Денсаулық – адам организмінің қалыпты жағдайы

Жоспар:
 Денсаулық . адам организмінің қалыпты жағдайы
 Рационалды тамақтану бойынша ұсыныстар
 Тамақтанудағы 10 қателік
 Қорытынды
        
        Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
РЕФЕРАТ

Орындаған:МС-11 топ студенті Салауат Б.Ғ.
Тексерген:аға оқытушы Мурзагалиев Д.К.
Орал - 2011 ... ... - адам ... қалыпты жағдайы
* Рационалды тамақтану бойынша ұсыныстар
* Тамақтанудағы 10 қателік
* Қорытынды
Денсаулық - адам организмінің қалыпты жағдайы.
Адамның ... ... ... туа ... және жүре пайда болған сырқат белгілеріне қарап) және әлеуметтік факторларды ескере отырып, кешенді ... ... ... жеке адамның денсаулығы және жалпы халықтың денсаулығы деп бөледі. Жеке адамның денсаулығын, яғни оның ... ... ... ... ... ... ... жынысына, жасына, сондай-ақ климаттық және географиялық жағдайларына байланыстыра отырып анықтайды.
Ал ... ... ... санитарлық-статистикалық кешенді көрсеткіштермен, яғни халықтың өсімі, өлуі, балалар өлімі, әр ... ... ... ... ... өсіп ... ... жасы, т.б. факторлар арқылы анықталады. Жалпы халықтың денсаулығының қалыпты болуы - жеке ... ай ... ... ... ... жұмыс уақытының ұзақтығына, еңбек және тұрмыс жағдайларына, ... ... ... ... ... даму барысына, елдің жалпы санитарлық жағдайына тікелей байланысты. Адам денсаулығының мән-маңызына қазақ халқы ежелден көп көңіл бөлген; ... ... ... ... ұстауға, тазалық сақтауға, дұрыс тамақтануға да өте қатты мән берген. Қазақ халқының , , ... ... адам ... ... терең тәрбиелік және философиялық маңызын осы күнге дейін жойған жоқ.
демекші, дұрыс тамақтану режимін сақтау асқазан-ішек жолдарының әртүрлі ауруларынан, зат ... ... ... және осы секілді көптеген дерттерден сақтайды. Дұрыс тамақтану режимі деп үнемі бір ... ... ... 4-5 ... кем емес ас ішуді және әртүрлі тағам түрлерін қабылдауды ... ... ... алдын-алу үшін йодталған тұзды, сүт және сүттен өндірілген тағам түрлерін, етті, бауырды, жемісті, көкөністі, ... ... ... ... ... ... мөлшерде пайдалану қажет.
Тиімді тамақтанудың негізгі принцип - ... ... ... ... ... тағам өнімдерін көп мөлшерде қабылдау.
2. Табиғи жағдайда өсірілген көкөністер мен жемістерді жаңа ... ... ... Майсыз сүт өнімдерін (айран, майсыз сыр, йогурттар, ірімшік ) ішіп-жеу.
4. Нанды, дәнді дақылдарды, макарон өнім - дерін, ... ... ... күніне бірнеше рет тұтыну.
5. Күнделікті қант мөлшерін 60, ал йодталған тұз мөлшерін 4-6 граммнан ... ... ... ... ... 1-2 ... соң ... Майлы етті құс етіне, балыққа, бұршаққа, фасольге ауыстыру.
8. Дене ... ... ... ... пен ... ... ... Дене салмағын қадағалап, бір қалыпты ұстау.
Рационалды тамақтану бойынша ұсыныстар:
а) ... ... ... ... таңертеңгі және күндізгі сағаттарға түсуі керек. Яғни, таңертеңгі ас - толыққанды, түскі ас - ... ал ... ... жеңіл болғаны жөн.
ә) Кешкі сағат 7-ден соң қабылданған калория ... ... ... де ... ... ... ретінде қалып кетеді.
б) Тамақ ішер алдында міндетті түрде бір стакан сұйық (шай, сок, минералды су) ... ... ... жөн. ... ... тыс ... аулақ болу керек.
в) Тағамды жәй жеуге тырысыңыз. Себебі, асқазан тойғандығы жөніндегі 10-15 минутқа ... ... ... ... тыс ... ол ... бірнеше сағат бойы мазалайды.
г) Тамақтанып отырғанда теледидар қарау немесе кітап оқу ... ... ... ... болмайды.
д) жиі әуес - тен - беңіз. , және жоғары калориялы.
е) ... ас ... ... ыстық болуы керек.
ж) Кешкі астың жеңіл болғаны және ұйқыдан кем дегенде 2-3 сағат бұрын ... ... ... ... ... дем алу керек. Ұйқыдан бір-бір жарым сағат бұрын майлылығы ... сүт, ... ... кисель ішуге болады.
Тамақтанудағы 10 қателік
Бірінші қателік. Тамақты көп жейміз. Бізге күніне 2660 килокалория қажет болса, көбіміз оны ... ... ... Сіз бес жыл бойы күніне 90 килокалория артық тамақтансаңыз ғана онда салмағыңыз 18 ... ... ... Ал, енді ... ... 360 ... артық қабылдасаңыз ше? Оны санай беріңіз.
Екінші қателік. Қашан да майлы тамақты жақсы көреміз. Әр ... ... 80 ... ғана май ... Біз оның ... 132 ... қабылдаймыз.
Үшінші қателік. Қандай тағамды ішіп-жегеніміз жөн, оны таңдап - талғай білмейміз. ... ... не ... ... ... асаймыз.
Төртінші қателік. Әр түрлі сұйық асты көп ішеміз.
Бесінші қателік. Өз уақытында тамақтанбаймыз. Дастархан үстіндегі тамақты тез ішіп, тез ... ... ... ... ... ... 3 рет ... абзал.
Алтыншы қателік. Тәттіні көп жейміз. Қант, конфет, торт, т.б. асыра ішіп-жейміз.
Жетінші ... ... ... ... ... ... ... Біз көбінесе қуырған тағамды, тұзы көп асты дайындаймыз.
Сегізінші қателік. Кешкілік теледидар көріп отырып, тамақ ішкенді ... ... ... құрамына кө ңіл бөлмейміз. Бізге міндет- ті түрде әр тамақтың құра мында қанша белок, май, ... ... ... бар ... ... жөн. ... ... Тамақ- ты жасқа қарай ішіп-жеуге тиістіміз. Біздің бір жаман әдетіміз 6-10 жас аралығындағы баланы көп тамақтандыруға ... Және де кәрі ... ... ... аз - аздап тамақтанғаны дұрыс.
Қорытынды
Егер ... ... ... ... белсенділігі, жұмыс арқындылығы, ауруға қарсы тұру, дұрыс тыныс алу, жүрек бұлшық еттерінің ... зат ... ... пен ... ұштастыру және рационалды тамақтану десек, соңғысы бірден бір маңызды орын алып, жоғарыдағы аталған факторлардың орындалуына себепші ... ... ... ... - ас ... белгілі бір уақытқа бағыну, сондай - ақ тамақтану ... ... ... және ... ... ... ұғымды білдіреді. Тамақтану режиміне мына төиендегі принциптер енеді.
Бірінші, тамақтану барысында тәуліктік кесте белгілеу.
Екінші, тәулігіне бір - екі рет қана ... ... ... ... ... үш - ... төрт рет тамақтану керек.
Үшінші, тамақ құнарлы болғаны жөн. Себебі, адам ағзасы дұрыс қабылдайтын, оны асқазан еш қиындықсыз қорытатын ... ... яғни ... ... витаминдер, минералды заттарға бай болғанын адам өзі таңдай алуы шарт. Бұл ретте дәрігер - диоьологтың да кеңесі артық болмайды.
Тәуліктік ас ... ... ... ... Тамақтану кезінде адам өзінің ас қабылдау қабілеті, көңіл - күйіне баса назар аударғаны жөн. Кей ретте ... ... ... кей ретте ол керісінше бұл процесті бәсеңдетеді.Мұны мамандар физиологиялық процесс деп те атайды.

Пән: Спорт
Жұмыс түрі: Материал
Көлемі: 4 бет
Бұл жұмыстың бағасы: 200 теңге









Ұқсас жұмыстар
Тақырыб Бет саны
Адамның сыртқы құрылысы5 бет
Гипертония ауруы12 бет
Адам денсаулығына және организмге жүгірудің әсері17 бет
"Қазақстан Республикасының экологиялық кодексі"239 бет
Ауыр еңбекпен және спортпен айналысатындардың тамақтану ерекшелігі3 бет
Денсаулық - басты байлық8 бет
"Организмнің әрбір ағзаларының қалыпты микрофлоралары. Олардың маңыздылығы. Дисбактериоз."5 бет
XX ғасырда Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау саласының дамуы4 бет
Іле Алатауы өзендерінің қалыпты жылдық ағындысын бағалау25 бет
Ішімдік ішу және денсаулық15 бет


+ тегін презентациялар
Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь