Қысқа қашықтыққа жүгірудің сипаттамасы

ЖОСПАР

Кіріспе
1. Қысқа қашықтыққа жүгірудің сипаттамасы
4. Сөрелік екпін
3. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасына қысқаша талдау
2. Тарихи мәліметтер
Жеңіл атлетика - жүру, жүгіру, секіру мен лақтыру жаттығулары мен көпсайыстарынан тұратын спорт түрі.
Жеңіл атлетика - спорттың ең негізгі және көпшілік спорт түрлерінің бірі, дене тәрбиесі жүйесінде жан-жақтылығы мен оңайлығы және қолданбалығы сипатымен негізгі орынға ие. Жеңіл атлетикада жоғары спорттық нәтижеге жету көбіне спортшылардың саналы түрде техникалық дайындығымен байланысты. Техника ұғымы неғұрлым биік нәтижеге жету мақсатында спорттық жаттығуларды барынша тиімді орындаумен анықталады. Жеңіл атлетикалық жаттығулар техникасына үйрету процесінде оның деңгейіне дамиды. Бұл процесті шартты түрде алғашқы қадам және толыққанды деңгей деп екіге бөлуге болады.
Оқытудың алғашқы сайысында спорт техникасының негіздері қарастырылады. Бұл тұста айналысушылар (занимающиеся) үшін техника туралы жалпы ұғым қалыптасады және қарапайым қозғалыстар жасау кезеңінде салыстырмалы түрде техника жоғары деңгейге жетеді. Қозғалыс дағдылары мен қабілеті дене дамуымен әрдайым сәйкесе бермейтіндігін айту қажет. Сондықтан, спорттық техниканы дене сапасы деңгейімен тығыз байланыста қарау қажет. Техниканы үйрету барысында шәкірттің қажетті жағдайда бұлшық етке күш салуына, қозғалысының еркіндігі мен жылдамдығына, уақытылы бұлшық етін жаза білуіне назар аудару керек. Қарапайым техниканы меңгерту үшін орташа есеппен 5-8 сабақ қажет екендігін оқыту ісінің тәжірибесі көрсетіп отыр. Дегенмен бұл дайындықпен шектелуге болмайды, сол себептен дұрыс әрі орнықты дағдыны қалыптастыру мақсатында жаттығуларды бірнеше мәрте қайталау қажет.
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
1. Жолымбетов Ө.Ш., Құлназаров А.К., Спорт терминдерінің түсіндірме сөздігі. – Алматы,
2. Қазақша-орысша, Қазақ энциклопедиясы,3 том
3. Қазақ энциклопедиясы
4. Шаңырақ : Үй-тұрмыстық энциклопедиясы. Алматы : Қаз.Сов.энцикл.Бас ред., 1990
5. Қазақ Энциклопедиясы, 8 том
6. "Қазақ энциклопедиясы", VI-том
        
        ЖОСПАР
Кіріспе
1. Қысқа қашықтыққа жүгірудің сипаттамасы
4. Сөрелік екпін
3. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасына қысқаша талдау
2. Тарихи мәліметтер
Кіріспе
Жеңіл атлетика - жүру, жүгіру, ... мен ... ... мен ... тұратын спорт түрі.
Жеңіл атлетика - спорттың ең негізгі және көпшілік спорт түрлерінің бірі, дене ... ... ... мен ... және қолданбалығы сипатымен негізгі орынға ие. Жеңіл атлетикада жоғары спорттық нәтижеге жету көбіне спортшылардың саналы түрде ... ... ... ... ұғымы неғұрлым биік нәтижеге жету мақсатында спорттық жаттығуларды барынша тиімді орындаумен анықталады. Жеңіл атлетикалық ... ... ... ... оның ... ... Бұл ... шартты түрде алғашқы қадам және толыққанды деңгей деп екіге бөлуге болады.
Оқытудың алғашқы сайысында спорт техникасының негіздері қарастырылады. Бұл ... ... ... үшін ... туралы жалпы ұғым қалыптасады және қарапайым қозғалыстар жасау кезеңінде ... ... ... ... деңгейге жетеді. Қозғалыс дағдылары мен қабілеті дене дамуымен әрдайым сәйкесе бермейтіндігін айту қажет. Сондықтан, спорттық техниканы дене сапасы деңгейімен ... ... ... ... ... ... барысында шәкірттің қажетті жағдайда бұлшық етке күш ... ... ... мен ... уақытылы бұлшық етін жаза білуіне назар аудару керек. Қарапайым техниканы меңгерту үшін орташа есеппен 5-8 ... ... ... ... ісінің тәжірибесі көрсетіп отыр. Дегенмен бұл дайындықпен шектелуге болмайды, сол себептен дұрыс әрі ... ... ... ... жаттығуларды бірнеше мәрте қайталау қажет.
1. Қысқа қашықтыққа жүгірудің сипаттамасы
Қысқа қашықтыққа ... ... ... ... ... ... түріне жатады. Спринтрлік жүгіріске тек 100,200,400 м ғана емес, сондай-ақ қыста жеңіл атлетикалық манежде өткізілетін 30,50,60 , 300 м ... ... ... ... те ... ... - ... адымы тіреу және ұшу фазасынан тұрады. Тіреу мен тірексіз қалыптардың кезектесуі жүгірудің ерекшелігі ... ... ... ... ... жүруші адымының алшақтығы мен жиілігіне сәйкес болады. Жылдам жүгірістің ұзақтығы қозғалыстың шапшаңдығы мен қарқынына байланысты. Жылдамдық өскен сайын жүгіруші қозғалысы ... ... ... ... фаза ... ... ... - қозғалыс еркіндігіне тәуелді болатын жылдам жүгірістің ... ... ... Және де ... ... ... жету үшін ... бойы мен салмағы шешуші роль атқармайды. Бүған жеңіл атлетиканың даму тарихы куә. Ірі ... ... ... ... ... қол жеткізген Дж Оуенс (1), А.Мерчисон, Р.Хейес, А.Хари, К.Льюис, В.Борзов, А.Корнелюк, В.Муравьев, В.Савин және тағы басқа да қысқа қашықтыққа жүгіретін ... ... ... дене ... ... ... айтарлықтай ерекшеліктері болған.
2. Тарихи мәліметтер
Қысқа қашықтыққа жүгіру сайыстардың ішіндегі ең көне түрі ... ... ... ... 1 Олимпиядада (б.з.д. 776ж.)жүгіру бір стадияда өткен, яғни стадион жолының ... ... бүл деп ... ... 724 ... ... Олимпиада бағдарламасына стадионды екі рет айналу (= 389 м) яғни енгізілді. Сөрелік төреші (герольд) ... ... ... ... ... ... ... ерте жүгіріп кеткен атлеттерді герольд дүре соғып жазалайтын болған.
Уақыт өте келе ... ... дами ... ... ... ... түрлері көбейді. Қазіргі кездегі алғашқы Олимпиадалар бағдарламасына бірте-бірте ер адамдар үшін 100 және 400 м (Афина, 1896ж), 200 м-ге ... 1900ж) ... ... ... 4х400м ... ... енгізіле бастады. (Стокгольм, 1912ж). IX Олимпиаданың жеңіл атлетикалық бағдарламасында ... ... 100 м ... жүгіру 4x100 м эстафета, ал ХІҮ Олимпиададан бастап (Лондон, 1948ж) 200м-ге жүгіру енгені белгілі. (1962 ... ... ... ... ... Олимпиадалық ойындар (Токио, 1964ж) бағдарламасына әйелдер арасында 400 м-ге ... ... ал XX ... ... 1972ж) ... 4x400 м ... сайыс қосылды. Сол кездерден бүгінге дейін ер адамдар үшін де, әйел адамдар арасында да 100, 200, 400 м ... ... 4x100 м және 4x400 м ... ... ... ... ... ж Афинада өткен қазіргі Олимпиадалық ойындарда американдық ... ... ... рет жүгіруді төменгі старттан бастады. Сол кез үшін тұрпайылау болған бүл құбылыс көрермен ... ... ... ... ... Брек 100 м және 400 м қашықтыққа жүгіру бойынша жеңімпаз атанған кезде жүрт оған ... ... Ол ... старт барлық елдің спортшылары үшін кең қолданыс тапты. Жоғары жылдамдыққа қол жеткізетін төменгі старт позициясы үшін старттық колодкалардың шығуы ... ... да ... ... ... ... техникасына қысқаша талдау
Қысқа қашықтыққа жүгіру шартты түрде 4 фазаға бөлінеді: старт, старттық екпіндеп жүгіру, ... ... ... ... Спринтерлік жүгіруде неғүрлым жоғары жылдамдыққа қол жеткізу үшін ... ... ... жерден ажыратқаннан кейін оның денесі тіректен ілгерілейді.
Жүгірістің тез қарқындылығы үшін старт колодкалары ... Ол ... үшін ... ... ... берік тірек, әрі аяқ иіні үшін ыңғайлы бүрыш қызметін атқарады.
Төменгі старттық бірнеше нұсқасы бар. Бүлардың ішінде неғүрлым көп тарағаны ... ... ... ... ... ... сызықтан 1-1,5 табан өлшемі аралығында (30-50см), ал артқысы алдыңғысынан бір жіліншік кейін ... ... ... бетінің бүрышы 40-50 градус, ал кейінгісі 60-80 градусқа тең. Колодка осьтерінің ара қашықтығы 18-20 ... тең. ... ... ... ... біртабан жақын болады. Алшақ старт кезінде алдыңғы колодка старт сызығынан біртабан ілгері орналасады. Бұл ... ... ... ... да өзгереді.: колодка старттық сызыққа жақындаған сайын бұрыш кішірейеді, ал алыстаған сайын сәйкесінше ... ... ... ... ... ... немесе оған жақын болуы спортшының дене бітіміне, жылдамдығына, күшіне және т.б. ерекшеліктеріне ... ... ... ... ... ... алдына келіп, старт сызығына қолын таяйды және күштірек аяғын алдыңғы колодкаға тіреп, екінші аяғын артқысына тақайды. Артқы тізерлеп бүгіп ... ... ... ... тартып екі иығы ара қашықтығына сәйкестер старт сызығына ... -дәл ... Бүл ... ... ... бармағы мен өзге саусақтары екі айырылып орналасады. Кеудені тік ... ... ... бойынша түзеу керек. Осындай қалыпта дене салмағы екі қолға, алдыңғы аяқ ... ... ... тізесіне тең үлеседі.
бүйрығы бойынша спортшы ... ... ... ... ақырын көтереді, артқы аяқ тізесін жерден ажыратыпаяғын түзейді, сөйтіп дене салмағы қолға ғана артылады. ... ... ... нық тию ... Ал ... ... тік үсталады.Дайындалу кезінде тізе буынының иілу бүрышы маңызды.Серпуші аяқ тізесінің буын бүрышы 65-100, ал ... ... ... 100 -120 ең ... ... деп ... Жылдамдық пен күш деңгейі неғұрлым жоғары болса, иін бұрышы ... аз ... ... ... түзу ... сақталады.Спортшы көп аса сіреспей, төмен қарап тұруы керек. Өз қалпына назар аудару қажеттілігі маңызды.
Атуды естіген ... / ... ... да ... ... ... де/ ... алға карай ұмтылады. Бүл ұмтылыс аяқтардың қарқынды серпілісі мен екі қолды кезек - кезек сермеуден басталады.Спорттық колодкаларға екі ... ... бір ... ... Артқы аяқ сәл ғана бүгіліп, жамбас бойымен алға шығады; сонымен бірге алдыңғы аяқ тез ... ... ... алға қарай серпеді. Старт кезінде дене қимылы барынша шапшаң болу ... ... ... ... ... кейін ең жоғары жылдамдыққа старттық екпіндеу кезінде қол жетеді. Әдетте бүның ұзындығы 20-25 м. Старттық екпіннің тиімділігіне старттан кейінгі ең ... ... ... ... мен ... ... ... Тым жиі адымдар тез жылдамдық алуды қамтамасыз ете алмайды, сондай-ақ тым алшақ ... да ... ... Алғашқы адымдар шамамен былайша үдейді: бірінші адым (алдыңғы старттық ... ... 3,5-4 ... ... адым да 3,5 -4 табан, үшінші адым 4-тен 4,5-ке дейін, төртінші 4,5 -тен 5 табан, ... адым 5-тен 5,5-ке ... ... адым 5,5-тен 6 табан алшақтыққа дейін болады.
Старттық екпін кезінде адымдардың бірте-бірте алшақтауымен қатар, кеуде де тікеле бастайды. Екпіндеу спортшы өз ... ... қол ... ... ... бойы ... ... жүгірген кезде спортшы неғұрлым жоғары жылдамдық алып, оны ұзағырақ ... ... ... ... ... спортшының ұтымды қозғалысы мен ентікпей жүгіре білуіне байланысты. Жоғары жылдамдықты сақтау үшін адым ... мен ... ... білу ... ... ерлер арасындағы озық спринтерлердің адым алшақтығы 210-250 см (8-9 табан өлшемі) болса, әйелдер арасындағы үздік спринтерлердің адым ... 185-215 см, ал адым ... ... 5-5,5 қадам болады.
Аяқ жерге тигенде табанның алдыңғы бөлігі негізгі қызмет атқарады. Серпілген кезде серпуші аяқтың жамбас, тізе, тобық буындары ... ... ... ... ... ... белсенді қимылдайды. Екі қолда жүгіріс кезінде сермеліп толық қызмет атқарады. Спринтердің қозғалыс ұтымдылығы оның жүгіріс барысында аса маңызды қызмет атқармайтын ... ... ... күш салмауында, яғни жеңіл, еркін жүгіріп, ынтықпаудың амалын жасау қажет .
Мәреге жету
Жүгіріс барысында жоғары жылдамдықты қашықтық бойынша сақтау ... және ... мәре ... ... ... жылдамдықты барынша үдете түскен дүрыс. Жүгіріс спортшының кеудесі мәре сызығы бойымен жүргізілген вертикалды шалған кезде аяқталады. Оны тезірек шалу үшін ... ... алға ... ... ... ... ... өзі де әдісі деп аталады. Бұның басқа да тәсілі бар, яғни ... ... ... ... иіліңкіреп, сол мезетте бір қабырғасына бұрылып лентаны қарымен шалады. Мәреге ұмтылу техникасын меңгермеген жүгірушілер мәре сызығынан бар жылдамдығымен жүрігіп өтуді ... ... ... ... ... Ө.Ш., ... А.К., ... терминдерінің түсіндірме сөздігі. - Алматы,
* Қазақша-орысша, Қазақ энциклопедиясы,3 том
* Қазақ энциклопедиясы
* Шаңырақ : Үй-тұрмыстық энциклопедиясы. Алматы : ... ред., 1990
* ... ... 8 том
* "Қазақ энциклопедиясы", VI-том

Пән: Спорт
Жұмыс түрі: Реферат
Көлемі: 5 бет
Бұл жұмыстың бағасы: 500 теңге









Ұқсас жұмыстар
Тақырыб Бет саны
Жеңіл атлетика сабағы процесі47 бет
Жүгіру15 бет
«Вокалдық-хор тәрбиелеу» пәнінен дәрістің қысқаша конспектісі32 бет
«Казтрансгаз-Алматы» АҚ-ның қысқа мерзімді міндеттемелер есебін ұйымдастыру44 бет
«Каспиймұнайқұрылыс» АҚ – ның қысқаша тарихы22 бет
«Кондитер цехы жабдықтары» қыскаша оқу құралы40 бет
«Лизинг- инвестицияның қысқа мерзімді қаржыландырудың әдісі ретінде»22 бет
«Приречное» ЖШС-тің кәсіпорнының қысқаша сипаттамасы31 бет
«Статистика» пәнінен дәрістің қысқаша конспектісі22 бет
«ш. бейсенованың «сүзгенің соңғы күндері» хикаятындағы лиризм мен психологизм. а.кемелбайдың "қоңыр қаз" шығармасын талдау. е.раушановтың « ғайша - бибі»поэмасының құрылымдық ерекшелігі. е.раушановтың «аспанға көшіп кеткен ел» поэмасының сипаты. е.раушановтың «қызық емес оқиға» атты поэмасының діни- мифологиялық сюжеті. ақын н.айтұлының «тоғыз тарау» поэмалар кітабына қысқаша талдау»21 бет


+ тегін презентациялар
Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь