Ескендір поэмасы



Сабақтың тақырыбы:
А. Құнанбаев
"Ескендір" поэмасы

Жүргізуші: Армысыздар құрметті ұстаздар, оқушылар және бүгінгі дебатқа қатысушылар! «Қазақ тілінің бүгінгі қоғамдағы рөлі» атты дебатқа қош келдіңіздер! Ортаға дебатқа қатысушыларды шақырайық.
Үй тапсырмасы
Ыбырай мен Абай өлеңдерінің ұқсастығы/
Абай Құнанбайұлының шығармашылығы
Абайдың өмірі мен шығармашылығы
Өлеңі
Абай аудармалары
Әндері
Қарасөздері
Поэмалары

Ыбырай Алтынсарин
Абай Құнанбаев
Ұқсастығы
Венн диаграммасы
Абай мен Ыбырай өлеңдерінің ұқсастығы

Міндеті:
Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру. Тіл әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту, білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
Екі жақты позицияда білімгерлерді сөз жарыстарына қатыстыру барысында оларды объективті пікір алдындағы елжандылық, принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу.
Тақырыпқа байланысты әр түрлі материалдар, фактілер, статистикалық мәліметтерді саралау арқылы білім алушылардың танымдық - эвристикалық қабілеттерін арттыру
Білетінім
Білдім
Нені білгім келеді

Сабақтың эпиграфы
Қу жолдас болмас, әлі-ақ өтер,
Өз күлкіңе өзің қарқ болма бекер.
Ұятың мен арыңды малға сатып,
Ұятсыз иман жоқ түпке жетер.

Міндеті:
Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру. Тіл әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту, білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
Екі жақты позицияда білімгерлерді сөз жарыстарына қатыстыру барысында оларды объективті пікір алдындағы елжандылық, принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу.
Тақырыпқа байланысты әр түрлі материалдар, фактілер, статистикалық мәліметтерді саралау арқылы білім алушылардың танымдық - эвристикалық қабілеттерін арттыру
Адамға тән қасиеттер
Жақсы:
Жаман:
Талап
Жігер
Еңбекқорлық
Отансүйгіш
Адамгершілік
Мейірімділік
Ерлік
Әділеттік
Ар-намыс
Жауыздық
Қанағатсыздық
Ашу
Тойымсыздық
Қызғаныш
Ерегісу
Мақтаншақ
Өсек-өтірік

Поэма дегеніміз не?
"Поэма" - грек сөзінен шыққан, "туынды" деген мағынаны береді, өлеңмен жазылады

Міндеті:
Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру. Тіл әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту, білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
Екі жақты позицияда білімгерлерді сөз жарыстарына қатыстыру барысында оларды объективті пікір алдындағы елжандылық, принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу.
Тақырыпқа байланысты әр түрлі материалдар, фактілер, статистикалық мәліметтерді саралау арқылы білім алушылардың танымдық - эвристикалық қабілеттерін арттыру
Абай поэмалары:
"Ескендір“, "Масғұт",
"Әзім әңгімесі"

Міндеті:
Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру. Тіл әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту, білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
Екі жақты позицияда білімгерлерді сөз жарыстарына қатыстыру барысында оларды объективті пікір алдындағы елжандылық, принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу.
Тақырыпқа байланысты әр түрлі материалдар, фактілер, статистикалық мәліметтерді саралау арқылы білім алушылардың танымдық - эвристикалық қабілеттерін арттыру
"Ескендір“ поэмасы
4 тармақты,
42 шумақтан
тұрады.

Ескендір туралы түсірілген фильмдер
1. «Alexander den Store», 1917, Швеция. 2. «Sikander» (Искандер), 1941, 3. «Alexander the Great» (Александр Великий), 1956,
4. «Alexander the Great», 1968, США - ТВ фильм.
5. «Megalexandros, О», 1980, Греция. 6. «In the Footsteps of Alexander the Great», 1998, США - ТВ мини серии.
7. «Александр» (фильм, 2004) 8. «Alexander the Great», 2006, Италия.
9. «Александр Великий» (мультфильм) .

Мақсаты: Оқушыларды тілдің қадір-қасиетін біліп, көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өмірінде маңызын ұғуға үйрету.
Мақсаты: Оқушыларды тілдің қадір-қасиетін біліп, көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өмірінде маңызын ұғуға үйрету.
Жоспар
1. Ескендірдің тегі, патшалығы, жорықтары 2. Жорықтағы бұлаққа кездесуі 3. Ескендірдің бұйрығы 4. Күзетшінің сыйлығы 5. Аристотель шешімі 6. Ақын өсиеті

Мақсаты: Оқушыларды тілдің қадір-қасиетін біліп, көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өмірінде маңызын ұғуға үйрету.
Мақсаты: Оқушыларды тілдің қадір-қасиетін біліп, көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өмірінде маңызын ұғуға үйрету.
Түсіндірме сөздік 1. Хакім - ғалым 2. Данышпан - оқымысты 3. Иман - дін, Алланы мойындау 4. Ғибрат - үлгі 5. Нәпсі - құмарлық 6. Араны - көз тоймау

Міндеті:
Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру. Тіл әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту, білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
Екі жақты позицияда білімгерлерді сөз жарыстарына қатыстыру барысында оларды объективті пікір алдындағы елжандылық, принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу.
Тақырыпқа байланысты әр түрлі материалдар, фактілер, статистикалық мәліметтерді саралау арқылы білім алушылардың танымдық - эвристикалық қабілеттерін арттыру
1-топ: «Суреттеңіз»
Поэмадағы Ескендір бейнесін суреттеңіздер.

Міндеті:
Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне сүйспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге, ат салыстыруға шақыру. Тіл әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы білімгер дуниетанымын, ой өрісін дамыту, білімгерлерді туған халқының тілін қастерлейтін саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz