдар?
3. Есептің тестін құрастыруда және тестілеу барысында қандай жағдайларды назарда ұстау керек?
4. Есептерді компьютерде шешеудің қандай өзіндік ерекшеліктерін атай аласыңдар? Мысалдар
келтіріңдер.
«Басбармақ» әдісі.
Үй жұмысы:
Назарларыңызға рақмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz