Ескендір поэмасы


Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:
А. Құнанбаев
"Ескендір" поэмасы
Үй тапсырмасы
Ыбырай мен Абай
• Жүргізуші: өлеңдерінің
Армысыздар ұқсастығы/
құрметті ұстаздар,
Абай Құнанбайұлының
оқушылар және бүгінгішығармашылығы
дебатқа
•Абайдың өмірі мен
қатысушылар! шығармашылығы
«Қазақ тілінің бүгінгі
•Өлеңі
қоғамдағы рөлі» атты дебатқа қош
•Абай аудармалары
келдіңіздер! Ортаға дебатқа
•Әндері
қатысушыларды шақырайық.
•Қарасөздері
•Поэмалары
Венн диаграммасы
Абай мен Ыбырай өлеңдерінің ұқсастығы
Ыбырай Абай
Алтынсарин Ұқсастығы Құнанбаев
• Міндеті:
• Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік
өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне
сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл
Нені білгім
Білетінім Білдім
мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру.Тіл
әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін
келеді
көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы
білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту,
білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін
саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
• Екі жақты позицияда білімгерлерді сөз
жарыстарына қатыстыру барысында оларды
объективті пікір алдындағы елжандылық,
принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу.
• Тақырыпқа байланысты әр түрлі материалдар,
фактілер,статистикалық мәліметтерді саралау
арқылы білім алушылардың танымдық –
эвристикалық қабілеттерін арттыру
Сабақтың эпиграфы
Қу жолдас болмас, әлі-ақ өтер,
Өз күлкіңе өзің қарқ болма бекер.
Ұятың мен арыңды малға сатып,
Ұятсыз иман жоқ түпке жетер.
• Міндеті:
Адамға тән қасиеттер
• Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік
өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне
сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл
Жақсы:
мәртебесін Жаман:
көтеруге, ат салыстыруға шақыру.Тіл
әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін
көрсететін
Талап нақыл сөздер, Жауыздық
мақал-мәтелдер арқылы
білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту,
Жігер туған халқының
білімгерлерді Қанағатсыздық
тілін қастерлейтін
саналы да парасатты азамат
Еңбекқорлық Ашу етіп тәрбиелу
• Екі жақты позицияда білімгерлерді
Отансүйгіш сөз
Тойымсыздық
жарыстарына қатыстыру барысында оларды
Адамгершілік
объективті Қызғаныш
пікір алдындағы елжандылық,
Мейірімділік
принципшілдік қасиеттергеЕрегісу
тәрбиелеу.
• Тақырыпқа
Ерлікбайланысты әрМақтаншақ
түрлі материалдар,
фактілер,статистикалық
Әділеттік мәліметтерді саралау
Өсек-өтірік
арқылы білім алушылардың танымдық –
Ар-намыс
эвристикалық қабілеттерін арттыру
Поэма дегеніміз не?
"Поэма" - грек сөзінен
шыққан, "туынды" деген
мағынаны береді, өлеңмен
жазылады
• Міндеті:
• Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік
өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне
Абай поэмалары:
сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл
мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру.Тіл
әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін
"Ескендір“,"Масғұт",
көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы
білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту,
білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін
саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
"Әзім әңгімесі"
• Екі жақты позицияда білімгерлерді сөз
жарыстарына қатыстыру барысында оларды
объективті пікір алдындағы елжандылық,
принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу.
• Тақырыпқа байланысты әр түрлі материалдар,
фактілер,статистикалық мәліметтерді саралау
арқылы білім алушылардың танымдық –
эвристикалық қабілеттерін арттыру
• Міндеті:
• Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік
өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне
сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл
"Ескендір“ поэмасы
мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру.Тіл
әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін
көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы
4 тармақты,
білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту,
білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін
саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
42 шумақтан
• Екі жақты позицияда білімгерлерді сөз
жарыстарына қатыстыру барысында оларды
объективті пікір алдындағы елжандылық,
принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу.
• Тақырыпқа байланысты әр түрлі материалдар,
тұрады.
фактілер,статистикалық мәліметтерді саралау
арқылы білім алушылардың танымдық –
эвристикалық қабілеттерін арттыру
Ескендір туралы түсірілген
фильмдер
1. «Alexander den Store», 1917, Швеция.
2. «Sikander» (Искандер), 1941,
3. «Alexander the Great» (Александр Великий), 1956,
4. «Alexander the Great», 1968, США - ТВ фильм.
5. «Megalexandros, О», 1980, Греция.
6. «In the Footsteps of Alexander the Great», 1998, США -
ТВ мини серии.
7. «Александр» (фильм, 2004)
8. «Alexander the Great», 2006, Италия.
9. «Александр Великий» (мультфильм).
Жоспар
• 1. Ескендірдің
Мақсаты: тегі, патшалығы,
Оқушыларды жорықтары
тілдің қадір-
2. Жорықтағы
қасиетін бұлаққа кездесуі
біліп, көркемдігін сезініп,сөз
Мақсаты:
3. Ескендірдің
құдіретін түсініп, оның бұйрығы
адам өмірінде
маңызын 4.Оқушыларды
Күзетшінің тілдің
ұғуға үйрету.сыйлығы
қадір-қасиетін
5. Аристотель біліп,
шешімі
көркемдігін
6. Ақын сезініп,сөз
өсиеті
құдіретін түсініп, оның
адам өмірінде
маңызын ұғуға үйрету.
Түсіндірме сөздік
1. Хакім - ғалым
• Мақсаты: Оқушыларды тілдің қадір-
2. Данышпан - оқымысты
қасиетін біліп, көркемдігін сезініп,сөз
3. Иман - дін, Алланы мойындау
Мақсаты:
құдіретін түсініп, оның адам өмірінде
4. Ғибрат - үлгі
маңызын ұғуға үйрету. тілдің
Оқушыларды
5. Нәпсі - құмарлық
қадір-қасиетін біліп,
6. Араны - көз тоймау
көркемдігін сезініп,сөз
құдіретін түсініп, оның
адам өмірінде
маңызын ұғуға үйрету.
• Міндеті:
• Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік
өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне
1-топ: «Суреттеңіз»
сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл
мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру.Тіл
әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін
көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы
Поэмадағы Ескендір бейнесін
білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту,
білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін
саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
суреттеңіздер.
• Екі жақты позицияда білімгерлерді сөз
жарыстарына қатыстыру барысында оларды
объективті пікір алдындағы елжандылық,
принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу.
• Тақырыпқа байланысты әр түрлі материалдар,
фактілер,статистикалық мәліметтерді саралау
арқылы білім алушылардың танымдық –
эвристикалық қабілеттерін арттыру
• Міндеті:
• Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік
өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне
2-топ «Салыстырыңыз»
сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл
мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру.Тіл
әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін
көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы
білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту,
Абайдың «Ескендір»
білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін
саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
поэмасы мен
• Екі жақты позицияда білімгерлерді сөз
жарыстарына қатыстыру барысында оларды
қарасөзін салыстыру
объективті пікір алдындағы елжандылық,
принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу.
• Тақырыпқа байланысты әр түрлі материалдар,
фактілер,статистикалық мәліметтерді саралау
арқылы білім алушылардың танымдық –
эвристикалық қабілеттерін арттыру
«Талдаңыз»
«Ескендір» поэмасына талдау жасау.
Авторы: Абай Құнанбаев
Шығарманың аты: «Ескендір» поэмасы
Тақырыбы: Адамгершілік, қанағат тұту,
даналық.
Идеясы: Қанағат пен жауыздықты
әшкерелеу, әділет пен даналықты дәріптеу.
Жанры: эпикалық (поэма)
Ұйқас:қара өлең (ааба)
Шумақ: 42
Тармақ:4
Буын:11, 12
Бунақ:3
«Екі түрлі түсіндірме күнделігі» стратегиясы.
Мәтіннен үзінді Ой-тұжырым мазмұнға
сәйкес мақал- мәтел
Долдықпен хан Ескендір ашуланды,
Ашуланып қақпаға жетіп барды.
Қанша алтынды күміспен салсадағы,
Бір кішкентай сүйекті аудармады
Жақсы болсаң жарықты кім көрмейді ,
Өз бағаңды өзіңнен кім сұрайды
Қарның тойса, қайғырма мақтан үшін,
Толмас көзің толар деп қайғы жеме
«Қанағат - қарын тойғызар, қанағатсыздық
жалғыз атты сойғызар» тақырыбына
3 минуттық эссе жазу (7-8 сөйлем):
•не ұқтым,
•өзіме ұнаған жерлері,
•несімен ұнады,
•қандай қорытындыға келдім,
•өз ойларым,
•нені әлі де білгім келеді
Ақылсыз өзін мақтап былжырайды,
Бойыңа өлшеп сөйлесең, нең құрайды?
Жақсы болсаң, жарықты кім
көрмейді,
Өз бағаңды өзіңнен кім сұрайды?!
"Абай әрқашан біздің ұлттық
ұранымыз болуы тиіс, Абайды
таныту арқылы біз
Қазақстанды әлемге
танытамыз"
Н. Назарбаев
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz