Мақсатты анықтау


Slide 1

21-ғасыр педагогикасы мектеп табалдырығында ақпараттық-әдістемелік дайджест А. А. Жайтапова, Г. А. Рудик Е. В. Белошниченко, А. С. Сатывалдиева Алматы қ 2012 ж Алматы, 2009

Slide 2

Мақсатты анықтау Мақсат-оқу жылының соңында барлық оқушылар «жүзіп жетуге» тиісті соңғы нәтиже (нысаналы айлақ) . Мақсатқа жетудің қалай өлшенетініне ерекше көңіл аудару қажет- мұнда, ал бір жағынан, жалаң декларацияға жоламау керек, екінші жағынан, міндеттермен (яғни, мақсатқа жетуге әкелетін іс-әрекеттермен) шатыстырмаған жөн.

Мақсат\мақсаттар

Мақсат көрсеткіштері

анықтама

Нақты

қол жетерлік

өлшенетін

Slide 3

Инновациялық жобаны әзірлеу алгоритмі

Slide 4

Оқыту кезеңі

Инновациялық жобадағы үздіксіз білім беру формальді, көпшілік, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға бағдарланған, мақсатты ұстанымдары бойынша жобамен сыйысымды, андрагогикалық болуға тиіс және Колб бойынша ілімнің барлық төрт циклын қамтуы керек.

Мұндай оқыту мұғалімге абстракциядан нақтылыққа және рефлексиядан іс-әрекетке дейінгі жолды өтуге мүмкіндік береді

Slide 5

Ересектерді оқыту (үздіксіз білім беру)

Жастарды оқыту (үздіксіз білім беру)

Ең алдымен ерекше тән проблемаларға ден қояды.

Ортақ проблемаларға ден қояды.

Оқыту оқып жүрген адамға, адам баласына, оның өмірлік қажеттіліктеріне, оның бүгінгі практикалық іс-әрекетіне бағдарланған.

Оқыту алдыңғы буынның тәжірибесін меңгеруге, кітаптарға, олардың мазмұнына, алдыңғы буын игерген білідер мен іскерліктерді жинақтауға бағдарланған.

Оқыту бағдарламасы оқып жүрген адамның қажеттіліктері мен қызығушылықтарына қарай құрылады.

Оқыту алдын-ала белгіленген бағдарламаға бағынуға құрылады.

Өз тәжірибесінің негізінде оқиды, оны жаңа ақпаратпен салыстырады, және сол арқылы өз тәжірибесін толықтырады.

Тәжірибені байыту басқалардың тәжірибесін үйрену арқылы жүреді.

Іс жүзінде өзіне қолдануға қажеттіні меңгереді.

Сабақтарда нені естіп, не туралы оқыса, соларды меңгереді.

Slide 6

Басты назар өзінің кәсіби біліктілігін, өзінің азаматтық сана-сезімі мен мәртебесін көтеруге, еңбек және әлеуметтік қызмет ету жағдайларын жақсартуға, өз мүдделерін(өз балаларының тәрбиешісі, спортты, табиғатты, техниканы, бақша күтімін т. б. сүйетін әуесқой ретінде) қанағаттандыруға, бос уақытын неғұрлым мәнді ұйымдастыруға және т. б. аударылады.

Басты назар оқу жетістігіне, бағаларға, сынақтар мен емтихандарды тапсыруға даярлығына аударылады.

Ол шынай өмірмен, өзінің қазіргі өмірімен және таяудағы перспективаларымен тығыз байланыстыларды ерекше ынтамен зерделейді.

Мектеп берген білім өткенге сүйенеді және олрады пайдалану керек кезге қарай едәуір дәрежеде ескіреді, ал осы құбылысты түйсіну оқуға деген қызығушылықты төмендетеді.

Оқу материалының өзін қызықтыратын тұстарына ерекше назар аударып, терең зерттейді. Бұл салалар бойынша өз зерттеулерін оған ұсынылған оқу материалының шегінен тыс кеңейте алады.

Зейін бағдарлама және мұғалім белгілеген білім аясымен шектеледі.

Slide 7

Жаңа ақпарат саласында мұғалім ересек үшін кеңесші және гид орнында жүреді, ол көтермелейді және кемшіліктерін әдеппен түзейді, өз бетінше меңгеру үшін ақпараттың жаңа көздерін нұсқайды және ұсынады

Жаңа ақпараттың дереккөзі мұғалімнің өзі болып саналады, ол оны таратады және оны тануды да өзі реттейді.

Мұғалім оқушыға қажетті және меңгерімді білім көлемін береді. Осы көлемді оқушының мүмкіндіктерімен және қажеттіліктерімен салыстырады

Мұғалім алдын-ала бағдарламамен белгіленген блім көзін береді.

Өз тәжірибесі ең жоғары беделге ие болады, мұғалім мен кітаптар, жаңа ақпарат осы тұрғыдан бағаланады.

Оқытуда мұғалім мен кітаптар априорлық беделге ие.

Slide 8

Алған білімді өз ісінде бірден пайдаға асырсын деген мақсатпен оқытылады.

Оқытудан жинаған білім байлығын келешекте пайдалану көзделеді.

Оқу мен оқу ақпаратын меңгерудің тиімділігі оның тігінен (мұғалімнен оқушыға) және көлденеңінен (пікірсайыстарда басқа оқушылармен кеңінен пікір алмасу) арқылы арттырылады.

Оқу ақпаратының негізгі ағымы тік бағытпен беріледі.

Кері байланыс сабақтарда оқу белсенділігін дамыту арқылы жүзеге асырылады.

Кері байланыс қадағалаушы (сұрау, бағалар) немесе кезеңді бақылау(бақылаулар, сынақтар, емтихандар) арқылы жүзеге асырылады.

Оқыту кезіндегі оқу белсенділігі әлеуметтік

- түрлендіруші болып табылады.

Оқу белсенділігі оқытудың өзіндік мақсаты реінде болады.

Slide 9

Бағаларға бағдарланбаған, олар жанама рөлде, басты зейін оқудың пайдалылығына бағытталған.

Бағаларға бағдарланған, басты зейін жақсы бағалар алуға бағытталған.

Оқыту барысында оқу бағдарламасы объективті (мысалы, сырттан жаңа ақпарат түсуі) және субъективті (тыңдаушының талаптарының, мүмкіндіктерінің, қызығушылықтарының өзгеруі) себептерге байланысты қысқаруы да, кеңеюі де, өзгеруі де мүмкін.

Оқыту барысында оқу бағдарламасы өзгермейді.

Оқу бағдарламасы оқушының қажеттіліктерін, оқу орнының мүмкіндіктерін және осы бейінде оқытудың әлеуметтік-экономикалық міндеттерін ұштастыра таңдалады.

Оқу бағдарламасын білім беруді басқару мекемелері береді және оны мұғалім осы шеңберде жүзеге асырады.

Slide 10

Жобалау кезеңі

Slide 11

Көрсетілім кезеңі ашық сабақтар, шеберлік сыныптары және т. б.

Slide 12

Қорытындылау кезеңі

Slide 13

Педагогикалық менеджмент деңгейі

мектеп пәніне және оқытудың жаппай фронтальдық)

әдісіне негізделіп құрылған бұйыру-әкімшілік педагогикасы;

сабақта педагогтың гностикалық функциясының басым болуы;

сабақтың оқушыларда білім қалыптастыруға бағытталған мақсаттары;

мазмұн негізінде мақсаттарды жобалау;

сабақтың «орташа» оқушыға бағдарлануы;

мектеп бағасын «минустық» шкала бойынша пайдалану (эталон-«5» бағасы) ;

оқу тапсырмаларының оқу техникасын баяндамай жобалануы;

репродуктивті білімдерді қалыптастыруға бағытталған белсенді әдістерді пайдалану.

Slide 14

Қазіргі сабақта нені оқыту керек?

Педагогикалық қызмет - өз уақытының экономикалық, саяси, адамгершілік және

эстетикалық мақсаттарына сәйкес өскелең ұрпақты өз бетінше қызмет етуге дайындауға саналы түрде бағыттаған ересек адамдардың қоғамдық-пайдалы қызметінің ерекше түрі.

Slide 15

Қазіргі сабақ бес проекцияда:

Slide 16

Қазіргі және дәстүрлі сабақ (салыстырмалы талдау)

Бәрін үйренуге болады

Бәрін үйретуге болады

Белсенді қызмет орталығы оқушы

Белсенді қызмет орталығы мұғалім

Оқушы белсенді қадағалаушы

Оқушы пассивті қадағалаушы

Оқушы тер төгіп жұмыс істейді

Мұғалім тер төгіп жұмыс істейді

Мұғалім тиісті материалды оқушының қабылдау ерекшеліктеріне бейімдей біледі, пәнді өзіндік заттан оқушыға арналған затқа айналдыра алады. Пәнді өмірлік маңызды біліктерді қалыптастыру үшін пайдалана біледі.

Мұғалім пәнін меңгерген.

Оқыту процесі орталықтандырылған емес

Сабақта мұғалім білімді жеткізуші.

Slide 17

Мұғалім-ұйымдастырушы, жоспарлаушы, режиссер және бірге қатысушы. Оқу деп аталатын пьесаның басты әрекет етуші тұлғасы-оқушы.

Сабақ- моноспектакль, мұғалім осы спектакльдің режиссері әрі орындаушысы. Мұғалімнің функциясы-білім беру.

Мұғалім -сабақтың менеджері. Мұғалімнің функциясы-процесті оқушының білімді алуға мүмкіндігі болатындай етіп ұйымдастыру.

Сабақтың құрылымы қалыптасқан.

Мұғалім педагогика мен психология білімдерін меңгерген.

Мұғалім оқу материалын құрылымдау іскерлігін меңгерген.

Сабақ жақсы өтті-бұл әрбір оқушы өзінің интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттері шегінде барынша әрекет етіп, өзі үшін пайдалы әрі маңызды бірдеңе алғанда.


Ұқсас жұмыстар
Екіншілік профилактика
Медициналық қарау
ҰЙЫМДАСТЫРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ
Кәсіпкерлік қызметті жоспарлау қойылған мақсаттарға жету мақсатында әсер ету
Эдвин Саузер жасаған ДНҚ анықтау әдістемесі
БАСҚАРУ ПРОЦЕСІНІҢ МАҚСАТЫ
Маркетинг тік зерттеулер
Менеджменттің мәні, әдістері мен функциялары
САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚҰРЫЛЫМДАУ, ОҚУ МАҚСАТЫН ҚОЮ
Мақсатты аудитория
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz